Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Meille ainakin yksi, ehkä kaksikin.RD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
Meille ainakin yksi, ehkä kaksikin.RD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
Jumalauta. Siellähän ovet käy ku Kärpissä konsanaan.RD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
En gång.... Ja siihen se vissiin sit vissiin nykyään jääkin?!?Vai oikein tämä. Pitäisi enää tietää kuka tai mikä tämä.
Gagnon -> SveitsiRD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
Selittääkö tämä sitten Lukon nykymenoa? Olen ollut koko ajan uskossa, että kohta se Lukko taas sieltä tulee. Mutta mitä vielä. Tappiota tappion perään. Eikö joukkue pelaa enää Uimalakille vai mikä?RD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
En gång.... Ja siihen se vissiin sit vissiin nykyään jääkin?!?
On siis ilmeisesti ihan ok teloa vanha seurakaveri ja oma kasvatti, jos hänellä ei ole tähtistatusta? Hieno jyrsij... Ihminen.
Hienoahan se on nähdä, että teille ei kelpaa enää, kuin herrasmiespelaajat. Paljon on kyllä ajat muuttuneet siitä, kun itse vielä Nordiksella kävin matseja katsomassa. No ne nyt oli muutenkin ihan eri aikoja.
Pakkohan tuon on jossain näkyä. Uskomatonta touhua, että uimalakki saa rauhassa tällä tavalla terrorisoida organisaation rauhaa, laukomalla tällaisia julkisuuteen. Varsinkin, kun siihen ei olisi mitään pakottavaa syytä.Selittääkö tämä sitten Lukon nykymenoa? Olen ollut koko ajan uskossa, että kohta se Lukko taas sieltä tulee. Mutta mitä vielä. Tappiota tappion perään. Eikö joukkue pelaa enää Uimalakille vai mikä?
Selittääkö tämä sitten Lukon nykymenoa? Olen ollut koko ajan uskossa, että kohta se Lukko taas sieltä tulee. Mutta mitä vielä. Tappiota tappion perään. Eikö joukkue pelaa enää Uimalakille vai mikä?
Lainauksen modit omia...Yleistä lässytystä.
Pakkohan tuon on jossain näkyä. Uskomatonta touhua, että uimalakki saa rauhassa tällä tavalla terrorisoida organisaation rauhaa, laukomalla tällaisia julkisuuteen. Varsinkin, kun siihen ei olisi mitään pakottavaa syytä.
Guru, mä en ole nähnyt tota koko haastattelua, joten kiitos tästä täsmentävästä kommentistasi.
Vaikka vaihtuvuus on suurta, se pitää osata kääntää totta kait positiivisuuteen. Voi olla vaan hyvä hieman suurempi tuuletus. Aika monta vuotta olette kuitenkin tolla samalla rungolla ja RDn vaikutuksella nyt yrittäneet.
Toivottavasti ei näy keväällä, vaikka pakostahan tuo jotenkin näkyy. Silti, vain ja ainoastaan kaikkea hyvää myös Raumalle kevään koviin peleihin.
Yök. Tälläistä oksettavaa hiirtä en halua kotkanutussa nähä. Isot uhot mutta koskaan ei vastaa puheluun. Et Pat oo tosissasi, mielummin sellanen joka ei tiukan paikan tullen hiljaa hipsi isompien taakse piipittään. Oksettava uhoaja jolla ei mitään annettavaa.Tyrväinen kelpaisi todella hyvin ja toivottavasti meille tulisikin.
Totta helvetissä olen tosissani. Tyrsky olisi, mitä mainioin manipuloija junttijengejä vastaan. Todellinen taistelija, hieno mies. Mies, joka pelaa aina sydämellä joukkueelleen.Yök. Tälläistä oksettavaa hiirtä en halua kotkanutussa nähä. Isot uhot mutta koskaan ei vastaa puheluun. Et Pat oo tosissasi, mielummin sellanen joka ei tiukan paikan tullen hiljaa hipsi isompien taakse piipittään. Oksettava uhoaja jolla ei mitään annettavaa.
Tyrsky olisi, mitä mainioin manipuloija junttijengejä vastaan.
Väittäisin, että ilman sitä Kuuselan polvea, ei tällekään annettaisi tällaista huomioarvoa.
Tyrväinen kelpaa mulle, koska tahansa. Pelaa aina sydämellä omalle joukkueelleen ja hankkii paljon jäähyjä vastustajilleen.
Tämä Åsten puolestaan. No, katsokaa itse ajasta 1.37.
Video: HIFK:n hyökkääjälle kauden kovin pelikielto - niittasi entisen joukkuetoverinsa sairaalakuntoon - Mestis - Ilta-Sanomat
Jos joku on kusipää, niin tämä!
Pat vetää enemmän tunteella kuin tiedolla ja järjellä näitä kirjoituksia. Miehellä on niin iso kotkasydän, ettei aina faktat pysy mukana. Mutta se sallittakoon hänelle.Tämä on hyvä, haukutaan Åstenia, mutta lopulta Åstenilta löytyy vain tämä yksi tapaus joka ei edes ole sieltä pahimmasta päästä missään tapauksessa. Kyllä Tyrväinen ja Åsten ovat aivan eri sfääreissä kun puhutaan kusipäisyydestä.
Miehellä niin iso , ettei aina faktat pysy mukana.
Kyllähän mä korjasin sinne sen kotkasydämen heti alkuunsa. Muusta koosta en tiedä, enkä haluakaan tietää.Joku palstatotuus vai mistä tiedät?
Kun kerran täällä väännetään offtopicia muutenkin, niin täytyy kysyä millä mittarilla Sportin organisaatio on kusipäisin? Hyväksyn että joku on sitä mieltä että joku yksilö on kusipäinen, tässä tapauksessa valmentaja, mutta olisi kiva tietää mikä tekee Sportin organisaation kusipäiseksi. Minun mielestäni organisaatio tekee hyvää työtä ja mennään eteenpäin koko ajan.kun Liigan kusipäisin organisaatio. jota valmentaa Liigan kusipäisin valmentaja
Kun kerran täällä väännetään offtopicia muutenkin, niin täytyy kysyä millä mittarilla Sportin organisaatio on kusipäisin? Hyväksyn että joku on sitä mieltä että joku yksilö on kusipäinen, tässä tapauksessa valmentaja, mutta olisi kiva tietää mikä tekee Sportin organisaation kusipäiseksi. Minun mielestäni organisaatio tekee hyvää työtä ja mennään eteenpäin koko ajan.
Kiitos selvennyksestä, nyt tiedän miten suhtautua sinun kirjoituksiin jatkossa.Minun kirjoissa pelkästään pohjalaisuus riittää kusipäisyyteen. Kärpät on hieno ja kaikilla mittareilla loistava organisaatio. Sport pelkkä kusipäinen nousukas.
Oulu on Pohjois-Pohjoismaalla joten sinnänsä hassu kommentti.Minun kirjoissa pelkästään pohjalaisuus riittää kusipäisyyteen. Kärpät on hieno ja kaikilla mittareilla loistava organisaatio. Sport pelkkä kusipäinen nousukas.