Oli hauskaa noin sekunnin, kunnes ovat inflaation myötä muuttuneet lähinnä rasittavaksi trollaukseksi. Ei oo käyttöö, heikoin lenkki, hyvästi.KallesS:n kommentit ovat oivaa satiiria palstan tosissaan postaavista "insidereistä" joiden tiedot osuvat about samalla tarkkuudella.
Tämä siis KHL:n huhuketjusta.Kiinassa liikkuneitten huhujen mukaan Mika Pyörälä vaihtaa Kärpät Kunluniin.
Tappara.co-foorumilla höpistään TAAS Dixonin tulosta Ilvekseen. Tämä huhu ei kanssa näytä kuolevan millään.
Ei välttämättä mahdoton ajatus jos Ipalla rahaa riittää. Dixon on Kivelle tuttu kaveri Ässävuosilta
Ja sitten myydään Khl:ään siirtorajan tuntumassa ja keväällä voitetaan mestaruus.Ei välttämättä mahdoton ajatus jos Ipalla rahaa riittää. Dixon on Kivelle tuttu kaveri Ässävuosilta
Ja sitten myydään Khl:ään siirtorajan tuntumassa ja keväällä voitetaan mestaruus.
KallesS:n kommentit ovat oivaa satiiria palstan tosissaan postaavista "insidereistä" joiden tiedot osuvat about samalla tarkkuudella.
Onhan palstalta ennenkin potkittu pois selityksellä "xxx:llä ei ollut mitään annettavaa palstalle". Toimisi hyvin tässäkin tapauksessa. Nuo hänen huutelut aiheuttaa pelkästään sitä että keskustelu tässä ketjussa menee ohi aiheen.Sikäli hyvin tuo Sahlstedt kuitenkin vetää, että modet eivät näytä pystyvän tekemään asialle tuon taivaallista. Nää on vaikeita aikoja, kun ei oikein kenenkään sananvapautta voida rajoittaa.
Tosi hyvä juttu. Mä jo olin huolissani ettei SaiPaan tule ketään. Tämä rauhoittaa kyllä. Kiitos.Juuri kuulin lähteeltä, että Tuomo Ruutu olisi siirtymässä SaiPaan. Lähde oli tästä suht varma, mutta ei kuitenkaan uskaltanut luvata "varmaksi". Lähde siis sisäpiirissä, mutta nimeä en mainitse. Katsotaan mitä tulevalla viikolla tapahtuu.
KalPa voisi palkata ja siitä huolimatta se olisi parannus nykyiseen :)En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta itse keksin sellaisen huhun että Kärpät aikoo palkata KallesS:n tiedottajakseen.
Maailmanmatkaaja Kalle on itse Kiinassa.Kalle kuullut Kiinasta huhuja. Hehe.
Käytävillä huhua, että Karhunen olis Hpk:n miehiä.
Voi, mutta ei kuitenkaan toteuta lupaustaan. Hänen piti poistaa tilinsä jo, kun Aaron Gagnon ei siirtynytkään Kärppiin.Voikohan Kallelle tehdä diilin, että poistaa tällä kertaa profiilinsa, jos Ruutu EI SIIRRY SaiPaan?
Näyttänyt treeneissä hyvältä, ja tehtiin try-out soppari syyskuun loppuun. Ja nyt liigapeleissä ei olekaan ollut hyvä, ja edellisen pelin taisi olla viltissä? Mutta joo, Kärppien johtoryhmä tulossa P-Amerikasta lähipäivinä niin jos vaikka tulisi samalla vahvistusta?Ei tarvi mikään einsteini olla, mikäli arvaa, että Kärppiin alkaa tämän päivän loukkaantumisuutisten jälkeen tipahdella hyökkääjiä pikaisella aikataululla lisää. Ja aiempaa hankintalinjaa mukaillen lähes kaikki ovat mahdollisia tulijoita. Johan siellä puolustuksessakin luutii yksi mies, jonka piti tulla vain kesäksi treenaamaan joukkueen kanssa...
Kallesta piti tulla vapaa agentti jo aikasemmin tuon Gagnon Kärppiin -huhun aikaan, mutta ilmeisesti sopimustekniset asiat olivat vähän hämäriä. Tästä syystä näyttäisi vieläkin pyörivän kulmilla.Kuulin lähikioskilla huhuja, että KallesS siirtyy pian vapaaksi agentiksi. Lähde on Jatkoajan sisäpiirissä.
Tuo juttu tuli Ilves-henkiseltä kaveriltani minulle, mutta huhulla on tarinan mukaan pari välikättä lisäksi, joten ei mulla ole ketään ketä syyttää jos on paskanpuhetta. Joku oikeasti lähes satavarmasti trollaa, mutta minä se en ole. Luotettavuus tähtiskaalalla yhdestä viiteen on enintään kaksi, mutta huhu se on joka tapauksessa.En tiedä sitten, että onko porkkanoiden foorumilla niillä oma KallesS.
Juuri kuulin lähteeltä, että Tuomo Ruutu olisi siirtymässä SaiPaan. Lähde oli tästä suht varma, mutta ei kuitenkaan uskaltanut luvata "varmaksi". Lähde siis sisäpiirissä, mutta nimeä en mainitse. Katsotaan mitä tulevalla viikolla tapahtuu.
Siellä olis Eero Elo vapaana. Kuka nappaa? Vai estääkö verotus?