Ainakin toi Huttusen mainitsema ajankohta osuu kans omaan kuulemaani Konna- huhuun.Eilen kuulin vahvistusta tuohon huhuun, että Kontiola olisi todella menossa Tapparaan. Keskusteluja ainakin käydään, ellei ole jo sopimusta.
Saman huhun olen myös kuullut vahvasta lähteestä.Eilen kuulin vahvistusta tuohon huhuun, että Kontiola olisi todella menossa Tapparaan. Keskusteluja ainakin käydään, ellei ole jo sopimusta.
Voidaanko päätellä siis, että enää neuvotellaan pelinumerosta. Konna ei sainaa ennen kuin luvataan 27, Tanus taas ei luovu numerostaan ja on nyt heittäytynyt ihan pelaamislakkoonkin oikeuksiaan turvatakseen. (Mää oon saanut teoreettisten ja tosiasioista riippumattomien skenaarioiden maisterikoulutuksen Murha.infossa.)
Samaa on kuultu täälläkin. Tappara on tehnyt Kontiolalle tarjouksen.Eilen kuulin vahvistusta tuohon huhuun, että Kontiola olisi todella menossa Tapparaan. Keskusteluja ainakin käydään, ellei ole jo sopimusta.
Hienoa että ikuinen kestohuhu ei kuole koskaan! Mulle kyllä kävisi, senttereitä tarvitaanEilen kuulin vahvistusta tuohon huhuun, että Kontiola olisi todella menossa Tapparaan. Keskusteluja ainakin käydään, ellei ole jo sopimusta.
Muutama vuosi sitten Tappara sanoi ei Kontiolalle, koska seura halusi hankkia eteenpäin menossa olevia pelaajia ja Kontiola meni tehoilemaan Hämeenlinnaan. Nyt 38-vuotiaana sitten kelpaa. Sinänsä aika hassua. Ei siinä, mahdollisuus kauniiseen tarinaan kiehtoo minua.Samaa on kuultu täälläkin. Tappara on tehnyt Kontiolalle tarjouksen.
Eka erä katsomovalmentajanaVoisko Konna tulla alennetulla sopparilla jonnekin sillä ehdolla, että tekee CMoren asiantuntijatehtäviä pelaajana? Vaihtopenkillä luurit kypärän päässä kertoo mihin seuraavassa YV:ssä pitää lätty laittaa.
My God, mikä innovaatio.
Muutama vuosi sitten Tappara sanoi ei Kontiolalle, koska seura halusi hankkia eteenpäin menossa olevia pelaajia ja Kontiola meni tehoilemaan Hämeenlinnaan. Nyt 38-vuotiaana sitten kelpaa. Sinänsä aika hassua. Ei siinä, mahdollisuus kauniiseen tarinaan kiehtoo minua.
No meillä on tossa myös koutsi vaihtunut. Ehkä Tapola ei halunnut Konnaa syystä, tai toisesta, mutta Rike Gröönpori näkee asian toisella tavalla.Muutama vuosi sitten Tappara sanoi ei Kontiolalle, koska seura halusi hankkia eteenpäin menossa olevia pelaajia ja Kontiola meni tehoilemaan Hämeenlinnaan. Nyt 38-vuotiaana sitten kelpaa. Sinänsä aika hassua. Ei siinä, mahdollisuus kauniiseen tarinaan kiehtoo minua.
Meinasin pudota penkiltä kahdesti kun kuulin asiasta pari päivää sitten. Kiellettiin kertomasta, mutta kerran muutkin puhuu asiasta niin samapa tuo. Onhan tuo lähtenyt jo leviämään muutenkin eikä ihme. Ja ne jotka ovat kuulleet tietävät että ei sen lähempää seuraa juuri voisi tieto tulla.Muutama vuosi sitten Tappara sanoi ei Kontiolalle, koska seura halusi hankkia eteenpäin menossa olevia pelaajia ja Kontiola meni tehoilemaan Hämeenlinnaan. Nyt 38-vuotiaana sitten kelpaa. Sinänsä aika hassua. Ei siinä, mahdollisuus kauniiseen tarinaan kiehtoo minua.
Kai se oli olut tuoppi kädessä ja ihan naamat?Konna nähty tänään Ilves-Trinec pelissä nojailemassa friends & burgerin tiskiin (ei vitsi). Menossa siis Ilvekseen tai Trineciin.
Mietein, kun puheli pitäneensä itsensä kunnossa, että millainen Porsas olisi jos ei treenaisi?Kai se oli olut tuoppi kädessä ja ihan naamat?
Mietein, kun puheli pitäneensä itsensä kunnossa, että millainen Porsas olisi jos ei treenaisi?
Varmojen huhujen mukaan ns. hyvässä lihassa.
Kyse on tietenkin hintatasosta. On eri asia tehdä sopimus esim. 100 000 €/kausi kuin 300 000 €/kausi. Ei se ole yhdentekevää edes Tapparan rahoille.Muutama vuosi sitten Tappara sanoi ei Kontiolalle, koska seura halusi hankkia eteenpäin menossa olevia pelaajia ja Kontiola meni tehoilemaan Hämeenlinnaan. Nyt 38-vuotiaana sitten kelpaa. Sinänsä aika hassua. Ei siinä, mahdollisuus kauniiseen tarinaan kiehtoo minua.
Tai sitten syömään.Konna nähty tänään Ilves-Trinec pelissä nojailemassa friends & burgerin tiskiin (ei vitsi). Menossa siis Ilvekseen tai Trineciin.
Joo, sen sijaan hankittiin Spacek, joka kyllä kiistatta oli parempi ja eteenpäinmenevämpi pelaaja kuin Konna oli tuossa vaiheessa uraansa.Muutama vuosi sitten Tappara sanoi ei Kontiolalle, koska seura halusi hankkia eteenpäin menossa olevia pelaajia ja Kontiola meni tehoilemaan Hämeenlinnaan. Nyt 38-vuotiaana sitten kelpaa. Sinänsä aika hassua. Ei siinä, mahdollisuus kauniiseen tarinaan kiehtoo minua.