Liigan siirtohuhut kaudelle 2018–2019

  • 1 007 477
  • 1 627

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse ketjun aiheeseen, mikäli Jesse Saarinen saa hyvän sopparin ulkomailta, Pelicansilla on ulkomailla varavaihtoehto valmiina

Laadukas korvaaja ei varmaan maailman tappiin saakka odottele mitä joku Saarinen tekee. Toivottavasti ei karkaa muualle.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Tappara julkistaa pelaajan klo 12. Appiin tuli viesti otsikolla “Mikki kävi ostoksilla.” Seuraa Tapparan kanavia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tappara julkistaa pelaajan klo 12. Appiin tuli viesti otsikolla “Mikki kävi ostoksilla.” Seuraa Tapparan kanavia.


Ketä porilainen tällä kertaa?
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo lainaus kuulostaa siltä, että siirtyy joukkueeseen jossa on luvassa paljon peliaikaa, mutta ei ole suuria menestysodotuksia. Eli ei kuulosta Kärpiltä vaan joltain HPK:lta ja Antti Pennaselta.
Miltä tuo lainaus urheilusta ja kehityksestä Heponiemen seuravalinnan taustalla nyt kuulostaa?
Toisaalta Heponiemen kaltaiselle pelaajalle on parempi saada ylivoimavastuuta kuin pelata nelosessa Juha Koiviston ja Otto Karvisen välissä.
Taitaapa olla, että pelaa Pyörälän ja Kristofin kanssa ylivoimaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Samalta kuin ennenkin.
Eli mielestäsi Heponiemi halusi ehdoin tahdoin joukkueeseen, jossa ei ole paljon menestysodotuksia. Nyt sitten varmistui, että tuo joukkue on Oulun Kärpät. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei mitään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli mielestäsi Heponiemi halusi ehdoin tahdoin joukkueeseen, jossa ei ole paljon menestysodotuksia. Nyt sitten varmistui, että tuo joukkue on Oulun Kärpät. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei mitään.
Niin, tai sitten se lainaus vaan kuulosti siltä, että suuntana ei olisi Kärpät, vaikka nyt sitten olikin. Ei tämä lopputulos muuta mihinkään sitä, että siitä lainauksesta välittyi erilainen kuva.
 

Ralph

Jäsen
Niin, tai sitten se lainaus vaan kuulosti siltä, että suuntana ei olisi Kärpät, vaikka nyt sitten olikin. Ei tämä lopputulos muuta mihinkään sitä, että siitä lainauksesta välittyi erilainen kuva.
Jep. Ei se lainaus mun silmissä muutu mihinkään vaikka Heponiemi Kärppiin siirtyikin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jep. Ei se lainaus mun silmissä muutu mihinkään vaikka Heponiemi Kärppiin siirtyikin.
En pysy kärryillä. Urheilu ja kehitys eivät olisi mielestäsi realisoituneet Heponiemen kohdalla Kärpissä, vaan enneminkin HPK:n kaltaisessa pienemmässä seurassa. Miten ihmeessä mikään ei ole muuttunut, vaikka kaikki meni päinvastoin kuin sinä ajattelit? Sinä nyt vain tulkitsit Heponiemen syyt seuravalinnan takana väärin, eikä siinä mitään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, tai sitten se lainaus vaan kuulosti siltä, että suuntana ei olisi Kärpät, vaikka nyt sitten olikin. Ei tämä lopputulos muuta mihinkään sitä, että siitä lainauksesta välittyi erilainen kuva.
Minun korvaani lainaus kuulosti siltä, että Kärpät voisi olla hyvinkin Heponiemen uusi seura.
 

Ralph

Jäsen
En pysy kärryillä.
Minun mielestäni "urheilu ja kehitys" kuulostaa isolta roolissa pienemmällä rahalla eli pienempää seuraa. Ja vaikka Heponiemi menikin Kärppiin, "urheilu ja kehitys" kuulostaa edelleen isolta roolissa pienellä palkalla pienemmässä seurassa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minun mielestäni "urheilu ja kehitys" kuulostaa isolta roolissa pienemmällä rahalla eli pienempää seuraa. Ja vaikka Heponiemi menikin Kärppiin, "urheilu ja kehitys" kuulostaa edelleen isolta roolissa pienellä palkalla pienemmässä seurassa.
Tämän olen ymmärtänyt. Tuo käsityksesi ei vain ole kovinkaan pätevä, tai ainakin se on aivan liian suppea. Urheilu ja kehitys voivat tarkoittaa montaa asiaa. Heponiemen kohdalla ne tarkoittivat isoa haastetta isossa seurassa. Ne tarkoittivat siirtymistä tämän hetken kuumimman suomalaisen valmentajan alaisuuteen. Ne tarkoittivat siirtymistä loistavien kokeneiden pelaajien opastukseen tyyliin Mika Pyörälä. Ne tarkoittivat kilvoittelua muiden lupaavien nuorten hyökkääjien kanssa tyyliin Kupari. Ne tarkoittivat kansainvälisiä pelejä CHL:ssä. Ne tarkoittivat halua menestyä myös joukkueena. Ne tarkoittivat voitonnälkää ja rohkeutta.

