Liigan siirtohuhut kaudelle 2022–2023

  • 1 781 129
  • 5 139

MaV

Jäsen
Bemström oli IFK:ssa kyllä aikalailla sniperin vastakohta: ylivoimalla laukoi joka paikasta ja tasakentällisin pelasi paljon kiekkoa itse.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mitä mieltä hifki-fanit Bemströmistä. Saitte nauttia hänestä 17 ottelua. Pelasiko kaikki pelit laiturina? Ja miten pärjäsi?

Siis aivan liian kova seppä Liigaan, kun sille päälle sattui. mukaan mahtui myös vaisumpia pelejä, mutta olihan tuolloin poikkeusolot käynnissä eikä varmasti ollut ihan terävimmässä kunnossaan. Silti ratkoi silloin pelejä välillä yksin ja oli hienoa katsottavaa hänen pelaamisensa. mieletön kyky haastaa 1 vs 1 tilanteessa vastustajia ja onhan se laukaus murhaava.

E. En myöskään millään usko, että olisi tulossa nyt Liigaan
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käsittääkseni Bemström on "joutunut" monipuolistamaan peliään, koska pelannut paljon bottom6 ketjuissa Columbuksessa. Kevään MM-kisoista jäi myös positiivisesti mieleen.

Veikkaan, että on lopulta liian iso kala Liigaan, vaikka virityksiä olisikin.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Luulin seuranneeni herkeämättä huhumyllyä päivästä yksi, mutta huhuista "Lehterä, Vatanen, Mingoia" muistan vain Lehterän esiintyneen. Pitänee seurata ensi vuonna tarkemmin. Lehterä sitten olikin huhuissa vahvasti. Hän itse kiisti, että keskusteluja olisi käyty. Tämä huhu oli siitä erikoinen, että vielä ratkettuaankin Tapparan suuntaan monet väittävät kivenkovaa, että Ilves on ollut vahvasti mukana neuvotteluissa.

Huhuiksi on syytä laskea vain sitkeämmin pinnalle nousevat eikä jokaista yksittäistä huutelua ja kyllä tämä ruotsalaiskeissi saattaa sellainen olla. Toistaiseksi kuitenkin vain kaksi ilmoittanut kuulleensa. Tämä ei ole edes yhtä vahva huhu kuin oli se "joku kanukkipakki tulossa", joka sitten tulikin. Se kuultiin vahvemmista lähteistä. Fantasiointi on silti aina mukavaa puuhaa, mikäs näitä lueskellessa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Luulin seuranneeni herkeämättä huhumyllyä päivästä yksi, mutta huhuista "Lehterä, Vatanen, Mingoia" muistan vain Lehterän esiintyneen. Pitänee seurata ensi vuonna tarkemmin. Lehterä sitten olikin huhuissa vahvasti. Hän itse kiisti, että keskusteluja olisi käyty. Tämä huhu oli siitä erikoinen, että vielä ratkettuaankin Tapparan suuntaan monet väittävät kivenkovaa, että Ilves on ollut vahvasti mukana neuvotteluissa.

Lehterähän sanoi, että läpällä oli trollannut jotain Ilves-henkisiä kavereitaan, ja sanonut että on menossa Ipaan.

Ei ihme että jotkut ovat kivenkovaan uskoneet. :D
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lehterähän sanoi, että läpällä oli trollannut jotain Ilves-henkisiä kavereitaan, ja sanonut että on menossa Ipaan.

