Ei siitä tarvitse herneitä nenuun vetään, jos yksittäisen käyttäjän (lue minun) mielipide on tämä. Kyllähän TPS:n hyökkäys on ihan ok, joskin sielläkin on kysymysmerkkejä jonkun verran. Spina, Tukonen ja jaksaako se Perrinikään loputtomiin? Ylivoimalla varmaan edelleen liigan YV-pyssy numero yksi. Pakistosta ei sen sijaan saa mun mielestä TOP10 nippua kasaan edes Tallinderin ja mahdollisen Honkaheimon jälkeen. Mojzis tohon lisäksi, niin sitten voidaan puhua jo uudestaan tästä asiasta.
Fakta on kuitenkin tällä hetkellä se, että TPS:llä on alakerrassa Harri Tikkanen, Petteri Nummelin, Jani Forsström, Martin Berger, Niklas Friman, Elmeri Eronen ja Miro Keskitalo. Kuinka moni täällä laskee esimerkiksi jotain Petteri Nummelinin varaan? Niin hieno mies kuin onkin ja legenda, niin kaverin loukkaantumishistoria on sen verran synkkä, että mitään ei kannata laskea hänen varaan. Äkkiseltään kun tossa katselin miehen statseja, niin viimeisen viiden vuoden aikana on pelannut 50% otteluistaan, mennään ajassa vielä vähän eteenpäin, niin prosenttilukemat tippuu jo 40% hujakoille. Lisäksi täytyy muistaa, että hän täyttää tänä vuonna jo 43-vuotta.
Eikä mulla ole mitään TPS:ää vastaan, jos joku sitä miettii. Sellanen seura jonka ihan ehdottomasti haluaisin vuodesta toiseen kärkikahinoihin.