Liigan siirtohuhut kaudelle 2022–2023

  • 1 777 837
  • 5 139

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Eikös meillä ollut joskus joku pelaaja hankittuna joka ei osannut edes luistella takaperin? Ei ole edes vitsi :(


Divariaikana kävin paljonkin kaikenlaista kokeilijaa. 90-luvulla ja 2000- luvun alussa varsinkin. Oliskohan ollut joskus 2005-2008 välillä kun kävi joku slovenialainen(?) pakki kokeilemassa jolta puuttui kaikki varusteetkin luistimista lähtien.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Oula Palve --> JYP
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Täällä kollektiivisen järkeilyn synnyttämä HUHU:

Dominik Lakatos SaiPa --> ?

Pelannut heikosti kärkivahvistukseksi ja oli viime viikon poissa kokoonpanosta ilman että loukkaantumisesta tai sairastumisesta hiiskuttiin seuran puolelta mitään. Tuleeko lähtö?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä kollektiivisen järkeilyn synnyttämä HUHU:

Dominik Lakatos SaiPa --> ?

Pelannut heikosti kärkivahvistukseksi ja oli viime viikon poissa kokoonpanosta ilman että loukkaantumisesta tai sairastumisesta hiiskuttiin seuran puolelta mitään. Tuleeko lähtö?
Lakatos lähtee tosin jo tällä kaudella. Jos siis lähtee. Itse luulen, että palaa kotimaahansa. Ei noilla näytöillä herätä kiinnostusta liigassa paitsi jos suostuu pelaamaan lähes ilmaiseksi. Harmi sikäli, että kyllä sen potentiaalin näkee.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Muistaakseni jokunen viikko sitten TapparaCo:n haaveiluketjussa joku kirjoitti siihen sävyyn, että tietäisi, että Aapeli Räsänen ja Samuli Ratinen olisivat Tapparan kiikarissa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Lakatos lähtee tosin jo tällä kaudella. Jos siis lähtee. Itse luulen, että palaa kotimaahansa. Ei noilla näytöillä herätä kiinnostusta liigassa paitsi jos suostuu pelaamaan lähes ilmaiseksi. Harmi sikäli, että kyllä sen potentiaalin näkee.
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.

Lakatos on tehnyt 15 otteluun tehot 1+5=6, ja se ainoa tehty maali upposi tyhjiin jonkun ottelun loppuhetkillä. Maalien suhteen ketsuppipullo on siis ollut toistaiseksi tukossa, mutta Liigan tämän kauden kovimman laukauksen (161,1 km/h) ampuja on erittäin potentiaalinen maaliruisku, kunhan vaan löytyy oikea ympäristö.

Vaihtokaupassa Lakatoksen vastinpariksi sopisi tulosyksikön laitahyökkääjäksi hankittu luistelutaitoinen pelimies, joka ei ole ihan saanut potentiaaliaan realisoitua tehoiksi. Myös nuoret lupaukset ja varsinkin se toinen Petman kiinnostavat.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.

Lakatos on tehnyt 15 otteluun tehot 1+5=6, ja se ainoa tehty maali upposi tyhjiin jonkun ottelun loppuhetkillä. Maalien suhteen ketsuppipullo on siis ollut toistaiseksi tukossa, mutta Liigan tämän kauden kovimman laukauksen (161,1 km/h) ampuja on erittäin potentiaalinen maaliruisku, kunhan vaan löytyy oikea ympäristö.

Vaihtokaupassa Lakatoksen vastinpariksi sopisi tulosyksikön laitahyökkääjäksi hankittu luistelutaitoinen pelimies, joka ei ole ihan saanut potentiaaliaan realisoitua tehoiksi. Myös nuoret lupaukset ja varsinkin se toinen Petman kiinnostavat.

Eiköhän ole kyse siitä, että ottaako joku Lakatoksen palkan maksettavakseen. Tuskin toiseen suuntaan liikkuu yhtään mitään.

Ilveksenä ottaisin riskin. Hän saattaisi olla pykälää suoraviivaisemmassa pelitavassa hyvä palanen Kontiolan rinnalle.
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.

Lakatos on tehnyt 15 otteluun tehot 1+5=6, ja se ainoa tehty maali upposi tyhjiin jonkun ottelun loppuhetkillä. Maalien suhteen ketsuppipullo on siis ollut toistaiseksi tukossa, mutta Liigan tämän kauden kovimman laukauksen (161,1 km/h) ampuja on erittäin potentiaalinen maaliruisku, kunhan vaan löytyy oikea ympäristö.

Vaihtokaupassa Lakatoksen vastinpariksi sopisi tulosyksikön laitahyökkääjäksi hankittu luistelutaitoinen pelimies, joka ei ole ihan saanut potentiaaliaan realisoitua tehoiksi. Myös nuoret lupaukset ja varsinkin se toinen Petman kiinnostavat.

Tyä saatte meiltä Rautiaisen ja me otetaan Lakatos :)
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Lakatos lähtee tosin jo tällä kaudella. Jos siis lähtee. Itse luulen, että palaa kotimaahansa. Ei noilla näytöillä herätä kiinnostusta liigassa paitsi jos suostuu pelaamaan lähes ilmaiseksi. Harmi sikäli, että kyllä sen potentiaalin näkee.
No nyt vasta tajusin, että joku hätähousu oli avannut jo siirtohuhuketjun ensi kaudelle. Viestini meni siis väärään ketjuun. Huhuilen Lakatosin lähtevän jo alkavan viikon aikana.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen samaa mieltä @Jugger77 kanssa siitä että Lakatoksen potentiaalin näkee, mutta johtopäätökseni muiden Liiga-seurojen mahdollisesta kiinnostuksesta on päinvastainen. Meillä on kauppatavarana tulisieluinen tsekki, joka ei ole täysin ehtinyt omaksua Pekka Virran pelisysteemiä. Pelisilmää kuitenkin löytyy, oivaltavia syöttöjä lähtee usein Dominikin lavasta.

Lakatos on tehnyt 15 otteluun tehot 1+5=6, ja se ainoa tehty maali upposi tyhjiin jonkun ottelun loppuhetkillä. Maalien suhteen ketsuppipullo on siis ollut toistaiseksi tukossa, mutta Liigan tämän kauden kovimman laukauksen (161,1 km/h) ampuja on erittäin potentiaalinen maaliruisku, kunhan vaan löytyy oikea ympäristö.

Vaihtokaupassa Lakatoksen vastinpariksi sopisi tulosyksikön laitahyökkääjäksi hankittu luistelutaitoinen pelimies, joka ei ole ihan saanut potentiaaliaan realisoitua tehoiksi. Myös nuoret lupaukset ja varsinkin se toinen Petman kiinnostavat.
Ja olihan se yksi rankkari (en muista ketä vastaan) saakelin hieno.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ilvesfoorumilta osui silmään Koskelan olevan Mikko Petmanin perässä.
Vahvasti epäilen tätä asiaa. Jos ei Mikko Lukossa jatka, kuvittelisi suuntana olevan Pekka Virran SaiPa. Tai tietysti perässä voi olla, mutta epäilen ettei ole kiinnostusta pelaajan puolelta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös