Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 114 261
  • 6 111

PunainenKukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, ManU, Classic
Ootkos sä nyt kuitenkin trolli näissä huhuissas? Ei kyllä mitään päätä eikä häntää osassa siirtohuhussa.
No aivan päivänselvä trolli :D todennäköisesti suosikkijoukkue löytyy nokia-areenan toisestapäästä tai sitten toi lyhenne ipa= imatran palloahmat tai jotain... Mut kaikki tyylillään :D Hänkki on joko Ilveksessä tai Ruotsissa ensikaudella.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Naurattaa kyllä vuodesta toiseen tämä ilmiö miten (lähinnä) Ilves-fanien keskuudessa jonkun yksittäisen ihmisen mutuilu/fantasiointi muuttuukin yhtäkkiä huhuksi.
Ei kai tossa mitään ihmeellistä ole. Osuu hyvin huhun määritelmään ainakin Wikipedian mukaan.

"Huhu on vahvistamaton kiertävä väite, joka on ajankohtainen ja merkityksellinen niille ihmisille, jotka sitä levittävät. Vaikka huhun levittäjät itse uskovatkin huhun todenmukaisuuteen, siitä ei ole varmuutta. Joskus huhu voi jatkaa kiertämistä senkin jälkeen, kun se on virallisesti todettu paikkaansapitämättömäksi.

Huhu heijastaa usein ihmisten omia oletuksia ja epäilyksiä asioiden tilasta. Huhu voi kuvata joko toivottua asiaintilaa tai pelättyä asiaintilaa"
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
OeL Jatkoajan keskustelupalsta -> takaisin Ilvesfoorumille
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Tuo Patrik Virran Kerhoon tuleminen on ollut puheissa jo siitä asti kun Maso Lehtosen soppari valmentajan paikalle vuosi ulos. Miten Lehtonen sitten liittyy Virtaan? Ei mitenkään, mutta Lehtosen kakkosvalmentajaksi tuleva Tony Virta sen sijaan kasaa HPK:n ensi vuoden joukkuetta Jukka Voutilaisen kanssa.

Jännä nähdä saapuuko Patrik Virta Kerhoon oikeasti. Aikoinaanhan mies lähti Turkuun kun isäukko sai Turusta kohtuu rahakkaan diilin neuvoteltua pojalle. Tuolloin taisi olla myös isän puolella tyytymättömyyttä pojan peliaikaan sen ajan HPK:ssa, tai oikeastaan kunnon näyttöpaikan puutteeseen. Saa nähdä veteleekö isä vieläkin langoista pojan uran suhteen.

Toki varmaan on Patrik Virralla rahallinen korvaus kunnossa jos HPK:hon siirtyy, sillä sen verran tarkka on isä Virta raha-asioissa. Isänhän ura huhupuheiden mukaan loppui koska Kerho ei tarjonnut mottipäistä pyyntöä, joten T.Virta sitten lopetti mieluummin uransa.

Ei siinä, hienoa että Virtojen suhde HPK:hon vaikuttaa olevan kunnossa vaikka joskus on kabineteissa kiukuteltu rahan takia. Patrik Virta on kuitenkin HPK:n resursseilla se ykkösentteri jolle voidaankin maksaa asianmukaista korvausta.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Santeri Virtanen jatkaa liigassa, mutta ei Ipassa. Suuntana ilmeisesti Pori tai Kouvola
Tämän sankarin huhut olisi mielenkiintoista kerätä ylös ja katsoa ensi kauden alussa, moniko osui. Ensimmäinen ainakin komeasti vihkoon.

Toki veikkaan, ettei kyseinen kirjoittaja vaikuta tällä palstalla enää kauden alkaessa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämän sankarin huhut olisi mielenkiintoista kerätä ylös ja katsoa ensi kauden alussa, moniko osui. Ensimmäinen ainakin komeasti vihkoon.

Toki veikkaan, ettei kyseinen kirjoittaja vaikuta tällä palstalla enää kauden alkaessa.
Kaikki aiemmatkin menneet metsään. Virtanen muuhun liigajoukkueeseen, Tapparalle huippukassari Euroopasta jne. Puhdasta trollausta.

