Juu no en kyllä todellakaan usko ennen kun näen.Haapala Ässiin? Tekisi mieli sanoo, että ei varmasti mitenkään, mutta ehkä sitä on joskus jotain hullumpaakin tullut nähtyä.
Kaverin puolesta kyselen, niin mitkä näistä ovat varmoja?Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja
Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Sanoisin, että neljä ylintä näyttää paperilla eniten järkeen käyviltä. Ne lienee ne enemmän varmat.Kaverin puolesta kyselen, niin mitkä näistä ovat varmoja?
Listan alin näyttää omaan silmään varmimmalta.Sanoisin, että neljä ylintä näyttää paperilla eniten järkeen käyviltä. Ne lienee ne enemmän varmat.
Aivan paskaa! Kaikki nuo SaiPan pelaajat jatkaa ainakin täällä. Tuskin muutkaan pitää paikkansa.Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja
Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Ei nämä sentään mistään Ilvesfoorumilta ole bongattu? Ihan yhtä vakuuttavia.Tässä lista huhuista joita olen kuullut.
Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja
Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Haapala Ässiin ja Kiljunen Ilvekseen kyllä sen tason höpönlöpöä omaan korvaani että syön kilon Bulin paskaa mikäli molemmat toteutuu.Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja
Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Oudot on unet.Tässä lista huhuista joita olen kuullut. Jotkut ovat varmoja, ja jotkut vielä epävarmoja
Henri Hietala > TPS
Nuutti Viitasalo > TPS
Leevi Aaltonen > Jukurit
Samuli Ratinen > Lukko
Roni Karvinen > Sport
Oliver Kiljunen > Ilves
Henrik Haapala > Ässät
Viestihistoriaa hetken selattuani voin melkosella varmuudella väittää että ovat nimenomaan näitä keksittyjä huhuja, varsinkin kun ei viitsitä edes tarkistaa koska huhuiltavien pelaajien nykyiset sopimukset ovat umpeutumassa.Voiko nää nyt laskea niihin keksittyihin Ilves-leirin huhuihin…
Ei nämä sentään mistään Ilvesfoorumilta ole bongattu? Ihan yhtä vakuuttavia.
Sanon että ei vittu mitenkään vaikka Porilainen olenkin... Ei tolle siirrolle ois kenenkään muun kannalta järkeä kun Ässien.Haapala Ässiin? Tekisi mieli sanoo, että ei varmasti mitenkään, mutta ehkä sitä on joskus jotain hullumpaakin tullut nähtyä.
Olisi kyllä kova kiinnitys. Pienen riskin hankinnat tulosketjuihin. Ovat kuitenkin osoittaneet tasonsa sekä Liigassa että SHL:ssä.Expressenin mukaan Westerholmin kaksoset Pattu ja Pottu palaavat ensi kaudella Raumalle. Olivat kyllä pirun laadukkaita viime visiitillään ja taso näyttää pysyneen SHL:ssä.
Siellä käydään varmaan aivan valtaisaa tarjouskilpaa Hannun palveluksista.Hannu Kuru palaa vissiin Liigaan. Suuntana Ilves tai Jukurit ilmeisesti. Ässät on kai myös mukana jahdissa
Ootkos sä nyt kuitenkin trolli näissä huhuissas? Ei kyllä mitään päätä eikä häntää osassa siirtohuhussa.Hannu Kuru palaa vissiin Liigaan. Suuntana Ilves tai Jukurit ilmeisesti. Ässät on kai myös mukana jahdissa
Kerron huhuja joita itse kuulen. Annetaan ajan kertoa mitkä pitävät paikkaansa. Uskon että lähes kaikkiOotkos sä nyt kuitenkin trolli näissä huhuissas? Ei kyllä mitään päätä eikä häntää osassa siirtohuhussa.
Ja kuulet nämä siis joltain todella luotettavalta lähteeltä?Kerron huhuja joita itse kuulen. Annetaan ajan kertoa mitkä pitävät paikkaansa. Uskon että lähes kaikki
Kuulen paljon hallilta huhuja, ja osa huhuista tulee sellaisilta henkilöiltä jotka ovat ennenkin tienneetJa kuulet nämä siis joltain todella luotettavalta lähteeltä?
Huumorihommia.