Minä ihmettelen aivan samaa, en näe mitään outoa tuossa uutisoinnissa. Onhan tuo ollut jo "tiedossa" pitkään ettei Palola Liigassa jatka. Tää on bisnestä jokaiselle joten ihme pikemminkin olisi ollut jos tietoa Palolan siirrosta ei ennen liigakauden loppua olisi tullut. Ei hetkauta venettä suuntaan eikä toiseen.
Kuules Rixa, myönnän, olen suivaantunut mediaan. Palola on aivan huikee pelaaja, tykkää moisesta kaverista joka saa pelata vapaammin hökkäyalueella ja kunnolla kikkailla. Sitten kun pyssy heilahtaa niin morjens.
Varmasti me Rixa tiedettin samoihin aikoihin että Olli lähtee ja niin sen pitääkin. Saa kunnon palkkaa ja jos pysyy ehjänä ja reppu heiluu, en näe mahdottomana kokeilua AHL-NHL. No NHL voi olla liian suuri askel realistisesti ajateltuna mutta katotaan nyt. Seurataan miestä mihin tie vuosien myötä vie.
Mua sapettaa tämä jatkoaika, ei keskustelut vaan nyt kohdistuu kritiikki toimitukseen. Mun paranoidinen skitsofrenia sanoo että siirron julkistamisen ajankohta on väärä. Palola-IFK 2-0. En IFK:ta väheksy mitenkään mutta Palola on ollut niiiiin ratkaiseva ukko kun vaan voi olla, tottakai on ne muutkin pelaajat vähän jeesannut. Meidän tärkein pelaaja Metson ohella. Ei tykkää Olli kun avaa Nämä sivut.
Mun mielesta olis journalistisesti korrektia ja hyvää sekä tasapuolista kohtelua joukkueita kohtaan jättää siirtohuhun julkistaminen myöhemmäksi.
Palola kuuma ja ultratärkeä mies Tapparalle, nyt saatiin hälyä, kyselyitä, huuteluita ja muita häiriötekijöitä joiltain faneilta ja muilta ihmisiltä jotka asian saa tietää. Ollin tekeminen häiriintyy, joka muuta väittää puhuu roskaa.
Jatkoaika on ylivoimaisesti suurin kiekkosivusto ja tuhansia kävijöitä päivittäin. Todella asiantuntevaa porukkaa ja kun mää naistä asioista tässä kirjoitan niin suurin osa ei pidä juttuja minään. Mitä jos oma joukkue olisi samassa tilanteessa, otteluvoitot 2-0 mutta peli ei todellakaan valmista, pelko persiissä että käy kuten vuosi takaperin. Voitosta kiinni mestaruus mutta kaveri tuli vain ohi. Tämmöistä tilannetta rakennan teille funtsittavaksi kun vielä olette niin ultrafani kun vaan voi olla. Omassa joukkueessa Liigan maalikuningas, pari peliä ratkaissut playoffeissa, huomenna kolmas ottelu.
Mutta mitä hittoa, seuratuin jääkiekkosivusto paiskasee siirtouutisen etusivulle. Varmaan vilpittömästi ja ajatellen ettei mitään haittaa koidu kun kesken tärkeää sarjaa ladataan uutinen. Jumalauta pelaaja ei tykkää, toimistolla ei tykätä, fanit tuskin kaikki tykkää, minä raivoan vaikka tiedän aikoja sitten pelaajan lähtevän muualle, mikä tässä on takana, mietin. Puolueeton kiekkosivusto aivan tahallaan sekoittaa joukkueen keskittymistä tällä teolla.
Kysehän ei ole pelaajasta vaan joukkueen keskittymisen häiriköinnistä ja toimittajista joku teki sen aivan tarkoituksellisesti.
Hakki on jotain hämmentänyt ja Ylen asiantuntijat vetää omiensa puolelle, ei ne mua haittaa .
Tampereella ei ole Tinkee tai Jannee kommentoimassa nelosen tv-lähetyksiä vaan Vellu, joka on hieno mies arvostan suuresti. Ei haittaa
Ovatko nämä puolueellisia? Jos tiukasti katsoo nin voi olla vähän mutta se ei häiritse tippaakaan.