Warrington
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Boldaus minun. En sano pahalla, mutta sitä ei ehkä sieltä, varsinkin IFK leiristä tiedä osaa oikein tietää miltä se tuntuu, ei ole liiemmin viimeaikoina paljoa sellaisia vissiin tehty?
Yleisesti, kyllä sanoisin että kyllä se aina jonkin verran vaikuttaa. Moneenkin, se nyt vaan tuntuu niin luovuttamiselta, että monelle tulee väkisinkin mieleen tyyliin, miksi minäkään tuolla/täällä peleissä enää kävisin, kun joukkuekin jo luovuttaa.
Kyllä tuon taloudellisen pointin ja hyvän puolen noista myynneistä ymmärtää ihan varmasti jokainen, kun sitä sivusta ajattelee. Mutta, ei sen toisen puolen vaikutustakaan kannata väheksyä.
Olet aivan oikeassa, ei ole IFK:ssa tätä nähty miesmuistiin ja sikäli en voi täysin kuvitella miltä se tuntuu, mutta tarkoitin nimenomaan tyhjennyksiä vaiheessa jossa paikka playoffeihin on varmuudella tai lähes varmuudella mennyt. Mulla ei ole tarpeeksi kokemusta tuolta sarjan aivan pohjalla olevan joukkueen kannattamisesta, mutta hyvin omituiselta tuntuu että faneilla ottaisi kovaa pannuun nimenomaan se jos joukkue playoffejen karattua myisi pari pelaajaa pois. Varmasti silloin vituttaa jo valmiiksi, mutta ei saa olla liian itsekäs ja pitää ajatella myös pelaajaa joka saa vielä mahdollisuuden taistella menestyksestä. Siinä vaiheessa kun playoffit ovat karanneet, veikkaisin että faneja vituttaa melkein joka asia jo valmiiksi, myytiin pelaajia tai ei. Sitä ketutusta en ole itse ihan sarjan pohjalla kokenut, mutta isojen perseilyjen jälkeen säälipleijareista ulos ketutukset on tullut koettua useampaan kertaan, eikä tarkoitus ole aliarvioida erilaista tilannetta yhtään.