Ei ainakaan KooKoo. KooKoo on ilmoittanut, että nyt etsitään enää joukkuetta vahvistavia pelaajia ja Jarkko Parikka ei nyt oikein täytä näitä kriteereitä.
SaiPan kasvattihan kaveri on, niin näinköhän kaveri haluaisi palata samaan suuntaan?
Ei ainakaan KooKoo. KooKoo on ilmoittanut, että nyt etsitään enää joukkuetta vahvistavia pelaajia ja Jarkko Parikka ei nyt oikein täytä näitä kriteereitä.
Onko siellä joskus etsitty joukkuetta heikentäviä pelaajia? Nyt on alettu etsimään vahvistuksia?
SaiPan kasvattihan kaveri on, niin näinköhän kaveri haluaisi palata samaan suuntaan?
Missä vaiheessa häntä on huhuttu Hämeenlinnaan tai Poriin? Itse en luokittelisi huhuksi, jos joku kirjoittaa, että "sopisi joukkueeseen".Sen jälkeen kun Josh Green laittoi Suomen lipun twitteriin on häntä huhuttu jo siis ainakin Tampereelle, Hämeenlinnaan, Poriin ja Kouvolaan.
Miksi HPK? Miksei HIFK, Kärpät tai Jokerit? Vaikka HPK ei olekaan hyvä joukkue, niin menee kyllä yli että jokaista ei niin hyvää pelaajaa pitää arvuutella menevän HPK:hon. Varsinkin, kun pelaaja ei ole yhtään sitä mitä joukkue etsii.Jarkko Parikka päätyy Liigaan Oikaisu: Suomalaislupaus kuntoutuu hyvää vauhtia – pelaa ensi kaudella Liigassa! « SuomiKiekko mukaan. HPK? Ässät? KooKoo?
Muistan myös tuon saman haastattelun ja sen, että toivoi uransa päättyvän juuri nimenomaan Tapparassa. Toivoi, että kausia olisi vielä pari jäljellä. Vaimo kertoi myös viihtyvän erinomaisesti juuri Tampereella, joten nuo kyllä viittaisivat Tampereella jatkamiseen.Muistelisin vielä, että Greeniä oli viime kaudella haastateltu ja se olisi ollut Tappara tai uran loppu, sillä ei enää tuossa vaiheessa uraa halua matkustaa maasta toiseen. Ilmeisesti nyt tehnyt sopimuksen Ilvekseen mikäli huhuja on uskominen niin pääsee jäämään Tampereelle, jossa viihtynyt hyvin.
Sen verran on huono teksti, että tuo lähinnä lisää epäilyä siitä, siirtyykö Green Kouvolaan.Urheiluuutiset.com huhuilee Josh Greeniä Kouvolaan
Eiköhän tämä huhu ole UrheiluUutisiin päätynyt tältä foorumilta.Vähän asiaa kelaillessani, niin voisin melkein Greenin "päästää" Ilvekseen, kun potentiaalisesti voidaan löytää kovempi kala markkinoilta sentterin tontille. Toisaalta Greenin kohdalla tiedetään aika hyvin minkälainen pelaaja on kyseessä, joten hudin mahdollisuus on pienempi.
Eikös siellä Vaasassa juuri tämä potentiaali pitäisi tietää mitä tarkoittaa? Sielläpäin kun tätä jatkuvaan hoetaan, että mitenkä joukkueessa on paljon potentiaalia. Green on loistava pelaaja mihin tahansa jengiin. Kolmos-nelos sentteri yv/maskimiehen roolilla. Ykkös-kakkoskenttiin miehen jalka alkaa jo hieman liikaa painamaan jos peliminuutit lähenee +16/peli.Eiköhän tämä huhu ole UrheiluUutisiin päätynyt tältä foorumilta.
Mutta, tottakait KooKoo voi löytää paremmankin, mutta kyllä se potentiaali, mitä ikinä tarkoitatkaan on aika hakuammuntaa. Green on hyvä lisä jokaiselle Liigajoukkueelle ja ottaisin kiljuen ainakin meille. Olisi KooKoolle todella hyvä johtava pelaaja.
Jarkko Parikka päätyy Liigaan Oikaisu: Suomalaislupaus kuntoutuu hyvää vauhtia – pelaa ensi kaudella Liigassa! « SuomiKiekko mukaan. HPK? Ässät? KooKoo?
On kyllä huhumarkkinat köyhät kun 37-vuotias, viime kautena 24 pistettä tehnyt pelaaja herättää näin paljon arvailua. Menee minne menee, ei tule isossa roolissa pelaamaan. Toivoisi, että Ilveksen tilanteessa oleva joukkue hakisi oikeita vahvistuksia eikä kolmos-neloskentän miehiä.
Minä olen elänyt siinä käsityksessä muutenkin, että Ilves ei hae enää juurikaan uusia pelaajia pl. jotain nappihintaista ämeriikänhakua low risk, high reward-tyyliin. Kyllähän tuota nippua katseltuna on pelimerkit varmaan aika käytettynä.
Omien tietojeni mukaan Toivonen/Yrjölä-kaksikolla mennään ja lähinnä hyökkääjäpuolella kaavaillaan jotain ECHL-tyylistä hakua, jos sopiva tulee vastaan.Ilves kyllä etsii sentteriä ja maalivahtia. Merkkejä ei ole vielä käytetty.
Sähän nyt hyvin tunnut olevan Ilveksen(-kin) asioista selvillä. Mä vähn luulen, että Polakkia ei millään arvalla korvata ja että tuolla tandemilla eivät kauteen lähde. Mulla ei ole mitään tietoa, mutta eiköhän Ilveksen organisaatio ole sen verran rutinoitunut, etteivät jätä mitään sattumanvaraan.Omien tietojeni mukaan Toivonen/Yrjölä-kaksikolla mennään ja lähinnä hyökkääjäpuolella kaavaillaan jotain ECHL-tyylistä hakua, jos sopiva tulee vastaan.
eiköhän Ilveksen organisaatio ole sen verran rutinoitunut, etteivät jätä mitään sattumanvaraan.
En minä varmaan sen paremmin kuin Ilves-kirjoittajatkaan ole, mutta samalla kun kuulin Green-asiat, niin kyseinen lähde ihmetteli lähinnä, että "käsittääkseni Ilveksellä on kyllä kärkihankinnat tehtynä." Tuskin myöskään mikään jengi oikeasti on niin täynnä imbesillejä, että ostaisi Greenin hintaisen miehen alakenttiin (pl. HIFK ja TPS). Kyllähän hänestä pitää saada tehot irti kärkiroolissa tai ne viimeiset mehut mitä löytyy.Sähän nyt hyvin tunnut olevan Ilveksen(-kin) asioista selvillä. Mä vähn luulen, että Polakkia ei millään arvalla korvata ja että tuolla tandemilla eivät kauteen lähde. Mulla ei ole mitään tietoa, mutta eiköhän Ilveksen organisaatio ole sen verran rutinoitunut, etteivät jätä mitään sattumanvaraan.
Tuskin myöskään mikään jengi oikeasti on niin täynnä imbesillejä, että ostaisi Greenin hintaisen miehen alakenttiin (pl. HIFK ja TPS). Kyllähän hänestä pitää saada tehot irti kärkiroolissa tai ne viimeiset mehut mitä löytyy.
Huhujahan nämä vain on, eikö se ole tämän ketjun tarkoituskin?