Ei ole varmaa tietoa tietenkään. No maksaahan paikallinen kansallinen vakuutuslaitos kuitenkin työnantajalle korvauksen ikäänkuin ansionmenetyksenä.
Niin maksaa, mutta todella pienen korvauksen.
Ei ole varmaa tietoa tietenkään. No maksaahan paikallinen kansallinen vakuutuslaitos kuitenkin työnantajalle korvauksen ikäänkuin ansionmenetyksenä.
Tarkennetaan. Laidoilla voima/laatu riittää. Sentterille saattaisi silti tilausta olla. Lajunen-Jasu-Rauhala kolmikosta kukaan ei ole erityisen kiekollinen eikä Järvisen huilin pituutta ole vahvistettu. Hätäisimmät tosin odottivat jo Ilomäen ulostamisen tarkoittavan sentterin hankkimista, joten kuka tietää.Näin sivustakatsojan mielipiteenä ilmeisesti Tapparan officella ymmärrettiin että hyökkäysvoima tulee riittämään. Sen sijaan heillä on ensisijainen tarve hankkia joku puolustustaitoinen mörkö alakertaan, koska nämä Jyväskylän kaverit ovat vähän väliä telakalla. Rouhiainen playoffeissa on puolestaan ihan omaan jalkaan ampumista.
En tiedä oletko kuullut sellaisesta kuin vakuutus. No nyt olet.
Ovatko nuo pelaajien palkat vakuutettu loukkaantumisten varalta Liigassa? Olen ollut siinä uskossa, että eivät olisi ja tuon takia esim. Ilves on ollut lirissä kaudesta toiseen, kun kärkiäijät ovat menneet heti ekana rikki.
No ainakin männävuosina se kaksikirjaiminen iso vakuutusyhtiö on hoitanut liigapelaajien vakuutukset. En tietysti ihmettele jos Ilves on säästänyt tässä kohtaa.
Harvassa taitaa pelaajien vakuutukset olla. Käsittääkseni ovat todella arvokkaita. Onko sulla varma tieto, että Järvinen on vakuutettu? Epäilen.
Hyvin harva pelaaja on vakuutettu juuri sen kalleuden takia.
Niin maksaa, mutta todella pienen korvauksen.
Näin intuitiona tuli Andre Benoit, jolla ei ilmeisesti tämä kausi ole ihan putkeen mennyt. Plastino voisi olla myös.Puolustaja sieltä tulee Tapparaan, eikä nyt mikä ihan tahansa arpa. Viime visiitistä jäi todella hyvät muistot.
Tämä hankinta kovuudessaan taas saattaa tarkoittaa sitä että Kemiläisen pelit ovat tämän kauden osalta pelattu.
Kemiläinen on kuitenkin jo luistimilla ollut ja jonkun verran on koitettu myös sykkeitä nostaa. Aika näyttää.Tämä hankinta kovuudessaan taas saattaa tarkoittaa sitä että Kemiläisen pelit ovat tämän kauden osalta pelattu.
Puolustaja sieltä tulee Tapparaan, eikä nyt mikä ihan tahansa arpa. Viime visiitistä jäi todella hyvät muistot.
Tämä hankinta kovuudessaan taas saattaa tarkoittaa sitä että Kemiläisen pelit ovat tämän kauden osalta pelattu.
Lähdössä KHL:ään ensi kaudeksi ja ilmeisesti tuosta kysymys. Toki maistuisi äärimmäisen hyvin, jos loppukaudeksi tulisi Tapparaan.Elite Prospects huhuilee että Henrik Tömmernes olisi lähdössä Frönlundasta. Olisiko tässä Tapparan pakkihankinta?
Puolustaja sieltä tulee Tapparaan, eikä nyt mikä ihan tahansa arpa. Viime visiitistä jäi todella hyvät muistot.
Mä en kyllä näe mitään järkeä miksi kaveri edes palaisi tänne. Tai ensiksikin miksi Frölunda luopuisi. Kaveri pelannut melkein pinna per peli ja jengi johtaa sarjaa. Kuulostaa utopistiselta ainakin noin alkuun.Tömmernes? Sano että on? Onhan? Pliis.
Mä en kyllä näe mitään järkeä miksi kaveri edes palaisi tänne. Tai ensiksikin miksi Frölunda luopuisi. Kaveri pelannut melkein pinna per peli ja jengi johtaa sarjaa. Kuulostaa utopistiselta ainakin noin alkuun.
On se hienoa seurata miten Leinonen hoitaa hommansa. Kateellisena saa katsoa miten nämä hommat pitäisi tehdä. Meillä herrat pohtivat vielä onko kausi edes alkanut. Noin niinkuin vertailupohjaa.No eihän tuo oikeasti voi tapahtua, ellei Mikki laita alistusvaihdetta päälle ja kyykytä koko kiekkoilevaa Eurooppaa. Benoit on huomattavasti realistisempi nimi.
Hyvin harva pelaaja on vakuutettu juuri sen kalleuden takia.
Petri Kontiola alkoi seuraamaan Tapparaa Twitterissä ja oli viimeisimmästä Lokomotivin pelistä poissa, joten eiköhän 1+1+1 ole 156?
Täällä kun on jo Tömmernes ja Bailen huudettu niin minä huudan Atte Mäkisen!
Ottakaa vaan Atte äkkiä pois täältä Raumalta harhailemasta, ennen kuin joku muu ehtii. Monen raumalaisen mielestä Lukko voisi jopa maksaa vastaavasta siirrosta, vaikka Mäkinenkin on alku kauteen peilatessa hieman parantanut ja pelaa jopa hyvänkin pelin aina silloin tällöin.Täällä kun on jo Tömmernes ja Bailen huudettu niin minä huudan Atte Mäkisen!
Muovista tyrkyllä ;-)Tömmernes? Sano että on? Onhan? Pliis.
Näin mä kuulin, ei mikään satavarma lähde mutta tietoa voi kuitenkin löytyä. Jos Plastinon pelit jäävät runkosarjaan niin lienemme viisaampia.Plastino ?
Kelpaisi hyvin
Näin mä kuulin, ei mikään satavarma lähde mutta tietoa voi kuitenkin löytyä. Jos Plastinon pelit jäävät runkosarjaan niin lienemme viisaampia.