Noin muotoiltuna ei toki kuulosta. Stanley Cup-voittajana (joo vähän oli säälisormus) ja miehen edesottamuksia seuranneena sitten muuttuukin ääni kellossa, ja yhtään kiekollista pakkia Lukko ei lisää tarvitse vaan nimenomaan yhden mörököllin sinne maalinedustalle. Olisi ihan mittatilaustyönä Lukkoon tehty tämä pelaaja.
Kazanissa ei jatkanut ei, osaatko siis sanoa tarkemmin ettei kelvannut yhdellekään KHL-jengille? Ainakin tilastojen valossa ihan OK kausi takana itänaapurissa. Ja Ruotsissa ei pelaa tuollaisia seppiä joka jengissä, ei likimainkaan.
Vastataan nyt vielä tähän. Stanley Cup -sormus ei minun silmissä tee kenestäkään käsittämättömän kovaa seppää. Sen verran mitä pelaajan edesottamuksia pienessä kaukalossa olen seurannut, niin sekään ei tue tätä määritelmää. Voi olla, että ääni muuttuu kellossa kun olen nähnyt häneltä muutaman pelin Lukko-paidassa. Todennäköisempänä kuitenkin pitäisin, että ei muutu. Siitä olen samaa mieltä, että tuon pelaajatyypin pelaaja olisi juuri se mitä Lukko tarvitsee. Sekään tosiasia ei tee hänestä silmissäni uskomattoman kovaa seppää.
Päättelin tuon KHL:ään liittyvän jutun ihan itse tiedossa olevien faktojen (rooli, peliesitykset, sopimuksettomuus jne.) perusteella. Ja mitä Ruotsin liigaan tulee, niin olemme yksinkertaisesti eri mieltä. Kuten näköjään myös Brookbankin tasosta. Olen kokoajan sanonutkin, että minun mielestäni sitä ja tätä. Saas nähdä pääsemmekö selvittämän totuutta tässä asiassa. Siis, että saapuuko tuo uskomaton Stanley Cup -voittaja ja NHL-veteraani Suomeen ja Lukkoon. Toivottavasti.