Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 110 875
  • 6 107

Baumanrene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara/Liverpool
Huhujen mukaan Konna Kontiola tekisi vihdoin sen paluun Tapparaan. En tiedä mitä mieltä itse olen. Konnaa odotettiin vuosikaudet, oharit ja Jokereihin rahan perässä(Tapparaan oli sopinut tulevansa 3v diilillä) , sitten Kerhoon. Sitten ipaan, oli Sheikkiä ja kaikkea, muttei mestaruutta. Olisiko se konnalle rakas Tappara se, joka antaisi koko kauden 110% asenteen ja seuran eteen kaikki likoon?
 
Viimeksi muokattu:

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huhujen mukaan Konna Kontiola tekisi vihdoin sen paluun Tapparaan. En tiedä mitä mieltä itse olen. Konnaa odotettiin vuosikaudet, oharit ja Kerhoon. Sitten ipaan, oli Sheikkiä ja kaikkea, muttei mestaruutta. Olisiko se konnalle rakas Tappara se, joka antaisi koko kauden 110% asenteen ja seuran eteen kaikki likoon?
Varmasti olisi annettavaa vielä, mutta ei kiitos. Juna meni jo Tapparan osalta omasta mielestäni.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Huhujen mukaan Konna Kontiola tekisi vihdoin sen paluun Tapparaan. En tiedä mitä mieltä itse olen. Konnaa odotettiin vuosikaudet, oharit ja Jokereihin rahan perässä(Tapparaan oli sopinut tulevansa 3v diilillä) , sitten Kerhoon. Sitten ipaan, oli Sheikkiä ja kaikkea, muttei mestaruutta. Olisiko se konnalle rakas Tappara se, joka antaisi koko kauden 110% asenteen ja seuran eteen kaikki likoon?
Minkä tason huhu? Kyllähän tätä on ilmeisesti jo aika kauan pyöritelty mutta onko jotain uutta tullut ilmi?
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Huhujen mukaan Konna Kontiola tekisi vihdoin sen paluun Tapparaan. En tiedä mitä mieltä itse olen. Konnaa odotettiin vuosikaudet, oharit ja Jokereihin rahan perässä(Tapparaan oli sopinut tulevansa 3v diilillä) , sitten Kerhoon. Sitten ipaan, oli Sheikkiä ja kaikkea, muttei mestaruutta. Olisiko se konnalle rakas Tappara se, joka antaisi koko kauden 110% asenteen ja seuran eteen kaikki likoon?
Iskikö C Moren leikkuri jo asiantuntijatiimiin koeajalla olevaan Kontiolaan?
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Ei Liigassa montaa Kontiolan tasoista sentteriä ole. Varsinkin kun Tapparan keskikaista on mitä on niin Kontiola sopii siihen mielestäni täydellisesti. Varmaan paras mahdollinen korvaaja Lehterälle Suomen sisältä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huhujen mukaan Konna Kontiola tekisi vihdoin sen paluun Tapparaan. En tiedä mitä mieltä itse olen. Konnaa odotettiin vuosikaudet, oharit ja Jokereihin rahan perässä(Tapparaan oli sopinut tulevansa 3v diilillä) , sitten Kerhoon. Sitten ipaan, oli Sheikkiä ja kaikkea, muttei mestaruutta. Olisiko se konnalle rakas Tappara se, joka antaisi koko kauden 110% asenteen ja seuran eteen kaikki likoon?
Onko huhu samasta lähteestä, kun Heponiemi, Lindbohm ja ruotsalainen AHL-sentteri?
 
Viimeksi muokattu:

Maukka187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, Koovee, FC Haka, NHL
Ei Liigassa montaa Kontiolan tasoista sentteriä ole. Varsinkin kun Tapparan keskikaista on mitä on niin Kontiola sopii siihen mielestäni täydellisesti. Varmaan paras mahdollinen korvaaja Lehterälle Suomen sisältä.
Liedes-Kontiola-Somppi-Rauhala olisi ehkä hieman tasapaksu, mutta kuitenkin erittäin laadukas sentterinelikko.

Toivottavasti huhu pitää paikkansa. Konna mahtuu aina mun Tapparaan.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Konnasta vähän kaksjakoset fiilikset, mut ehkä tryout Rauhalan paluuseen asti...
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Liedes-Kontiola-Somppi-Rauhala olisi ehkä hieman tasapaksu, mutta kuitenkin erittäin laadukas sentterinelikko.

Toivottavasti huhu pitää paikkansa. Konna mahtuu aina mun Tapparaan.
Paitsi jos Kontiola tekee sen 40-50 pistettä. Itse uskon siihen, Tapparalla on niin laadukkaat laiturit Konnalle ja ylivoimalle Kemiläinen. Tapparafanien on hyvä myös muistaa ettei Kontiola olisi Tapparassa mikään arjen laadunvalvoja vaan sen hoitaa muut.
 
Viimeksi muokattu:

axe

Jäsen
Kaikki hyppii taas jo voltteja jompaankumpaan suuntaan vaikka ollaan jälleen kerran ihan siellä Friends & Brgrsin keittiön tasolla. Yllättäen ja pyytämättä tullut IG-seuranta toki on yleensä done deal, mutta tässä tapauksessa kyse on myös C Moren (eiku siis minkä ne nyt on) asiantuntijasta, joka saattaapi haluta vaan saada taustamatskua helepolla kännykkään, että osaa olla sit ajankohtaisesti asiantunteva.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Syyskuun mittainen "try out" anytime!

