Liigan siirtohuhut kaudelle 2022–2023

  • 1 778 085
  • 5 139

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Juuri näin.
Palola vetää sen n. 20k / kuukausi.
Kukaan ei tuollaista miehelle maksa Liigassa.
No ei taatusti vedä 20k/kuukausi, kun ottaa huomioon ettei viime kausikaan ollut mitenkään erityisen hyvä. Ainakaan niin hyvä ettei Salmelainenkaan maksaisi tollaista liksaa.
 
Viimeksi muokattu:

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
No ei taatusti vedä 20k/kuukausi, kun ottaa huomioon ettei viime kausikaan ollut mitenkään erityisen hyvä. Ainakaan niin hyvä ettei Salmelainenkaan maksaisi tollaista liksaa.
Voin kertoa, ettei Palolan kuukausipalkka paljoa tuosta 20K:sta jää. Pyörii noin 15k nurkilla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voin kertoa, ettei Palolan kuukausipalkka paljoa tuosta 20K:sta jää. Pyörii noin 15k nurkilla.
Ja tähän pystyy ainoastaan visionääri urheilutoimenjohtajien joukossa nimeltään Tobias Ensimmäinen.

Jottei menisi täysin OTksi niin totean, että hiljaista on huhujen suhteen.
 

Kukko

Jäsen
Ja tähän pystyy ainoastaan visionääri urheilutoimenjohtajien joukossa nimeltään Tobias Ensimmäinen.

Jottei menisi täysin OTksi niin totean, että hiljaista on huhujen suhteen.

Olihan Palola etinomainen kokonaisvaltainen pelaaja, Ruotsin vuotensa jälkeen. En sanoisi että huono hankinta. Huolestuisin HIFK:n kannalta siitä, mistä syystä nämä value pelaajat suorittavat niin heikosti vallitsevassa ilmapiirissä?
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Aikamoisia valtionsalaisuuksia nämä pelaajasiirrot ja jopa jatkosopimuksetkin. Mitään ei vuoda. Ketä se Jolyn akka seuraa nykyään?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Isomäen hallihuhu:
Joose Antonen -> Ässät

@ValkMan kertoi itse kuuleensa jostain toisesta KooKoon pelaajasta siirtyvän Poriin muttei kertonut nimeä

Itseasiassa en kyllä puhunut mitään Kookoon pelaajan siirtymisestä Ässiin. Sitä vain kirjoitin, että olen kuullut ohutta huhua erään KooKoon pelaajan ja Ässien yhteyksistä. Kyseessä ei ole Antonen ja muutenkin en tänne laita epävarmoja huhuja. Ja nyt puhutaan kaudesta 2023-2024, joten ollaan väärässä ketjussa.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Henrik Erikssonia ollaan houkuttelemassa takaisin Djurgårdeniin. Eriksson on Sportin ainoa ruotsalaishyökkääjä, jolla on sopimus katkolla.

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vittu mikä otsikko. Melkein kolmekymppinen "pyssy" jonka NHL-peleistä on 4-5 vuotta aikaa, lisäksi niitä pelejä on kokonaiset 28 kappaletta.

Ja siis ei sinulle tästä mitään, ei pitäisi itse klikata näitä Suomikiekon paskaotsikkoja koskaan. Kaikille siis tiedoksi, kyseessä on Kevin Roy. AHL:ssä ollut parhaimmillaan ihan ok pelimies.

 

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Tästä syystä olen aika useasti kommentoinut, että voitaisko näiden betsiaffipaska-sivustojen linkkien jakaminen lopettaa. Noiden roskasivustojen toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Paras viesti tällä foorumilla tänä vuonna.

Lopettakaa ihmiset niiden helvetin suomikiekkojen yms copy+paste "uutisten" linkkaaminen ihan oikeesti.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Tästä syystä olen aika useasti kommentoinut, että voitaisko näiden betsiaffipaska-sivustojen linkkien jakaminen lopettaa. Noiden roskasivustojen toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Amen. Voisiko tähän tehdä yleisen linjauksen ?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Paras viesti tällä foorumilla tänä vuonna.

Lopettakaa ihmiset niiden helvetin suomikiekkojen yms copy+paste "uutisten" linkkaaminen ihan oikeesti.

Tähän pitää lisätä vielä se, että kyseiset sivustot käyttävät härskillä tavalla hyväkseen noiden juttujen tekijöitä. Olen kuullut, että aikaakin vieviä töitä teetetään aivan naurettavilla korvauksilla, puoli-ilmaiseksi. Samaan aikaan firma saa rahaa peliyhtiöiltä
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
toiminta on kaikin puolin täysin moraalitonta, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Tällä viittasin...
Tähän pitää lisätä vielä se, että kyseiset sivustot käyttävät härskillä tavalla hyväkseen noiden juttujen tekijöitä. Olen kuullut, että aikaakin vieviä töitä teetetään aivan naurettavilla korvauksilla, puoli-ilmaiseksi. Samaan aikaan firma saa rahaa peliyhtiöiltä
...tähän.

Tosiaan maksavat noin 50€ työvuoro (8h) ja juttuja pitäisi saada tehtyä vähintään 10 kappaletta tuona aikana. Ja tämä on faktatietoa, ei huhua tai mutua. Myöskään mitään palkallisia lomia ei ole eikä muitakaan etuuksia, joten 40h/vko työtä tekevä tienaa kuukaudessa sen noin 1000€. Eli siis 12000€ vuositienistit ilman lomia, en suosittele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös