Liigan häpeäpilkku tekee, mitä sen pitää tehdä, kun on suljettu sarja.Ei kai tätä bisnekseksi lasketa kun puretaan sopimus ettei lopu rahat? Käsittääkseni mitään korvausta aatamista ei saatu.
Liigan häpeäpilkku tekee, mitä sen pitää tehdä, kun on suljettu sarja.Ei kai tätä bisnekseksi lasketa kun puretaan sopimus ettei lopu rahat? Käsittääkseni mitään korvausta aatamista ei saatu.
Juuri näin, lähinnä viittasin siihen että ei tämä mitään bisnestä ole kun säästetään rahaa. Mun mielessä bisneksen teko vaatisi sitä että raha liikkuu sisäänpäin.Liigan häpeäpilkku tekee, mitä sen pitää tehdä, kun on suljettu sarja.
Tässä ei varmaan ongelmaa, jos sopimus puretaan yhteisymmärryksessä ja Adamilla on uusi työpaikka jo tiedossa.Purkiko SaiPa pelaajasopimuksen pelikiellossa olevan pelaajan kanssa vai ehtikö Helewka kärsiä tuon? Eikö tuo ole pelaajasopimuksen vastaista?
Jos on ensi kaudella koko seuraaJaahas, Saipan kauppa on auki. Oisko nyt viimeinen vuosi, kun tyhjätään rosteri. Ensi kaudella pitää kuitenkin varustautua karsintaan.
Jaahas, Saipan kauppa on auki. Oisko nyt viimeinen vuosi, kun tyhjätään rosteri. Ensi kaudella pitää kuitenkin varustautua karsintaan.
Ei ole...Onkohan tämä jo kuudes kausi putkeen kun SaiPa purkaa joukkueensa tammikuussa "jotta ollaan ens kaudella vahvempia". Jospa Liigan avaaminen korjaisi tllaisen ikiliikkujan pois ...
Tässä ei varmaan ongelmaa, jos sopimus puretaan yhteisymmärryksessä ja Adamilla on uusi työpaikka jo tiedossa.
Joutuukohan kärsimään pelikieltonsa jos joskus palaa Liigaan?
Et kai sä ny ilmaseks noita tarroja antanut laittaa tohon. Ei, kyllä mä niistä maksoin.Juuri näin, lähinnä viittasin siihen että ei tämä mitään bisnestä ole kun säästetään rahaa. Mun mielessä bisneksen teko vaatisi sitä että raha liikkuu sisäänpäin.
Kahden ottelun otannalla JYP ja SaiPa liigan eliittiä, joten turvat kiinni. Kohta alkaa Ilveksessä ja Tapparassa tyhjennysmyynnit järkyttävien viimeaikaisten esitysten pohjalta.
Itse odotan tätä myös. Itse aloitin Kisapuistossa käymisen syksyllä 87. Melkein joka vuosi olen seisomakatsomo kausikortin ostanut. Tälle kaudelle en ostanut.Tämä on isoin asia mitä odotan ensi kauden Liigassa, eli miten tämä näkyy SaiPan ja mahdollisien muiden vastaavien rostereissa kauden alussa. Nythän joukkueeseen on voitu panostaa alkukaudesta yli maksukyvyn, kun se on voitu tyhjentää kalleimmasta päästä kauden lopulla.
Oma kasvatti Turkulainen voitaisiin ottaa jo kotiin. Kolmosketjuun olisi hyvä lisä.Turkulaisen voisi kotiuttaa ainakin Tepsiin ja eiköhän Reijo Puutarhuristakin olla liigaseuroissa kiinnostuneita.
Nyt kun JYP avasi Nikulla hanat, niin tuleeko vielä lisää? Turkulaisen voisi kotiuttaa ainakin Tepsiin ja eiköhän Reijo Puutarhuristakin olla liigaseuroissa kiinnostuneita.
Ei ole avannut JYP hanoja. Päinvastoin.Nyt kun JYP avasi Nikulla hanat, niin tuleeko vielä lisää? Turkulaisen voisi kotiuttaa ainakin Tepsiin ja eiköhän Reijo Puutarhuristakin olla liigaseuroissa kiinnostuneita.
Ottakaa joku Aleksi "Muse Ice" Mustonen, niin voidaan päästä vielä pleijareihin!Nimimerkki "Haikuri" ilvesfoorumilla kertoilee että HPK tänään ilmoittanut avaavansa kaupan kaikkien pelaajien osalta.
Vissiinkin ihan luotettava kaveri tuo Haikuri? Korjatkaa jos olen väärässä.
Niitten joukkueiden kannattajia tuntuu kiinnostavan, joille tulijat kelpaavat omaan seuraan kuin räkä kanalle.SaiPan tyhjennysmyynnit jatkuu.
Ei tällä touhulla kyllä huippu-urheilun kanssa mitään tekemistä ole. Runkosarjaa on vielä kolmannes jäljellä ja nyt lentää jo hanskat tiskiin, eikä oikein millään ole mitään väliä, kun uhkaa takaapäin ei ole ollenkaan. Tämä pelleily pitäisi saada loppumaan. Liiga auki oikeasti.
Harmittaa seuran fanien puolesta, mutta ketä tämmöinen perseily voi kiinnostaa?
Ei oikein aukea minulle tämä kommentti, niin kysynkin lisää kommentin taustoista, ehkä voin oppia jotain:Oma kasvatti Turkulainen voitaisiin ottaa jo kotiin. Kolmosketjuun olisi hyvä lisä.
Tarkoitin sitä, että ykkös- ja kakkosketjut ovat niin valmiit, että niitä ei kannattaisi lähteä sotkemaan edes Turkulaisella. Sitten jos em. ketjuihin tulisi poissaoloja, niin..Ei oikein aukea minulle tämä kommentti, niin kysynkin lisää kommentin taustoista, ehkä voin oppia jotain:
Millä tavalla Turkulainen olisi hyvä lisä Jukurien kolmoskenttään? Miksi näet että kolmoskenttä on juuri se johon vahvistuksia tarvitaan?
Nimimerkki "Haikuri" ilvesfoorumilla kertoilee että HPK tänään ilmoittanut avaavansa kaupan kaikkien pelaajien osalta.
Vissiinkin ihan luotettava kaveri tuo Haikuri? Korjatkaa jos olen väärässä.