Kommentoinnin perusteella suosikkiseurakaan ei pidä todennäköisesti paikkaansa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Hannu Kuru palaa vissiin Liigaan. Suuntana Ilves tai Jukurit ilmeisesti. Ässät on kai myös mukana jahdissa

Vittu repesin. Ai oikein jahdissa. Voin kuvitella miten Kerttula, Koskela ja Hakkarainen puhelimet kuumana Hannun agentille. Kokoajan nostetaan tarjouksia kymppitonneilla. Mielenkiintoista nähdä kuka tulee tästä tulikuumasta tarjouskilvasta voittajana. May the best man get Hannu.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Nimenomaan kommentoinnin ja huhujen tason perusteella suosikkijoukkue pitää todennäköisimmin paikkansa. Ainoa ”tasoa varma” asia kyseisessä nimimerkissä.
Kommentoinnin ja huhujen tason perusteella siellä(Opl) lienee joko turkulainen tai raumalainen näppiksen takana.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nimenomaan kommentoinnin ja huhujen tason perusteella suosikkijoukkue pitää todennäköisimmin paikkansa. Ainoa ”tasoa varma” asia kyseisessä nimimerkissä.
Kukaan Ilveksen faneista ei esimerkiksi tiedä tai välitä, kuka on kaarinalainen Hannu Kuru. Taitaa meidän "ipafanimme" pitää trollauspajaansa Turun suunnalla.
 

OeL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa
JYP ilmeisesti aloittaa hetken kuluttua tyhjennysmyynnit. Huhuja mitä itse olen kuullut niin melko varmasti

Kyle Platzer > HPK (jos pääsee pleijareihin)
Niko Seppälä > HIFK

Saipalta myös todennäköisesti lähtemässä vielä muutama ukko, ja mitä huhuihin tulee niin...

Antoine Morand > SHL (Växjö?)
Ville Meskanen > Ilves tai TPS

Lisäksi olen kuullut huhua että Hokkasen Otto liikahtaisi Liigan sisällä (Sport? Ässät?)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JYP ilmeisesti aloittaa hetken kuluttua tyhjennysmyynnit. Huhuja mitä itse olen kuullut niin melko varmasti

Kyle Platzer > HPK (jos pääsee pleijareihin)
Niko Seppälä > HIFK

Saipalta myös todennäköisesti lähtemässä vielä muutama ukko, ja mitä huhuihin tulee niin...

Antoine Morand > SHL (Växjö?)
Ville Meskanen > Ilves tai TPS

Lisäksi olen kuullut huhua että Hokkasen Otto liikahtaisi Liigan sisällä (Sport? Ässät?)
Voisitko muodon vuoksi huhuilla jotain Lukonkin suuntaan? Saataisin tuonne meidän osioon vähän lisää säpinää.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JYP ilmeisesti aloittaa hetken kuluttua tyhjennysmyynnit. Huhuja mitä itse olen kuullut niin melko varmasti

Kyle Platzer > HPK (jos pääsee pleijareihin)
Niko Seppälä > HIFK

Saipalta myös todennäköisesti lähtemässä vielä muutama ukko, ja mitä huhuihin tulee niin...

Antoine Morand > SHL (Växjö?)
Ville Meskanen > Ilves tai TPS

Lisäksi olen kuullut huhua että Hokkasen Otto liikahtaisi Liigan sisällä (Sport? Ässät?)
Toivottavasti olet kirjoitusten välillä ehtinyt haukatakin jotain. Mitäs kaikkia paikkoja Turussa onkaan sunnuntai-iltaisin auki?

Meskanen ei tule Ilvekseen.
 

OeL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa
Joo ja Eemeli Suomi Tapparaan loppukaudeks. Lähde: Naapurin tyttären aviomiehen serkku. Joku roti näihi huhuihinkin pitäs saada.
Ei todellakaan ole menossa Tapparaan? Mikä järki tässä viestissä oli? Empulla on niin iso Ipasydän ettei varmasti ole menossa IKINÄ Kirvesrintoihin. Sitä paitsi Emppu teki juuri 2-vuoden jatkopahvin Ilvekseen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös