Ei suoranaisesti siirtohuhu, mutta Roberts Jekimovs & Jesse Jyrkkiö jäivät ilman sopimusta try-outin jälkeen Graz 99ersiin (lähde eliteprospects.com)..
Oikea lähdehän tuossa on tämä facebook-postaus: https://www.facebook.com/erstebankliga/posts/360080294160968. Tuon voisi ennemminkin kertoa, kun ei Eliteprospectsin sisäpiiritiedosta ole kyse. Eliteprospects.comissa on aina näiden siirtojen perässä samalla rivillä myös varsinainen lähde.
Jyrkkiöhän on sinällään vielä nuori ja ura voi saada vielä uuden nosteen esim. try-outtien kautta, mutta joka tapauksessa väite, "Näistä kahdesta ainakin Jyrkkiön luulisi kelpaavan liigaseuroille." tuntuu vahvalta liioittelulta, sillä Jyrkkiö olisi ollut poimittavissa ainakin jo pari vuotta todella halvalla mihin tahansa liigajoukkueeseen, mutta kenellekään ei ole kelvannut, joten Tappara on lainaillut miestä Mestikseen.
No jaa, kyllä Jyrkkiö ainakin Ilveksen pakistoon menisi heittämällä. Ehkä jo sen takia että ampuu oikealta. +/- ollut ihan siedettävä joka kaudella ja on osoittanut potentiaalinsa tehdä myös pisteitä. Pelkästään noilla kolmella ominaisuudella menee heittämällä Pentikäisten ja kumppaneiden ohi.
Mutta huhuja minulla ei ollut, pahoittelut.
Sieltä se tuli, huippuhankinta kolmosvahdiksi ja pelailemaan A-junnuihin.Siis oikeasti tulossa kaveri joka päästänyt ~6 maalia/peli taakseen, vai astunko jalkaväkimiinaan?
Loppuihan ne - http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/u...dulle-lahtopassit-sveitsilaisseurasta/4482200 seura "kiitti" Jarkkoa palveluksistaan. Eiköhä tuo Sporttiin kuitenkin menis viel jos ei muualle?Jokos se Jarkko Ruudun pätkäduuni Sveitsissä loppui? Saa nähdä jatkaako ulkomailla pätkähommissa vai joko Liiga alkaa kiinnostamaan...
Eiköhä tuo Sporttiin kuitenkin menis viel jos ei muualle?
Eiköhä tuo Sporttiin kuitenkin menis viel jos ei muualle?
Olen sen verran masokistinen kaveri, että voisin ottaa Jaken loppukauden pahvilla Ässiin. Muiden Ässäfanien onneksi minä en näistä hankinnoista kuitenkaan päätä *hymiö*
Olisihan tuossa pelimiehessä väriä kerrakseen ja myös sitä kokemusta. Kykenee hämmentämisen lisäksi tekemään tehojakin ja olisihan se hienoa nähdä Rudi täällä, miettikääs vaikka noita paikallispelejä, olisi varmaankin tunnetta niissäkin. Jokseenkin kun asiaa realistisesti pohtii, miksi tänne tulisi, en löydä kovinkaan montaa syytä, tietty iso tilipussi voi olla houkuttimena, tuskin moni muu asia.Minä myös haluaisin nähdä miehen Ässissä. Ruutu on mainettaan parempi pelaaja ja väriläiskistä on Ässissä pulaa, kuten myös koko liigassa. Tosin oletuksena ettei Jarkon hintapyyntö ole enää pilvissä.
Kyllä itsekin ottaisin Jarkon mielellään Ässiin, sen verran vittumainen pelaaja vastustajan kantilta, eikä tuo nyt niin paska ole hyökkäyspäässäkään mitä tunnutaan väittävän.Kyllähän se pitää steitmentti antaa tästä keissistä: monista ristiriitaisuuksista ja fanien vastustuksesta huolimatta Ruutu kelpaisi meikäläisen SaiPaan. Olisi ärsyttävää nähdä se vaikka just Ässissä.
Olen aika varma, että tämän palstan säännöissä on pykälä, joka kieltää huhujen levittelyn Luceniuksen twiitten pohjalta.Twitterissä on alkanut spekulaatiot Luceniuksen siirtymisestä miehen twiitattua yksinkertaisesti "#tampere". Ilmeisesti hän on myös Facebookissa muuttanut asuinpaikkansa Turusta Tampereeksi.
Olen aina hieman naureskellut tämänkaltaisille jutuille, mutta kertokaa ihmeessä miksi TPS myisi huippupelaajia Liigan sisäisesti? Näistä pelimiehistä voi tarvittaessa nyhtää sellaiset rahat idästä ettei yksikään Liigaseura sellaisia maksa, ja miksi vitussa TPS myisi kilpailijoille näitä pelaajia?Jahas, twiittien perusteella TPS myy paniikissa kaiken irroitettavan lihoiksi jo tässä vaiheessa kautta? Joo, todella uskottavaa mut jos näin on, voisko vaikka Kärpät ottaa Smolenakin, jos Lasch menee kerran IFK:hon ja Lucenius Tampereelle?