Ei ihme että jotkut ovat kivenkovaan uskoneet. :D
Eikös se mennyt niin päin, että Lehterän kaverit (moni Ilves-henkisiä) olivat trollanneet, ja laittaneet tuota huhua liikkeelle. Ei niin, että Lehterä olisi tuota itse tehnyt.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Se tosin ei todista mitään, mitä Lehterä on jälkikäteen sanonut. On olemassa motivaatio puhua muunneltua totuutta. Keissi on joka tapauksessa nyt taputeltu sopimukseen asti ja jäämme odottamaan, mitä kentällä tapahtuu.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä mieltä hifki-fanit Bemströmistä. Saitte nauttia hänestä 17 ottelua. Pelasiko kaikki pelit laiturina? Ja miten pärjäsi?
Keskeinen muistikuva on ekasta pelistään, kun tekaisi ekaan erään kaksi maalia JYP:n verkkoon. Silloin oli vähän semmonen olo, että oh hoh, nyt on tulossa jotain poikkeuksellista. No, ei jatkanut samaa tahtia sit kuitenkaan.

Itseluottamusta, taitoa ja hävyttömän nopea laukaus. Liika iso kala Liigaan, kun kotimaansa seurat epäilemättä ovat hajulla myös.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Keskeinen muistikuva on ekasta pelistään, kun tekaisi ekaan erään kaksi maalia JYP:n verkkoon. Silloin oli vähän semmonen olo, että oh hoh, nyt on tulossa jotain poikkeuksellista. No, ei jatkanut samaa tahtia sit kuitenkaan.

Itseluottamusta, taitoa ja hävyttömän nopea laukaus. Liika iso kala Liigaan, kun kotimaansa seurat epäilemättä ovat hajulla myös.
Joo pitää muistaa et kausi oli jo käynnissä ku "änäri" jäbät tuli mukaan, jätkät haki tuntumaa ja vältteli loukkaantumisia ja silti Bemström oli ihan hyvä vaik veti puolivaloilla.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Liigaan eliittiluokan maalintekijä.
Kun puhe oli et jos pitäis valita Turunen, Leskinen tai Bemström niin sata kertaa sadasta ottaisin laidalle Bemströmin.
Minä ottaisin Turusen (parhaassa kunnossaan), sitten Bemströmin ja kolmantena Leskisen.
Bemströmiä ei kiinnosta kuin maalinteko ja vähiten puolustaminen.
 

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voisko jengi kertoa et mitkä joukkueet vielä hakee pelaajia

Tappara oletettavasti hakee vielä yhtä hyökkääjää Heponiemen siirron kariuduttua NHL-sopimukseen. Huhurintamalla on kuitenkin ollut täysi ig-hiljaisuus. Voi olla, että hankinta tapahtuu vasta kiekon pudottua jäähän. Ensin katsotaan, mihin nykyisillä riittää. Esimerkiksi miten nuori Topi Rönni on mennyt eteenpäin.

Huhujen mukaan Tapparalla on myös yhden puolustajan kanssa neuvottelut käynnissä. Tätä pidän aavistuksen yllättävänä, sillä kärkikuusikko on aika selkeä ja sitten on tryoutilla Virtanen sekä nuoret (+ rapakon takaa mahdollisesti palaavat Kinnunen ja Hamara). Aavistelen tämän mahdollisen hankinnan olevan "talkkariosastoa". Toteutuminen saattaa olla (Heponiemen tavoin) kiinni siitä, tekeekö pelaaja NHL-sopimuksen.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tappara oletettavasti hakee vielä yhtä hyökkääjää Heponiemen siirron kariuduttua NHL-sopimukseen. Voi olla, että hankinta tapahtuu vasta kiekon pudottua jäähän. Ensin katsotaan, mihin nykyisillä riittää.

Jep. Seuraava hetki hankinnoille lienee NHL-harjoitusleirien putoajat syys-lokakuun vaihteessa. Silleen se Luotokin viime kaudelle tuli.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Innala-Turunen osaa pyöriä ja hyöriä kiekon kanssa hyökki alueella ja kuljetella... saa yleisön nopeasti mukaan paineeseen pitämään kiekko hyökkipäädyssä (iso etu).... Leskinen on monipuolisempi ja siitä välimaastosta. Bemström pelaa isoimman osan pelin keskiössä ja aivan yliukon laukaus liigaan ja laiskan oloinen juuri sen takia, että tietää mistä maalit tehdään... kaikki Posi pelaajia, mutta mitä mikin jengi tarvitsee. Bemströmiä ei Ipa mun mielestä tarvitse, vaikka ehkä kovin jätkä edellä mainituista on... sama kuin IFK ei vaan tarvitse enää Komarovia... vaikka haluaisin itse herran hyöty laatu hinta suhteeltaan...
 

