Popcornit on kyllä tarpeen näitä siirtohuhuja lukiessakin. On kyllä niin jäätäviä huhuja....Toivottavasti maksaa edes popcornit itse. Niitäkin kerkee vetämään monella tonnilla ennen kauden loppua.
Nyt on varmaan väärä ketju. Tuskinpa tällä kaudella on siirtymässä.Isomäen hallihuhu:
Joose Antonen -> Ässät
@ValkMan kertoi itse kuuleensa jostain toisesta KooKoon pelaajasta siirtyvän Poriin muttei kertonut nimeä
Isomäen hallihuhu:
Joose Antonen -> Ässät
@ValkMan kertoi itse kuuleensa jostain toisesta KooKoon pelaajasta siirtyvän Poriin muttei kertonut nimeä
Jep väärä on. PerkeleNyt on varmaan väärä ketju. Tuskinpa tällä kaudella on siirtymässä.
Siinä voisi olla jollekin vahvistusta keväälle.
Vittu mikä otsikko. Melkein kolmekymppinen "pyssy" jonka NHL-peleistä on 4-5 vuotta aikaa, lisäksi niitä pelejä on kokonaiset 28 kappaletta.Siinä voisi olla jollekin vahvistusta keväälle.
https://www.suomikiekko.com/2023/01/nappaako-joku-liiga-seura-kovan-vahvistuksen-nhl-pyssy-sai-lahtopassit-ruotsista/
Tästä syystä olen aika useasti kommentoinut, että voitaisko näiden betsiaffipaska-sivustojen linkkien jakaminen lopettaa. Noiden roskasivustojen toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.Vittu mikä otsikko
Paras viesti tällä foorumilla tänä vuonna.Tästä syystä olen aika useasti kommentoinut, että voitaisko näiden betsiaffipaska-sivustojen linkkien jakaminen lopettaa. Noiden roskasivustojen toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Amen. Voisiko tähän tehdä yleisen linjauksen ?Tästä syystä olen aika useasti kommentoinut, että voitaisko näiden betsiaffipaska-sivustojen linkkien jakaminen lopettaa. Noiden roskasivustojen toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Paras viesti tällä foorumilla tänä vuonna.
Lopettakaa ihmiset niiden helvetin suomikiekkojen yms copy+paste "uutisten" linkkaaminen ihan oikeesti.
Tällä viittasin...toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.
...tähän.Tähän pitää lisätä vielä se, että kyseiset sivustot käyttävät härskillä tavalla hyväkseen noiden juttujen tekijöitä. Olen kuullut, että aikaakin vieviä töitä teetetään aivan naurettavilla korvauksilla, puoli-ilmaiseksi. Samaan aikaan firma saa rahaa peliyhtiöiltä
Orjapalkka varmaan vielä maksetaan jonkun vedonlyöntisivuston pelitilille jossa se pitää kierrättää 12 kertaa vähintään 1.6:n kertoimella.Tällä viittasin...
...tähän.
Tosiaan maksavat noin 50€ työvuoro (8h) ja juttuja pitäisi saada tehtyä vähintään 10 kappaletta tuona aikana. Ja tämä on faktatietoa, ei huhua tai mutua. Myöskään mitään palkallisia lomia ei ole eikä muitakaan etuuksia, joten 40h/vko työtä tekevä tienaa kuukaudessa sen noin 1000€. Eli siis 12000€ vuositienistit ilman lomia, en suosittele.
Orjapalkka varmaan vielä maksetaan jonkun vedonlyöntisivuston pelitilille jossa se pitää kierrättää 12 kertaa vähintään 1.6:n kertoimella.
Saati että pitää lähteä "lomalle", Maltalle toimistolleen todistamaan että minä olen minä.Jonka jälkeen pyydetään neljätoista eri dokumenttia mitkä sinun pitää lähettää sähköpostilla.
Kärpissä on neljä puhdasta sentteriä plus laituri, joka on senttereistä paras aloittaja. Roy on myös laituri, mutta vaikea nähdä hänen tuovan lisäarvoa, vaikka muuten saattaa olla ihan hyvä pelaaja. Toki hän tulee Mamban joukkueesta.Ja aiheeseen eli ihan on Kärpän näköinen toi Roy.
Jukurit lupaili jokin aika sitten, että julkaisevat jatkosopimuksia aina kotipeleissä.Jukurit lupaa twitterissä sopimusuutisia seuraavaan kotipeliin. Jatkosopimus vai uusi pelaaja?
Tammikuun ajan jokaisessa kotiottelussa vähintään yksi jatkosopimus.Jukurit lupaa twitterissä sopimusuutisia seuraavaan kotipeliin. Jatkosopimus vai uusi pelaaja?