Liigan siirtohuhut kaudelle 2023–2024

  • 2 110 262
  • 6 107

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja

Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Aivan paskaa! Kaikki nuo SaiPan pelaajat jatkaa ainakin täällä. Tuskin muutkaan pitää paikkansa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja

Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät

Ensinnäkin Viitasalolla, Hietalalla ja Karvisella on vielä ensi kausi sopimusta jäljellä SaiPan kanssa. Siis sopimus, ei optio. Tuskin liikahtavat mihinkään.

Samuli Ratisesta on ollut juttua, että siirtyisi pelaamaan Tampereelle. Jos Henrik Haapala siirtyy Ässiin, niin sitten Janne Vuorinen on mullistanut liigan siirtomarkkinat.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja

Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Haapala Ässiin ja Kiljunen Ilvekseen kyllä sen tason höpönlöpöä omaan korvaani että syön kilon Bulin paskaa mikäli molemmat toteutuu.
 

Hesssuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja

Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Oudot on unet.
 

Kafrom

Jäsen
Naurattaa kyllä vuodesta toiseen tämä ilmiö miten (lähinnä) Ilves-fanien keskuudessa jonkun yksittäisen ihmisen mutuilu/fantasiointi muuttuukin yhtäkkiä huhuksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #10

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Voiko nää nyt laskea niihin keksittyihin Ilves-leirin huhuihin…
Viestihistoriaa hetken selattuani voin melkosella varmuudella väittää että ovat nimenomaan näitä keksittyjä huhuja, varsinkin kun ei viitsitä edes tarkistaa koska huhuiltavien pelaajien nykyiset sopimukset ovat umpeutumassa.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei nämä sentään mistään Ilvesfoorumilta ole bongattu? Ihan yhtä vakuuttavia.

Siis tää on Ilvesfooruminkin mittapuulla kova lista joten eiköhän siellä ole vielä joku pykälää kovempi salafoorumi missä näitä huhuja loihditaan.

Tosiaankin hyvällä osalla noista on jo sopimus ensi kaudesta ja jos Haapala Ässiin menee niin Koskelalta voi kysyä pari kysymystä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eipä Ilvesfoorumilla mitään listauksia ole näkynyt ja yleensä siellä ne ammutaan kyllä nopeasti alas.

Haapala jatkanee Tampereella tai Sveitsissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös