HIFK-HPK, toinen erä 20.9.2019
Vedot maalille asti 19-1,
Maalit 0-1.
Kai tuolla johonkin kirjoihin pääsee?
Onks tässä se hesan kirkkaat valot-ilmiö, ei poijjat näe sitä maalia mihin osua? Maalta ku tullaan multaa silmissä ni no vot osuu.
HIFK-HPK, toinen erä 20.9.2019
Vedot maalille asti 19-1,
Maalit 0-1.
Kai tuolla johonkin kirjoihin pääsee?
Voi hyvinkin olla näin. Erän ainokaisen kävi iskemässä Tommi Tikka, synnyinkaupunki Helsinki.Onks tässä se hesan kirkkaat valot-ilmiö, ei poijjat näe sitä maalia mihin osua? Maalta ku tullaan multaa silmissä ni no vot osuu.
Voi hyvinkin olla näin. Erän ainokaisen kävi iskemässä Tommi Tikka, synnyinkaupunki Helsinki.
Tä? Itse kirjoitit "maalta kun tullaan", niin komppasin sinua ja jatkoin vitsailua, että sopivasti se ainoa joka osuu, on helsinkiläinen. Eli ei tule maalta.Ai tässä olikin kyse missä synnytty, okei my bad. Oliko nuo 19 laukojaa kaikki syntynyt hesassa vai missä listaatko vielä tähän?
Onks tässä se hesan kirkkaat valot-ilmiö, ei poijjat näe sitä maalia mihin osua? Maalta ku tullaan multaa silmissä ni no vot osuu.
Tä? Itse kirjoitit "maalta kun tullaan", niin komppasin sinua ja jatkoin vitsailua, että sopivasti se ainoa joka osuu, on helsinkiläinen. Eli ei tule maalta.
Ironiaahan tässä nyt tosiaan oli sinunkin kommenttiisi peilaten, että tuon ainoan Kerhon maalin teki Helsingissä syntynyt. Ilmiönä se nyt ei toki uusi ole, että siellä syntyneet lähtee maakuntiin breikkaamaan.
Kummallinen erähän tuo nyt kuitenkin oli, mutta alleviivaa myös ääriesimerkkinä sitä hyvin tuttua sanontaa, että jos et itse tee, niin kaveri kyllä tekee.
Katsotaan, nähdäänkö tänään samaa toisinpäin?
Ylen tilastoihin vaikuttaa urheilun ulkopualellakin melkosesti se missä jengissä pelaa.Teksti-Tv:n (joo, olen vanha mies) tilastosivuilla maalivahtien ykkösenä on Sami Aittokallio, joka on pelannut yhden ottelun torjuntaprosentilla 96,3. Missään ei kuitenkaan näy yhden ottelun pelannutta Michael Garteig:ia, joka pelasi nollapelin. Mistähän moinen?
Teksti-Tv:n (joo, olen vanha mies) tilastosivuilla maalivahtien ykkösenä on Sami Aittokallio, joka on pelannut yhden ottelun torjuntaprosentilla 96,3. Missään ei kuitenkaan näy yhden ottelun pelannutta Michael Garteig:ia, joka pelasi nollapelin. Mistähän moinen?
Garteig on pelannut Tapparan peleistä 1/4 kun taas Aittokallio Sportin peleistä 1/3. Tuota yhden kolmasosan pelirajaa on pidetty mittatikkuna sille kuka pääsee virallisiin tilastoihin ja kuka on bubbling under.
Minä ymmärsin kokoajan mitä tarkoitit ja yritin jatkaa hassuttelua omalla hassuttelulla, mutta sitä sinä et enää ymmärtänyt.Lähen rautakauppaan, lankarulla sutas just tyhjää taas..
Keskiviikon pelien jälkeen Garteig ei päässyt listalle, vaikka peleistä 1/3 oli pelattu. Laitoin asiasta palautetta perjantaina iltapäivällä Ylen urheiluun, mutta vastausta en saanut.Garteig on pelannut Tapparan peleistä 1/4 kun taas Aittokallio Sportin peleistä 1/3. Tuota yhden kolmasosan pelirajaa on pidetty mittatikkuna sille kuka pääsee virallisiin tilastoihin ja kuka on bubbling under.
Minä ymmärsin kokoajan mitä tarkoitit ja yritin jatkaa hassuttelua omalla hassuttelulla, mutta sitä sinä et enää ymmärtänyt.
Maalta saapuu joukkueellinen hämeenlinnalaisia suureen Helsinkiin ja Helsingin iso valot häikäisee niin, etteivät pelaajat näe ampua maalia kohti. Paitsi yksi näkee, helsinkiläinen, joka on tottunut kotikaupunginsa isoihin valoihin. Eli tuo Tikan helsinkiläisyys vain korostaa sitä, että maalaiset eivät näe isoissa valoissa, mutta helsinkiläinen kyllä näkee.
Pistepörssissä top7:ssa joku HPK:n Puustinen sekoittaa pakkaa.
Garteig on pelannut Tapparan peleistä 1/4 kun taas Aittokallio Sportin peleistä 1/3.
Ässien toki.
Siellä on mm. Tapparan Kemiläinen mukamas luistellut yli 40 km/h illan kierroksella. Muuan Connor McDavid taitaa juuri yltää 41-42 km/h nopeuteen, joten ihan en noihin älykiekon tilastoihin usko. Sama koskee näitä 140 km/h rannelaukauksia, millaisen älykiekon mukaan veti Antti Saarela keskiviikkona.
Nuo laukausvoimakkuudet voisi uskoa, jos Immosen kuti oli lämäri. Ranteella voi saada kiekon 138 km/h vauhtiin, varsinkin jos itse liukuu samalla 30 km/h. Yli 40 km/h luistelunopeus sen sijaan lienee virhemittaus, jonka veikkaan johtuvan siitä että Kemiläisellä sensori on esim. paidassa ja paita on heilahtanut luistelussa jotenkin hassusti. Toki nuo laukausvoimakkuudetkin voivat virheellisiä olla, mutta en täysin mahdottomina noita lukuja pidä.Immonen 169,1kmh... kovaa laukoo kyllä. Hyvin näyttää älykiekkotilastoinnit toimivan.