Ikuiseen huhuun, jo kaudesta 2005 ja sarkasmiin.Mihin tämä perustuu?
Ikuiseen huhuun, jo kaudesta 2005 ja sarkasmiin.Mihin tämä perustuu?
Eikös meillä ollut joskus joku pelaaja hankittuna joka ei osannut edes luistella takaperin? Ei ole edes vitsi :(Kaikki yli 35v, 190cm ja ja 90kg, hitaat, kankeat ja puukätiset ---> Sport.
Eikös meillä ollut joskus joku pelaaja hankittuna joka ei osannut edes luistella takaperin? Ei ole edes vitsi :(
Sidney Crosby -> Ässät
Oula Palve --> JYP
Vegasi vaihtuisi Jyväskylään, tuskin mitään kulttuurishokkia tiedossa siis.Parasta tässä siirrossa on jenkkiblondi Suomeen.
Lakatos lähtee tosin jo tällä kaudella. Jos siis lähtee. Itse luulen, että palaa kotimaahansa. Ei noilla näytöillä herätä kiinnostusta liigassa paitsi jos suostuu pelaamaan lähes ilmaiseksi. Harmi sikäli, että kyllä sen potentiaalin näkee.Täällä kollektiivisen järkeilyn synnyttämä HUHU:
Dominik Lakatos SaiPa --> ?
Pelannut heikosti kärkivahvistukseksi ja oli viime viikon poissa kokoonpanosta ilman että loukkaantumisesta tai sairastumisesta hiiskuttiin seuran puolelta mitään. Tuleeko lähtö?
Kaikki yli 35v, 190cm ja ja 90kg, hitaat, kankeat ja puukätiset ---> Sport.
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.Lakatos lähtee tosin jo tällä kaudella. Jos siis lähtee. Itse luulen, että palaa kotimaahansa. Ei noilla näytöillä herätä kiinnostusta liigassa paitsi jos suostuu pelaamaan lähes ilmaiseksi. Harmi sikäli, että kyllä sen potentiaalin näkee.
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.
Lakatos on tehnyt 15 otteluun tehot 1+5=6, ja se ainoa tehty maali upposi tyhjiin jonkun ottelun loppuhetkillä. Maalien suhteen ketsuppipullo on siis ollut toistaiseksi tukossa, mutta Liigan tämän kauden kovimman laukauksen (161,1 km/h) ampuja on erittäin potentiaalinen maaliruisku, kunhan vaan löytyy oikea ympäristö.
Vaihtokaupassa Lakatoksen vastinpariksi sopisi tulosyksikön laitahyökkääjäksi hankittu luistelutaitoinen pelimies, joka ei ole ihan saanut potentiaaliaan realisoitua tehoiksi. Myös nuoret lupaukset ja varsinkin se toinen Petman kiinnostavat.
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.
Lakatos on tehnyt 15 otteluun tehot 1+5=6, ja se ainoa tehty maali upposi tyhjiin jonkun ottelun loppuhetkillä. Maalien suhteen ketsuppipullo on siis ollut toistaiseksi tukossa, mutta Liigan tämän kauden kovimman laukauksen (161,1 km/h) ampuja on erittäin potentiaalinen maaliruisku, kunhan vaan löytyy oikea ympäristö.
Vaihtokaupassa Lakatoksen vastinpariksi sopisi tulosyksikön laitahyökkääjäksi hankittu luistelutaitoinen pelimies, joka ei ole ihan saanut potentiaaliaan realisoitua tehoiksi. Myös nuoret lupaukset ja varsinkin se toinen Petman kiinnostavat.
No nyt vasta tajusin, että joku hätähousu oli avannut jo siirtohuhuketjun ensi kaudelle. Viestini meni siis väärään ketjuun. Huhuilen Lakatosin lähtevän jo alkavan viikon aikana.Lakatos lähtee tosin jo tällä kaudella. Jos siis lähtee. Itse luulen, että palaa kotimaahansa. Ei noilla näytöillä herätä kiinnostusta liigassa paitsi jos suostuu pelaamaan lähes ilmaiseksi. Harmi sikäli, että kyllä sen potentiaalin näkee.
Ja olihan se yksi rankkari (en muista ketä vastaan) saakelin hieno.Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.
En tykkää. Toivottavasti olisi ankka.Julius Mattila -> Ilves.
Huhu Ilvesfoorumilta luotettavilta nimimerkeiltä. On tästä ollut aiemminkin kuiskutteluja. Kiva kotiutus olisi kyllä.
Eeeiiikun ilvekseen sitä tossa huhutaan.En tykkää. Toivottavasti olisi ankka.
En tykkää. Toivottavasti olisi ankka.
En tykkää. Toivottavasti olisi ankka.
Ei, sinne menee Nättinen. Olinko eka?No eikait nyt sentään Anaheimiin kesken kauden saati sitten kauden jälkeen?
Vahvasti epäilen tätä asiaa. Jos ei Mikko Lukossa jatka, kuvittelisi suuntana olevan Pekka Virran SaiPa. Tai tietysti perässä voi olla, mutta epäilen ettei ole kiinnostusta pelaajan puolelta.Ilvesfoorumilta osui silmään Koskelan olevan Mikko Petmanin perässä.