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko minkään Ilves-huhun uskottavuus enemmän kuin täysi nolla? Ihan vilpitön kysymys ilman sarvia ja hampaita. Minkä arvosanan antaisit esimerkiksi Bemström huhulle? Minä annan jälleen täyden nollan.
Kaikkia mitä Spine tänne kirjoittaa on mulle täysin yhdentekevää. Täysin nollaa. Täysin ilman sarvia ja hampaita sanottuna!
 

Creeper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se tosin ei todista mitään, mitä Lehterä on jälkikäteen sanonut. On olemassa motivaatio puhua muunneltua totuutta. Keissi on joka tapauksessa nyt taputeltu sopimukseen asti ja jäämme odottamaan, mitä kentällä tapahtuu.
Ja kaikkihan on totta mitä Lehterä sanoo, että kenen kanssa on neuvotellut/jättänyt neuvottelematta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bemström oli ihan helvetin hyvä laittamaan kiekkoa reppuun kun paikka tuli. Samalla myös hiihteli todella paljon siellä sun täällä ja puolustamiseen ei oikeastaan osallistunut ollenkaan. Olisi silti järjettömän kova hankinta, vähän liian kova.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kaikkia mitä Spine tänne kirjoittaa on mulle täysin yhdentekevää. Täysin nollaa. Täysin ilman sarvia ja hampaita sanottuna!
Käyppä katsomassa minkälaista vääntöä ja kääntöä omien kesken TPS:n oma huhuketju on vailla ainoatakaan huhua. Ymmärrät sitten miksi muiden joukkueiden huhut vituttaa Turussa. Tänäänkin tuonne on tullut neljä sivua tavaraa ilman ensimmäistäkään huhua. Taitaa kaikki modetkin olla turkulaisia kun eivät tuohon puutu ja varmasti minulle tästä antavat vähintään huomautuksen.

 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Käyppä katsomassa minkälaista vääntöä ja kääntöä omien kesken TPS:n oma huhuketju on vailla ainoatakaan huhua. Ymmärrät sitten miksi muiden joukkueiden huhut vituttaa Turussa. Tänäänkin tuonne on tullut neljä sivua tavaraa ilman ensimmäistäkään huhua. Taitaa kaikki modetkin olla turkulaisia kun eivät tuohon puutu ja varmasti minulle tästä antavat vähintään huomautuksen.

Noh noh, kyllähän siellä huhuiltiin n. kuukausi takaisin, kun Uula Ruikka oli Turussa käymässä. Naureskeli itse tälle asialle ja kyykytti huhuketjua ennennäkemättömällä tavalla. Ei uskalla huhuilla enää mitään niin aika täytyy kuluttaa jollain muulla tyylillä.

Tämän takia nyt ketju on vaihtunut muotoon "TPS strategia 2030 ja Paskanjauhanta Central".
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä ottaisin Turusen (parhaassa kunnossaan), sitten Bemströmin ja kolmantena Leskisen.
Bemströmiä ei kiinnosta kuin maalinteko ja vähiten puolustaminen.
Vaikea sanoa miten Bemströmiä kiinnostaisi pelata myös omiin päin, jos tarkoitus olisi viettää koko kausi Liigassa. Pitää muistaa, että Bemström tuli kesken kauden IFK:hon ja tarkoituksena oli vain pitää itsestään huolta ja hakea tuntumaa. Ei ehkä ollut ihan paras motivaatio antaa itsestään 110% joka ilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös