E. Listaa päivitetty lähtijöillä ja selkeytetty plus-merkein.
Unohdit sen Pöystin jota yksi nimimerkki Ässiin huhusi ja sen jälkeen puolet ässäläisistä on sovitellut kaveria ensi kauden ketjuihin.
E. Listaa päivitetty lähtijöillä ja selkeytetty plus-merkein.
Ässiä koskevat huhut ensi kaudeksi:
Tietääkseni on varma tulija Ässiin.Listalta jäi uupumaan kestounohdus Simon Suoranta. Hauska kyllä, kun mies jää toistuvasti kaavailuista ulos, vaikka ainakin SK kirjoitti Suorannan saapumisesta melko varmana juttuna. Kertooko tämä unohtelu sitten siitä, minkä tason haku on kyseessä? :) Minulle kyllä kelpaa Suoranta, olen tykännyt otteistaan mitä nyt silloin tällöin Kärppien pelejä olen katsellut.
Mihin menee aina luotettava Tapsa Sammalkangas?
Unohdit sen Pöystin jota yksi nimimerkki Ässiin huhusi ja sen jälkeen puolet ässäläisistä on sovitellut kaveria ensi kauden ketjuihin.
Arvasin että joku unohtuu.. Tulijapuolelle tosiaan hyvin äijää. Pöystikin taitaa olla aika ohkaisella pohjalla mutta lisättäneen se tuonne.Listalta jäi uupumaan kestounohdus Simon Suoranta. Hauska kyllä, kun mies jää toistuvasti kaavailuista ulos, vaikka ainakin SK kirjoitti Suorannan saapumisesta melko varmana juttuna. Kertooko tämä unohtelu sitten siitä, minkä tason haku on kyseessä? :) Minulle kyllä kelpaa Suoranta, olen tykännyt otteistaan mitä nyt silloin tällöin Kärppien pelejä olen katsellut.
Me voitas napata Leskinen ja Koivisto pois kuleksimasta. Kelpais hyvin ja tuskin kalliita miehiä. Kärpistä vielä Mäenalanen niin alkaa olla kenttä kasassa. Kalaputaalle toki jatkoa. Leskinen-Sebok/Kalapudas-MäenalanenSport:
Tulopuolella huhuasteella
+ Olavi Vauhkonen (Lukko)
+ Rasmus Rinne (Lukko)
+ Filip Riska (Lukko)
+ Jonatan Tanus (LeKi)
Lähtöpuolella huhuasteella
- Charles Bertrand -> Ässät
- Teemu Tallberg -> KooKoo
Ei toistaiseksi sopimusta eikä huhuja
- Niko Peltola
- Mike Brennan
- Jarkko Immonen
- Tero Koskiranta
- Henrik Koivisto
- Oskari Manninen
- Timo Niemi
- Ville Leskinen
- Felix Westermarck
- Teddy Da Costa (seuran optio toistaiseksi käyttämättä)
Mäenalasen voi huoletta jättää pois laskuista sillä hänellä on Kärppien kanssa sopimus myös ensi kaudesta.Me voitas napata Leskinen ja Koivisto pois kuleksimasta. Kelpais hyvin ja tuskin kalliita miehiä. Kärpistä vielä Mäenalanen niin alkaa olla kenttä kasassa. Kalaputaalle toki jatkoa. Leskinen-Sebok/Kalapudas-Mäenalanen
Tiivolan siirtyminen Raumalle varmistui miehen liittyessä Lukon miehistöön loppukaudeksi. Sopimus kattaa seuraavat kaksi kautta.+ Peter Tiivola (Blues)
- Stephen Dixon (?)
Raumallakin oltiin varmoja että Saarenheimo teki Haatajasta niin kovan maaliruiskun, itsekkin taisin tätä mieltä olla. Toki Haataja on nyt hieman himmeämmissä valoissa, mutta kyllähän tuo paremmin jatkoi uraansa kuin Saarenheimo.Muutama kausi sitten moni ässäfani oli kuitenkin sitä mieltä, että juuri Dixon oli se joka teki Zaborskysta niin hyvän kuin tämä oli. Nyt kuitenkin Zabo yhä porskuttaa, mutta Dixon on kadonnut kuvasta täysin..
- Tomas Zaborsky (KHL)
- Joonas Järvinen (KHL)
- Mika Partanen (KHL)
Hiljasta se on meilläkin:
HIFK
+ Lennart Petrell (Vahva huhu)
+ Max Wärn (Välillä vahva huhu ja välillä ei)
+ Nolan Yonkman
- Lauri Taipalus (Liiga?)
- Ville Husso (AHL/NHL)
- Tomas Zaborsky (KHL)
- Juuso Puustinen ?
- Joonas Järvinen (KHL)
- Mika Partanen (KHL)
- Joonas Rask (Liiga)
- Tommi Taimi (KHL, IFK sopparia jäljellä)
Hiljasta se on meilläkin:
HIFK
+ Lennart Petrell (Vahva huhu)
+ Max Wärn (Välillä vahva huhu ja välillä ei)
+ Nolan Yonkman
- Lauri Taipalus (Liiga?)
- Ville Husso (AHL/NHL)
- Tomas Zaborsky (KHL)
- Juuso Puustinen ?
- Joonas Järvinen (KHL)
- Mika Partanen (KHL)
- Joonas Rask (Liiga)
- Tommi Taimi (KHL, IFK sopparia jäljellä)