Onko kuinka kauan seurannut? Itsellä ei näkynyt, että olisi lähiaikoina alkanut seuraamaan.Instagram-huhuilua jälleen:
Otto Salin -> TPS
Onko kuinka kauan seurannut? Itsellä ei näkynyt, että olisi lähiaikoina alkanut seuraamaan.
Erikoista. Itsellä ei ainakaan näy. Toki, voi olla että minulla ei jostain syystä uusimmat seuraajat näy tuossa.Tänään on alkanut, mulla näkyy edelleen.
Kyllä tuo Salinin seuraus näyttäisi aika vanha olevan. Samaan aikaan on alkanut seuraamaan Hemmingiä, josta helppo päätelly syy myös Tepsin seuraukselle.Tänään on alkanut, mulla näkyy edelleen.
Kyllä tuo Salinin seuraus näyttäisi aika vanha olevan. Samaan aikaan on alkanut seuraamaan Hemmingiä, josta helppo päätelly syy myös Tepsin seuraukselle.
Eikä taida seurata muita liiga seuroja kuin IFK ja TPS.Hmm, mikshän mulla näkyy viimeisimmissä.
Hmm, mikshän mulla näkyy viimeisimmissä.
Ensimmäisenä listassa näkyy henkilöt joita itse seuraa. Mahdatteko seurata Salinin tiliä?Mulla näkyy myös viimeisimpänä. Eiköhän siellä sopimus pian julkaista.
Ensimmäisenä listassa näkyy henkilöt joita itse seuraa. Mahdatteko seurata Salinin tiliä?
Itsellä ei näy niitä yhteisiä seuraajia siinä ensimmäisenä. Ei näy myöskään Salinia, vaikka en miestä seuraakaan.Ensimmäisenä listassa näkyy henkilöt joita itse seuraa. Mahdatteko seurata Salinin tiliä?
Lancaster jättää Ilveksen jos miehelle sopivan seuran kanssa saadaan homma maaliin. Ilves ei haluaisi myöskään purkaa jos siirtyy liigan sisällä. Todennäköisesti tapahtuu vasta kotimaisen siirtorajan mentyä kiinni.
No eipä juuri pyöri. En ole nähnyt kenenkään huhuavan Turkulaista Ilvekseen joka olisi osunut huhuissaan aiemmin edes kerran oikeaan.Huhu Jerry Turkulaisen siirrosta Tampereelle pyörii kovana. Odottelen koska Santtu Silvennoinen ampuu tämän(kin) huhun alas. Tasapisteissä JYP:n kanssa oleva HPK tosiaan alotti tyhjennysmyyntinsä antamalla pelaajistolleen luvan neuvotella siirrosta muualle. Sieltä ei ainakaan Ilvekseen ole kuulunut vielä huhuja.
Tapparaan Turkulainen tulee, jos tulee ensi kauden kattavalla pahvilla. Mutta eiköhän pelaa loppukauden JYPissä.Huhu Jerry Turkulaisen siirrosta Tampereelle pyörii kovana. Odottelen koska Santtu Silvennoinen ampuu tämän(kin) huhun alas. Tasapisteissä JYP:n kanssa oleva HPK tosiaan alotti tyhjennysmyyntinsä antamalla pelaajistolleen luvan neuvotella siirrosta muualle. Sieltä ei ainakaan Ilvekseen ole kuulunut vielä huhuja.
Tapparaan Turkulainen tulee, jos tulee ensi kauden kattavalla pahvilla. Mutta eiköhän pelaa loppukauden JYPissä.
Toivomuslähde.Lähde?
Turkulainen tuskin on menossa mihinkään.
Mitä huhuja Kerhosta muka on?Toivomuslähde.
Huhuja on Ilvekseen ja onhan Jukka Tammi Turkulaisen appiukko. Katsellaan rauhassa. Tänään voi jo jotain uutta tietoa tässäkin asiassa olla, sentteri ensisijaisesti haussa, mutta ...
Huhujen mukaan hylännyt Kärppien tarjouksen, Oulussa ei oikein ilmeisesti imua ole tällä hetkellä.
Ja juu.. on huhuja myös sektorilla Ilves - HPK. Onhan meillä Kerhon entinen mestarivalmentaja.
Miten moni asia ja viritys menee maaliin asti on ihan oma juttunsa.
No tuota nyt tuskin tulee tapahtumaan, ellei Tappara halua ostaa kevään lisäksi Jerryn kahden seuraavan kauden sopimusta ulos.Tapparaan Turkulainen tulee, jos tulee ensi kauden kattavalla pahvilla. Mutta eiköhän pelaa loppukauden JYPissä.
Lähde?
Turkulainen tuskin on menossa mihinkään.
Vai että Jerry ja Niku ilveksessä... En olisi syksyllä tätä päivää uskonu näkeväni
Kyllä tää JYPin kannattaminen on yhtä helvettiä!
Huhujen mukaan tarjous olisi tehtynä, mutta se on huhu ja voi olla johtamatta mihinkään, vaikka paikkansa pitäisikin huhuna.No tuota nyt tuskin tulee tapahtumaan, ellei Tappara halua ostaa kevään lisäksi Jerryn kahden seuraavan kauden sopimusta ulos.
Vai että Jerry ja Niku ilveksessä... En olisi syksyllä tätä päivää uskonu näkeväni
Kyllä tää JYPin kannattaminen on yhtä helvettiä!
Enemmänkin huhu/toive plus jostain syystä pelaajia tykätään liittää Ilvekseen löyhinkin perustein. Tietääkseni ei ole Ilvekseen tulossa tai tuolle huutelua kummempaa perustaa ole olemassa.Huhu Jerry Turkulaisen siirrosta Tampereelle pyörii kovana. Odottelen koska Santtu Silvennoinen ampuu tämän(kin) huhun alas. Tasapisteissä JYP:n kanssa oleva HPK tosiaan alotti tyhjennysmyyntinsä antamalla pelaajistolleen luvan neuvotella siirrosta muualle. Sieltä ei ainakaan Ilvekseen ole kuulunut vielä huhuja.
On hyvä mahdollisuus olemassa, että Ilves menee nykyisellä Palve-Mäntykivi-Kodytek-Virtanen/Bau sentteristöllä ja mahdollinen vahvistus hankitaan laitaan. Sentterimarkkinat on todella surkeat. Ainakin ns puhtaiden sentterien osalta jolle Ilveksellä voisi olla käyttöä. Sentteri-laitureita liikkuu välillä.Ilves kaipaa sentteriä yhtä paljon kun inttipoika kaipaa pillua.