Jos sitten jätetään tuon lainauksen tulkinta vähemmälle, niin voinemme olla yhtämieltä siitä, että erittäin isoa roolia näissä seuravalinnnoissa näyttelee raha. (Toki Tapparassa pelaajat pelaavat halvalla, koska Tappara on niin ihku:))
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokainen saa ymmärtää lukemansa omalla tavallaan. Ei se ole sinulta mitenkään pois, että eri tekstejä tulkitaan eri tavoin.
Ei ole minulta pois todellakaan. Kuitenkin tulkinta siitä, ettei Heponiemi olisi urheilun ja kehittymisen nimissä tulossa Kärppiin, oli ihan puhtaasti väärä. Tämän asian tunnistaminen vaikuttaa olevan kumman vaikeaa.
 

Joonasmmm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ja sympatiat Pelicansille
Ei ole minulta pois todellakaan. Kuitenkin tulkinta siitä, ettei Heponiemi olisi urheilun ja kehittymisen nimissä tulossa Kärppiin, oli ihan puhtaasti väärä. Tämän asian tunnistaminen vaikuttaa olevan kumman vaikeaa.

Niin kyllähän Heponiemellä on hyvä syy siirtyä Kärppiin. Hyvä joukkue, jossa on kuitenkin mahdollisuus murtautua yläketjuihin, oppia pelaamaan voittavaa kiekkoa ja pelata kausi tappiin asti. Realistinen mahdollisuus pelata pleijareissa on iso juttu.

Me romantisoidaan tosi paljon ajatusta siitä, että pikku seurassa iso rooli vie änärin supermieheksi. Voittaminen, taistelu kevääseen ja oppiminen kovimmista matseista on ihan yhtä kova, ellei kovempi.

Jos ei menisi huhuketjusta ohi, niin Jypiin huhutaan "kolehtipelaajaa". Perrin on varman miehen valinta, ite heitän Auvityn, onko jossain parempaa arvausta?
 

Ralph

Jäsen
Kuitenkin tulkinta siitä, ettei Heponiemi olisi urheilun ja kehittymisen nimissä tulossa Kärppiin, oli ihan puhtaasti väärä.
Kuka on väittänyt, ettei Heponiemi olisi urheilun ja kehittymisen takia Kärppiin siirtynyt? Varsin kun itse noin tulevaa joukkuettaan taisi kuvailla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuka on väittänyt, ettei Heponiemi olisi urheilun ja kehittymisen takia Kärppiin siirtynyt? Varsin kun itse noin tulevaa joukkuettaan taisi kuvailla.
Sinä silloin kun Heponiemen tuleva seura oli vielä auki. Urheilu ja kehitys lausunto johdatti Heponiemeä mielestäsi ennemin johonkin pienseuraan kuin Oulun Kärppiin, jossa Heponiemi joutuisi mielestäsi Karvisen ja Koiviston sentteriksi ilman ylivoima-aikaa. Nyt olemme saaneet havaita, että urheilu ja kehitys tarkoitti jotain aivan muuta kuin sitä, miten sinä sen tulkitsit.
 

Ralph

Jäsen
Nyt olemme saaneet havaita, että urheilu ja kehitys tarkoitti jotain aivan muuta kuin sitä, miten sinä sen tulkitsit.
Niin? Eikö tämä ole jo selvää vai miksi toistelet asiaa, vaikka itsekin olen sanonut näin asian olevan.

Vai onko nyt tilanne se, että minun mielipiteeni on sinusta väärä ja minun pitää myöntää sinulle, että mielipiteeni on väärä ja et lopeta toistelua ennen sitä? Jokainen meistä tulkitsee asiat eri tavoin, sitä sinä et tunnu ymmärtävän vaan mielestäni asiat pitää aina tulkita samalla tavalla ja toiset mielipiteet ovat mielestäsi vääriä.
 

444

Jäsen
Niin? Eikö tämä ole jo selvää vai miksi toistelet asiaa, vaikka itsekin olen sanonut näin asian olevan.

Vai onko nyt tilanne se, että minun mielipiteeni on sinusta väärä ja minun pitää myöntää sinulle, että mielipiteeni on väärä ja et lopeta toistelua ennen sitä? Jokainen meistä tulkitsee asiat eri tavoin, sitä sinä et tunnu ymmärtävän vaan mielestäni asiat pitää aina tulkita samalla tavalla ja toiset mielipiteet ovat mielestäsi vääriä.
Mikä muu tämän päättömän vääntämisen pointti voisi olla? Sama toistuu joka ikinen kerta.
 

JPL

Jäsen
Mikä muu tämän päättömän vääntämisen pointti voisi olla? Sama toistuu joka ikinen kerta.
Minkäs sille voi, kun on aina oikeassa?
Huhut on kertoneet Torson olleen kerran väärässä, mutta tätä tukevia todisteita ei ole löytynyt.

Eiköhän Heponiemen kaltaisen lahjakkuuden kohdalla haluta olosuhteiden mahdollistavan hyvän kehittymisen. Tällä kertaa tulos oli Kärpät. Kiva nähdä, mimmonen taituri on kyseessä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös