Kaikkein parhaiten sopisi Ilvekseen.Siinä olisi kyllä jokaiselle Liigaseuralle idioottivarma vahvistus.
Siinä olisi kyllä jokaiselle Liigaseuralle idioottivarma vahvistus.
Koska Tepsiin ei halua kukaan kotimainen eteenpäin menevä pelaaja.Ei siis ole ainakaan Tepsiin tulossa.
Koska Tepsiin ei halua kukaan kotimainen eteenpäin menevä pelaaja.
Eiköhän Ikonen tule SaiPaan, kuten kaikki Lehterän vanhat valmennettavat tietenkin haluavat.
Kärpissä pelasi viimeksi Suomen puolella ja ihan mukavasti sujui. Olisikohan Kärppien riveissä tilaa Ikoselle?
Muuten kyllä, mutta Ikoselle lienee kysyntää sen verran, että raha saattaa ratkaista. Toki kysyntää on vaikea nyt arvioida, kun korona sekottaa pakkaa kaikkialla. En kuitenkaan usko, että KooKoo pystyy palkan suhteen taistelemaan kovin paljoa, mikäli kysyntää on muualla, kuten voisi olettaa.Ikonen haiskahtaa kyllä sellaiselta, että olisikohan KooKoo hänen osoitteensa. Mielestäni sopisi heidän pelitapaan ja siellä ilmeisesti olisi myös tilaa kärkilaiturille.
Tepsi on rakentanut siinä mielessä maltillisesti ja mielenkiintoisesti, että eihän Turkuun vielä yhtään ns. nimimiestä ole tullut. Mielenkiintoisia arpoja lähinnä. Ja Helmisen ura vedenjakajalla.. tuolla rosterilla pitää olla play offseissa ja toisaalta mahdollisuus jopa yllätysmitaliin.Niinpä niin, Ilveksellä on muutaman vuoden ollut nenä veden pinnan yläpuolella ja nyt jaetaan neuvoja miten joukkue pitäisi koota.
Mun rahoja ei ainakaan ole käytetty tähän joukkueeseen, joten tivoli voi mun puolesta kestää vaikka lokakuuhun asti. Tää on vähän kun olis joulu koko ajan, tiettyjä muiden joukkueiden kannattajia se tuntuu harmittavan. Mahtaakohan perjantaina tulla sentteri, ai että.
Kallioko Tepsissä pelaajat scouttaa nykyään ?
Jep. Mutta kun TPS lähti kasaamaan joukkuetta jälkijunassa, niin ei tässä voi välttyä ajatukselta, etteikö myös Uraman, Westerlundin, Moisanderin sun muiden taustavaikuttajien kontakteja olisi hyödynnetty.
Mitä siirtohuhuihin niin huomenna julkistettava pelaaja Tepsiin on mallia hyökkääjä. Kallion mukaan tulossa paljon nopeutta myös. Siitä arvailemaan.
Viimeiseksi??Laschia olen veikannut. Isoin kala jätetty viimeiseksi ja nopeutta kyllä löytyy. Pelannut myös Tepsissä aiemminkin
Viimeiseksi??
Onkos muuten Ässiin liittyviä huhuja kuulunu missään? Elokuu lähestyy
En itse usko Laschiin. Mikäli hän olisi tulossa niin TPS todennäköisesti hypettäisi enemmän tätä hankintaa ja kuvailisi pelaajaa muullakin tavalla kuin että hän on vain nopea ellei he sitten halua yllättää kaikkia totaalisesti. Vaikea uskoa muutenkaan että miksi Lasch palaisi Suomeen ellei hän sitten oleta että paremman koronatilanteen takia täällä pelataan täysi kausi todennäköisemmin.Laschia olen veikannut. Isoin kala jätetty viimeiseksi ja nopeutta kyllä löytyy. Pelannut myös Tepsissä aiemminkin
Huhuttu ainakin Elite Prospectsin profiilissa kolmeen sveitsiläisseuraan.Laschia olen veikannut. Isoin kala jätetty viimeiseksi ja nopeutta kyllä löytyy. Pelannut myös Tepsissä aiemminkin
Huhuttu ainakin Elite Prospectsin profiilissa kolmeen sveitsiläisseuraan.
JA muut seuratko ei enää tee mitään hankintoja? ;pVoihan tepsin kausi olla iha mitä vaan. Nykyistä rosteria katsoessa, on ennakkoon kyllä hankala rankata 10 joukkuetta tps:n edellekkään. Ei tää sarja ny mikää nhl ole.