Ja tuo ei ollut huhu, vaan oma mielipide...
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Kyllähän Konnan höpinöiden perusteella melko selvää on se, että jossain pelaa. Ja itse olen kuullut, että jotain virityksiä Tapparaan olisi. Saas nähä.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tapparalla saunailtaa tulossa??

No joo. Ihme kun mitään kupitteluun liittyvää ei kukaan ollut vielä tuonut esiin.

Konna varmasti vahvistaisi joka porukkaa, varsinkin jos se korkki on mennyt oikeasti kiinni.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikki hyppii taas jo voltteja jompaankumpaan suuntaan vaikka ollaan jälleen kerran ihan siellä Friends & Brgrsin keittiön tasolla. Yllättäen ja pyytämättä tullut IG-seuranta toki on yleensä done deal, mutta tässä tapauksessa kyse on myös C Moren (eiku siis minkä ne nyt on) asiantuntijasta, joka saattaapi haluta vaan saada taustamatskua helepolla kännykkään, että osaa olla sit ajankohtaisesti asiantunteva.

Juu. Ei tuo kotimaisten konkarien osalta ole ihan niin selkeä juttu kuin jonkun vieraasta sarjasta ensimmäistä kertaa Suomeen tulevan ulkolaisen kohdalla.

Kontiola seuraa Ilvestä, Tapparaa, Jokereita ja S-Kiekkoa IG:ssa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jossain huomasin jutun, että viime kaudella Jukureissa piipahtanut Liam Kirk olisi hankaluuksissa Arizonan kanssa. Jos joutuu palaamaan Eurooppaan niin Liigassa luulisi olevan kiinnostuneita, muistikuvat on että pelasi ihan kohtuullisen tehokkaasti Jukureissa.

edit: tarkistettu 25 peliä ja 19 pinnaa
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jossain huomasin jutun, että viime kaudella Jukureissa piipahtanut Liam Kirk olisi hankaluuksissa Arizonan kanssa. Jos joutuu palaamaan Eurooppaan niin Liigassa luulisi olevan kiinnostuneita, muistikuvat on että pelasi ihan kohtuullisen tehokkaasti Jukureissa.
Huhujen mukaan olisi siirtymässä Tsekkeihin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPassa ois nyt kuulemma kuka tahansa pelaaja tarjolla, huokeaan 40 tonnin hintaan saisi. Maksu tarvitaan vaan sitten heti mobilepayllä SaiPan kassaan, kiitos, tässä ei nyt maksuaikaa ole yhtään ylimääräistä minuuttia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
SaiPassa ois nyt kuulemma kuka tahansa pelaaja tarjolla, huokeaan 40 tonnin hintaan saisi. Maksu tarvitaan vaan sitten heti mobilepayllä SaiPan kassaan, kiitos, tässä ei nyt maksuaikaa ole yhtään ylimääräistä minuuttia.
Kyllä joutuu SaiPa laittamaan kylkiäisenä vähän rahaa mukaan jos jonkun pelaajan sieltä meinaa päästää menemään.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
SaiPassa ois nyt kuulemma kuka tahansa pelaaja tarjolla, huokeaan 40 tonnin hintaan saisi. Maksu tarvitaan vaan sitten heti mobilepayllä SaiPan kassaan, kiitos, tässä ei nyt maksuaikaa ole yhtään ylimääräistä minuuttia.
Saisko teiltä UTJ:n tolla hinnalla? Meiltä sellainen puuttuu
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saisko teiltä UTJ:n tolla hinnalla? Meiltä sellainen puuttuu
Saa! En tiiä mikä toi on, mutta saa saa! Laitatte nyt vaan sieltä 40 tonnia mobilepayllä tulemaan niin tulee vaikka mitä UBS- ja UKTGDS-juttuja teille!

Menkääs joku nyt sanomaan Kohon Villelle että lähtee kohti Oulua, jos meillä on vielä post it -lappuja jäljellä niin käyttäkää yks, kirjottakaa siihen kirjaimet U, T ja J, ja laitat sitten Ville sen lapun otsaasi ennen kun meet sinne Kärppien toimistoon sisälle.

Jumalauta me selvitään tästä!
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG



Konna C More -> ???

Konna ilmeisesti teki lainapahvin C Morelle tryoutilla josta ei tullut jatkoa, mutta tekee työnsä loppuun kuin mikäkin kansalainen. Kun lätkäpiireissä on tapana pistää sopimusasiat kuntoon heti kun siihen kyetään, niin seuraava soppari on jo tehty. *hymiö*

E: Medianlukutaito pelaa. Tuossa sanotaan että Kontiola tekee sopimuksen vasta maajoukkuetauolla. Tehän varmaan sen jo huomasittekin.
 
Viimeksi muokattu:

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Voisko Konna tulla alennetulla sopparilla jonnekin sillä ehdolla, että tekee CMoren asiantuntijatehtäviä pelaajana? Vaihtopenkillä luurit kypärän päässä kertoo mihin seuraavassa YV:ssä pitää lätty laittaa.

My God, mikä innovaatio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös