Liigan siirtohuhut kaudelle 2020–2021

  • 1 350 145
  • 2 768

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kuinka monta omaa poikaa pitää joukkueessa olla, että kyseessä olisi oman kylän joukkue?

Soitto Sahlstedtin Kallelle antaa vastauksen.

Vakavissaan nykyään kaapataan nuoret klopit jo varhaisessa vaiheessa kasvamaan korkoa joukkueen organisaatioon. Näinpä raja "omissa kasvateissa" menee samoin kuin oululaiset omivat Porissa syntyneen raumalaisen Sebastian Ahon omakseen.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vakavissaan nykyään kaapataan nuoret klopit jo varhaisessa vaiheessa kasvamaan korkoa joukkueen organisaatioon. Näinpä raja "omissa kasvateissa" menee samoin kuin oululaiset omivat Porissa syntyneen raumalaisen Sebastian Ahon omakseen.
Oulussahan kaikki Vaasa-Kuopio linjan pohjoispuolelta tulevat ovat omia kasvatteja.

Onneksi KHL-jokerit eivät ole ruvenneet käyttämään samaa taktiikaa, eli kaikki heillä pelaavat kotimaiset voisivat olla Jokeri-kasvatteja.
 

Maukka187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, Koovee, FC Haka, NHL
Joko taas? En ole foorumilla hetkeen ollut, mutta tää Kontiola Ilvekseen alkaa saamaan jo Mika Niemisen paluun kaltaisia mittasuhteita. Toki Veikko sitten lopulta palasi höntsäämään hetkeksi, ei sillä. Paluu tosin nyt oli kaikkea muuta mitä Ilveksen kannattajat ajansaatossa toivoivat.
Kaikki alkaa oleen tän loputtomalta tuntuvan jahkailun jälkeen mahdollista, mutta eikös llves-foorumilla ole yleensä ollut aika heikko osumatarkkuus? Tämmönen mielikuva mulle on ainakin päässyt syntymään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaikki alkaa oleen tän loputtomalta tuntuvan jahkailun jälkeen mahdollista, mutta eikös llves-foorumilla ole yleensä ollut aika heikko osumatarkkuus? Tämmönen mielikuva mulle on ainakin päässyt syntymään.
En tiedä tarkemmin, mutta tässä kohtaa toivottavasti on. Aivan liian kallis mies Ilvekseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Paljonko Kontiola pyytää yhdestä kaudesta?
No eiköhän kaiken kerro kun edes Tappara ottanut miestä riveihinsä. Tästä voi tulla sitten enemmän kertomaan joku naapurista.
Mutta enemmän kuin yhdestä suusta olen kuullut palkkapyynnin olevan luokkaa järjetön, ellei sitten yht'äkkiä ole tuota jostain syystä laskenut.
 
No eiköhän kaiken kerro kun edes Tappara ottanut miestä riveihinsä. Tästä voi tulla sitten enemmän kertomaan joku naapurista.
Mutta enemmän kuin yhdestä suusta olen kuullut palkkapyynnin olevan luokkaa järjetön, ellei sitten yht'äkkiä ole tuota jostain syystä laskenut.

itse olen taas kuullut, että pyyntö ei ole mitenkään järjetön. Seurat vain eivät tässä tilanteessa ole toistaiseksi halunneet laittaa kiinni yhtä palkkataulukon yläpään kaveria kun puolta halvemmalla saattaa olla tarjolla vielä samanlaista laatua. Melko paljon epävarmuustekijöitä koko jääkiekkoilevassa maailmassa yhä.
 

Creeper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikki alkaa oleen tän loputtomalta tuntuvan jahkailun jälkeen mahdollista, mutta eikös llves-foorumilla ole yleensä ollut aika heikko osumatarkkuus? Tämmönen mielikuva mulle on ainakin päässyt syntymään.

Muutamalla nimimerkillä on hyvin tietoa ja monta osumaa. Kontiola huhu elää niin kauan kunnes tekeekin sopimuksen Hifkiin.
 

Jalmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara. One and only.
TPS:n ei kannattaisi julkaista pelaajia lainkaan. Aina löytyy joku köyhä vinkumassa omistajien henkilökohtaisesta omaisuudesta.
Niin noh... ne on kuitenkin ihan napeilla pelaajia vaikka nyt Tapparan omistajien henkilökohtaisen omaisuuden rinnalla...
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikonen haiskahtaa kyllä sellaiselta, että olisikohan KooKoo hänen osoitteensa. Mielestäni sopisi heidän pelitapaan ja siellä ilmeisesti olisi myös tilaa kärkilaiturille.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ikonen haiskahtaa kyllä sellaiselta, että olisikohan KooKoo hänen osoitteensa. Mielestäni sopisi heidän pelitapaan ja siellä ilmeisesti olisi myös tilaa kärkilaiturille.
Muuten kyllä, mutta Ikoselle lienee kysyntää sen verran, että raha saattaa ratkaista. Toki kysyntää on vaikea nyt arvioida, kun korona sekottaa pakkaa kaikkialla. En kuitenkaan usko, että KooKoo pystyy palkan suhteen taistelemaan kovin paljoa, mikäli kysyntää on muualla, kuten voisi olettaa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Niinpä niin, Ilveksellä on muutaman vuoden ollut nenä veden pinnan yläpuolella ja nyt jaetaan neuvoja miten joukkue pitäisi koota.
Mun rahoja ei ainakaan ole käytetty tähän joukkueeseen, joten tivoli voi mun puolesta kestää vaikka lokakuuhun asti. Tää on vähän kun olis joulu koko ajan, tiettyjä muiden joukkueiden kannattajia se tuntuu harmittavan. Mahtaakohan perjantaina tulla sentteri, ai että.
Tepsi on rakentanut siinä mielessä maltillisesti ja mielenkiintoisesti, että eihän Turkuun vielä yhtään ns. nimimiestä ole tullut. Mielenkiintoisia arpoja lähinnä. Ja Helmisen ura vedenjakajalla.. tuolla rosterilla pitää olla play offseissa ja toisaalta mahdollisuus jopa yllätysmitaliin.
Mitä Ilvekseen tulee, niin jouķkue oli jo valmis ja rakennettu.. tusina lähti ja niitä on nyt paikattu parilla uudella. Ei siis ole vielä valmista. Montaa uutta ei edes haluta syömään jo olevien nuorten vastuuta.
Kallioko Tepsissä pelaajat scouttaa nykyään ?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Jep. Mutta kun TPS lähti kasaamaan joukkuetta jälkijunassa, niin ei tässä voi välttyä ajatukselta, etteikö myös Uraman, Westerlundin, Moisanderin sun muiden taustavaikuttajien kontakteja olisi hyödynnetty.

Jeps. Ilman Moisasen ja kumppaneiden suhteita en näe että esimerkiksi venäläispelaajat olisivat Tepsiin saapuneet.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä omissa papereissa ainakin Ortega, Kareyev sekä varauksella Bohm on nimimiehiä. Siitä en ota kantaa pitäisikö tällä rosterilla olla pudotuspeleissä. Tiukkaa tulee tekemään.

Mitä siirtohuhuihin niin huomenna julkistettava pelaaja Tepsiin on mallia hyökkääjä. Kallion mukaan tulossa paljon nopeutta myös. Siitä arvailemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös