Kelpais varmasti mihin vaan seuraan mutta mitähän uutta nostetta mies tuossa enää kaipaa? Pitkä Euroopan kiertue menossa ja pelannut KHL/NLA 0.6-0.65 ppg tehoilla. 3 vuoden sisään kahesti saanu MJ komennuksen ja nytkin ollut jopa varakapteenina. Toki tekisi varmasti Liigassa lähemmäs 1 ppgllä pisteitä mutta onko sitten enää halua edes lähteä NHLään koittamaan on erijuttu. Ikääkin kun alkaa jo olemaan 33v niin ei siinä hirveitä harppauksia lie enää ylöspäin oteta. Pieni koko on miehen pelejä PAssa haitannut mutta Euroopassa peli vielä kulkee kuten nähty. Nojoo taisin astua miinaan.
Eivät nuo Stapletonin Sveitsin liigassa tehdyt pisteet kovin paljon kuitenkaan vakuuta. Kyseessä on kuitenkin selkeästi SM-liigaa heikompi sarja, joten kieltämättä ura on laskusuunnassa.
Ainoa syy millä Stapletonin saisi tämän päivän Liigaan. Liigassa ja varsinkin Kärpissä olisi mahdollista saada ympärille huippuketju ja sitä myöten paluu lähes sinne piste-per-peli tahtiin. Kukapa ei nauttisi pisteiden tekemisestä...
Kärppätaustaiset suomalaisvahvistukset juoksevat karkuun kysyttäessä......
Jepjoo. Sama homma Sakari Salmisella. Voittiko 2x putkeen Suomipörssin KHLssä nyt meni Sveitsiin ja ei mitkään kovat pisteet. No lähti SHL eikä kovat pisteet sielläkään. Ura on selvästi laskusuunnassa ja kohta jo ohi. Onhan NLA ja SHL Liigaa paskempia sarjojoja. Täällä vetäis varmasti piste/peli.Eivät nuo Stapletonin Sveitsin liigassa tehdyt pisteet kovin paljon kuitenkaan vakuuta. Kyseessä on kuitenkin selkeästi SM-liigaa heikompi sarja, joten kieltämättä ura on laskusuunnassa.
Kärpissä nyt ei anakaan huippuketjua ympärilleen saa, Marjamäen vaihtuessa Suikkaseen sopimuspelaajatkin hyppivät muualle kuin rotat uppoavasta laivasta. Kärppätaustaiset suomalaisvahvistukset juoksevat karkuun kysyttäessä......
Meinaatko tosiaan, että nyt kun Marjamäki lähti niin Kärpät ei saa kasattua enää Liigan mittapuulla huippujoukkuetta kuten tähän asti? Minä olen ainakin eri mieltä. Onhan niitä valmentajia ennen Marjamäkeäkin ollut.
Kärpät on suuri ja rikas, joten eittämättä suikkanen saa käsiin rosterin joka on ihan kärkitasoa.
Kyllä ja nyt ehkä palataan "tsekkiaikaan" eli kärkiosaaminen tulee ulkomailta ja ulkkareita (ei välttämättä tsekkejä) tulee ehkä kokonainen kentällinen.
Ei jaksa ees yrittää, kun et voinut sitten millään samalla kertoa, mitä mahtaa edes toi kakkoskohta meinata Nenosen tapauksessa.Sportiin huhutaan pelaajaa, joka täyttää nämä vihjeet:
1. LW/RW
2. 10/12
3. 2.045
Itse olin Nenosen kannalla, mutta en keksi miten tuo 2.045 sopisi Nenoseen. Kellään mitään ideaa?
Vuodessa on 12 kuukautta ja Nenonen on syntynyt lokakuussa eli kymmenennessä kuussa.Ei jaksa ees yrittää, kun et voinut sitten millään samalla kertoa, mitä mahtaa edes toi kakkoskohta meinata Nenosen tapauksessa.
Sportiin huhutaan pelaajaa, joka täyttää nämä vihjeet:
1. LW/RW
2. 10/12
3. 2.045
Itse olin Nenosen kannalla, mutta en keksi miten tuo 2.045 sopisi Nenoseen. Kellään mitään ideaa?
No sitten ainakin nopealla minuutin laskukaavalla sain Nenosen maalit/syötöt -suhteeksi 2,04, johon laskin pelkästään Liigan. Ei sekään ihan täysin täsmännyt kyl.Vuodessa on 12 kuukautta ja Nenonen on syntynyt lokakuussa eli kymmenennessä kuussa.
Nyt kun on taukokin töissä, niin tätä jalostamalla ja laskemalla pelkästään runkosarjassa tehdyt pojot (Liiga + CHL), saadaan maaleiksi 45 ja syötöiksi 22, joka pyöristyy suhteeksi 2,045. Eli Nenoseen osuu, ei kestä kiittää.No sitten ainakin nopealla minuutin laskukaavalla sain Nenosen maalit/syötöt -suhteeksi 2,04, johon laskin pelkästään Liigan. Ei sekään ihan täysin täsmännyt kyl.
Se on Niclas Bergfors. Liian pieniä kaloja jotkut vitun Nenoset.Nyt kun on taukokin töissä, niin tätä jalostamalla ja laskemalla pelkästään runkosarjassa tehdyt pojot (Liiga + CHL), saadaan maaleiksi 45 ja syötöiksi 22, joka pyöristyy suhteeksi 2,045. Eli Nenosen osoite on satavarma, ei kestä kiittää.
Nyt vittu ihan oikeasti. Vaikea pidätellä naurua kun täällä heitellään jotain Bergforseja.
Tuskin kusaiseekaan Liigaan päin koskaan uransa aikana. Tuon profiilin pelaajilla on vientiä jossain ihan muualla, kuin Liigassa.
Se on Niclas Bergfors. Liian pieniä kaloja jotkut vitun Nenoset.