Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Itse asiassa Bertrand ei pelaa "kuin" rapiat 19min / ottelu keskimäärin. Tekee työtä hyökkäyksen kärjessä ja alimpana miehenä. Riistää ja raastaa, takakarvaa ja taklaa. Yllättävän kokonaisvaltainen kaveri. Ei mikään gloryhunter, joka nauttii toisten tuomista kakuista pelkkiä kirsikoita päältä.
En usko, että tulee floppaamaan ensi kaudellakaan, tosin aika näyttää, millaiset ketjukaverit tulee saamaan.
46 pistettä on silti aivan hirmuinen määärä. Sen uusiminen tarkottaisi tosiaan hemmetin päteviä ketjukavereita ja terveenäpysymistä.
En tosiaan missään nimessä usko näitä otteita jatkavana, että floppaisi kuitenkaan. Pidän sitä itse asiassa erittäin pienenä mahdollisuutena.
En usko, että tulee floppaamaan ensi kaudellakaan, tosin aika näyttää, millaiset ketjukaverit tulee saamaan.
46 pistettä on silti aivan hirmuinen määärä. Sen uusiminen tarkottaisi tosiaan hemmetin päteviä ketjukavereita ja terveenäpysymistä.
En tosiaan missään nimessä usko näitä otteita jatkavana, että floppaisi kuitenkaan. Pidän sitä itse asiassa erittäin pienenä mahdollisuutena.