Mitä ihmettä? Missä mä oon sanonut niin?
Et missään, tein ihan oman tulkinnan.
Mitä ihmettä? Missä mä oon sanonut niin?
Onhan siellä sitä rahaa varmasti. Ja Jesseä kuumottaa päästä maksamaan veroja isolla kädellä Suomeen, kun tänäkin vuonna on varmaan ihan hyvin saanut Edmontonista palkkaa. Voi olla, että oululaisseura saisi iskeä aika hirvittävän summan tiskiin, että Jesse pääsisi edes jonkinlaisille tienesteille. Vaikka rakkaudesta lajiinhan tuo tietenkin pelaa, ei rahasta.Selvä. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Noinhan tuo varmasti sitten meneekin. Tuskin Jesse millään alle 200 kilolla vielä liikahtaa. Kuitenkin joku 900k USD tainnut saada per kausi jenkeissä.
Edit. Mutta onhan tuota rahaa Oulussa. Ei se siirto siitä jää kiinni.
On ihan eri asia pelata se kahdeksan peliä NHL:ssä ja sitten palata takaisin kuin se, että pelaa koko tulokassopimuksen ja sen jälkeen palaa Liigaan.Ajattelitko aikoinaan samaa kun Olli Jokinen palasi IFK:hon?
Puljujärvi teki 17-vuotiaana muistaakseni 28 pistettä 50:ssä pelissä. Vaikka Puljun kohdalla ei odotettua läpilyöntiä olekaan käynyt niin uskallan sanoa että on kuitenkin parempi pelaaja nyt kuin kolme vuotta sitten. Eli siinä mielessä tuo 40 pistettäkin pitäisi kyllä olla, jos nyt ei paperia, niin lähes piece of cake.Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka hyvä pelaaja Puljujärvi olisi tällä hetkellä Liigassa. Itse en usko että olisi sateentekijä, mutta ihan hyvä 35-40 pisteen mies.
Hyvä tietää että kapteenius on se määrittävä tekijä. Olli Jokinen oli vissiin parempi jääkiekkoilija kuin esim. Jevgeni Malkin.
Totta, olinpas hupsu. Voitaneen siis samalla todeta että vertailussa Jokiseen Malkinin kanssa yhdessä samaan romukoppaan joutavat ainakin Patrick Kane, Niklas Bäckström, Pavel Datsjuk ja Peter Forsberg. Teemu Selänteen kanssa ehkä suht tasoissa, tosin Selännekään ei ollut koskaan vakituinen kapteeni. Tuurasi ainoastaan Paul Kariyaa kun Paukka oli loukkaantunut.Ei taida tuo Malkin olla yhdenkään NHL-organisaation eniten pisteitä tehnyt pelaaja. Lähe ny menee!
Rämön Pelicans-kuvioon vielä sellainen twisti, että Pelsulla on tällä hetkellä sopimustarjous sisällä yhdelle toiselle suomalaiselle huippu-mv:lle. Saa nähdä, mitä tarttuu.
Sasha Huttusen mukaan Pelicans on jättänyt tarjouksen suomalaiselle huippuvahdille (linkki vie miehen Twitteriin):
https://twitter.com/kuplassasha/status/1159785504751202305
Skarek oli liian hyvä ja taitaa jäädä Pohjois-Amerikkaan.Eikös Skarekin ja Tolvasen pitänyt olla lähes kovimpia veskareita liigassa? Mihin sitä Rämöä ja jotain muuta veskaria tarvitaan?
Tomi Karhunen lienee tämä veskari, jolle Pelicans tehnyt tarjouksen.
Pelicans neuvotellut Ilkka Heikkisen ja Otso Rantakarin kanssa niin kuin aiemmin huhuiltiin. Rantakarin tilanne ratkennee ensi viikolla.
Hienoa olisi vielä Bono nähdä Liigassa. Miehen tuntien pääkupolin hermokontrolli ei kauan pysy hallinnassa ja todennäköisesti vetää jonkun jäätävän aivopieru heti harjoituskaudella.
Pelimies ehdottomasti silti.
Tosin jos meno äityy liian hulluksi, lopettaa uransa ensimmäiseen ulosajoon.Mutta sittenhän se menisi vaan hullunurmisen piikkiin, Bonon ei tarvitsisi ottaa mitään syytä niskoilleen!
Kärppiin tulossa Sashan mukaan suomalainen huippuhyökkääjä. Tarkennuksena ettei ole Pulju eikä Junttila.
Lähde twiitti: Twitter
Jees, keitäs siellä on vapaana vielä ylipäätään...
Kukas Skarekkia tulee paikkaamaan? Karri Rämö?
Loppuu harmitus kun Karhunen tekee seitsemännen finaalin jatkoajalla ns. gamesaverin ja hetkeä myöhemmin Juhamatti Aaltonen ratkaisee mestaruuden Pelicansille rannelaukauksella B-pisteen kaarelta.Karhunen tai Rämö lienevät ne todennäköisimmät. Kokemusta tulee lisää, mutta silti jää harmittamaan.