Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 113 456
  • 6 111

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en ymmärrä tuota kitinää, että Ilves hankkii tässä vaiheessa lisää pelaajia rosteriin. Mä oisin ainakin helvetin tyytyväinen siihen jos JYP ois siinä tilanteessa, että pystyttäis hankkimaan toisen joukkueen kärkipelaajia kesken kauden.
Aika vähän kitinää on ollut tuosta. Kitinä tullut lähinnä siitä, että Ilves ei sitten todellakaan olis näistä maksanut juuri mitään. Tämän taustalla epäilen itse väärinkäsitystä; todennäköisesti johdon puolelta kerrottu, ettei satsauksia tehdä isolla taloudellisella riskillä. Eikä varmaan tehdäkään, mutta ei se sitä tarkoita etteikö niihin uppoaisi rahaa.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmasti yksi syy miksi tämä on ollut niin kova puheenaihe mitä Nikun siirto on maksanut ja ennenkaikkea mitä Ilves on pulittanut, on se että tämähän on hyvin harvinainen tapaus. Näin kovan tason pelaaja riitaantuu seuran kanssa, sopimus puretaan ja siirtyy vielä Liigan sisällä kilpailijan riveihin lyhyellä sopimuksella. Lainoja ja tyhjennysmyyntejä on nähty mutta tämä on todella harvinainen tapaus joten kenelläkään meistä ei oikein ole tietoa miten homma menee ja kuinka paljon rahaa siirtyy mihinkin suuntaan. Tai ainakaan minulla ei ole.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Kuvaavaa on että Tapparasta ei lehdet vieläkään kirjoittele kriisijoukkueena, vaikka tappioita tulee lähes joka pelissä. Mistä vaan toisesta seurasta kirjoteltaisiin.

Mitä se siis kuvaa? Onko Tappara sinusta jotenkin median lemmikki vai onko Mikki Leinosen haamu jyrähtänyt, ettei saa kirjoittaa mitään pahaa? Avaa vähän tuota ajatustasi.
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saattaisi se jopa iltapäivälehden toimittajalle olla vaikeaa kirjoittaa omalla nimellään kriisijoukkueesta, joka ainakin pistekeskiarvolla johtaa sarjaa. Toki meillä Tapparassa odotukset ovat kausi kaudelta kovat, eli pistekeskiarvolla johtaminen ei ehkä riitä..
 

Aivan sama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sirkus nimeltä JYP Jyväskylä Oy
Mä en ymmärrä tuota kitinää, että Ilves hankkii tässä vaiheessa lisää pelaajia rosteriin. Mä oisin ainakin helvetin tyytyväinen siihen jos JYP ois siinä tilanteessa, että pystyttäis hankkimaan toisen joukkueen kärkipelaajia kesken kauden.
Kyllähän sitä joskus aikanaan kun pudotuspelejä on täällä pelattu, niin on hankittu tyhjennysmyynneistä pelaajia, joten ei tässä oikein ole varaa itkeä. Sen sijaan kaikki sormet osoittaa meidän jengin johtoporrasta siitä miten jälleen kerran ollaan tässä tilanteessa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Mitä se siis kuvaa? Onko Tappara sinusta jotenkin median lemmikki vai onko Mikki Leinosen haamu jyrähtänyt, ettei saa kirjoittaa mitään pahaa? Avaa vähän tuota ajatustasi.
Se kuvaa rajatonta luottoa Tapparaa kohtaan, mikä on kehittynyt vuosien saatossa. On nähty että sieltä se kuitenkin lopussa aina tulee. Jos mikä vaan muu seura rämpisi vastaavalla tavalla, mitä Tappara tällä hetkellä, niin kriisijoukkueesta kirjoitettaisiin. Nyt lähinnä mietitään, että koska kurssi taas kääntyy. Ei kääntyykö, vaan että milloin.
Tätä tarkoitin.
Mutta se siitä.. kaukana huhuista, mutta vastasin kun kysyttiin.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Kuulin tänään, että on pieni mahdollisuus siihen että Santtu Silvennoisen teksti ikääntyy äkkiä. Arttu Ruotsalainen --) Ilves

Itse lasken mahdollisuudeksi 25%
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kuulin tänään, että on pieni mahdollisuus siihen että Santtu Silvennoisen teksti ikääntyy äkkiä. Arttu Ruotsalainen --) Ilves

Itse lasken mahdollisuudeksi 25%
Tämä olisikin huvittavaa jos Ilvesfoorumin haaveilut tulisikin toteen ja Santtu jäisi nuolemaan näppejään. Santtu vetäisi ns vesiperän.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En tiedä, miksi tuossa otsikossa on kolme pistettä, mutta ruotsalaissentteri-Ludwigia on huhuttu Kerhoon vielä tälle kaudelle.
 

Liitteet

  • AE41A75A-9998-4A32-8271-EC5C79E4DD62.jpeg
    AE41A75A-9998-4A32-8271-EC5C79E4DD62.jpeg
    59,6 KB · kertaa luettu: 448

Arzamas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No kyllä sen mestaruuden tiellä oli vähän muutakin kuin santapaperi-osaston puute tai Olli Jokinen.

Mukavaahan tämä on, mutta toistaiseksi Ilvekseen ei ole tullut kuin 3 pelaaja kesken tämän kauden. Jurmo toki vaihdettiin Rautaseen, mutta tuossa ei määrällisesti muutunut mikään.

Lukkoon on esim. liittynyt 4 pelaajaa ja Tapparaan jopa 6.

Kyllähän tuo sarja ratkesi siihen että HIFKlla oli aivan jäätävän kova pakisto liigan mittakaavassa. Ja maalivahtipeli kunnossa.
 

WillieGunn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TAMPEREEN Ilves. Ja kaipaillaan/haaveillaan porukalla Turkulaisista ja Ruotsalaisista. Kohta ehkä jopa forssalaisista ja porilaisista. Elentään kummia aikoja.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Janne Keränen ---> TPS

Harjoitellut Tepsin kanssa pari viikkoa ja yrittävät väsätä sopimuksen jos Keränen vain pääsee pelikuntoon. Tomppa alistamassa jälleen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mikä Tepsiä vaivaa? Kummallisia hankintoja, vaikka Keränen voikin ihan ok olla, jos on kondiksessa

Seuraavaksi varmaan nappaavat Juuso Hietasen Kerhosta kiekolliseksi ykköspakiksi...
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Peluuttaa vaikka ennemmin omia pentuja ja kasvavat korkoa. Tepsillä on hyviä nuoria, tosin ei U20-joukkueelta kaikkia voi lypsää.

Tätäkin on kyllä tehty, mutta kun ei riitä. Koivu, Pikkarainen yms. tulevat olemaan varmasti vielä isoa iloa Tepsille mutta kaipaavat isoja minuutteja eikä sitä, että tulevat Liigaan riepoteltavaksi kuin paskaset lakanat. Koivu etenkin ei selkeästi vielä fysiikka riitä Liigaan ja täten peliajat jäävät sellaisiksi, että se ei palvele ketään - ei TPS:n edustusjoukkueen kilpailukykyä eikä Koivun kehitystä, kun peliaika jää alle 10 minuuttiin per peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös