Mun tietojen mukaan Husso aloittaa intin.
Husso on jo intissä, ollut jo parisen viikkoa jos on uskominen hänen instagram tiliin.
Mun tietojen mukaan Husso aloittaa intin.
Husso on jo intissä, ollut jo parisen viikkoa jos on uskominen hänen instagram tiliin.
Voiko tällä hetkellä muka signata vapaana olevia varauskelpoisia pelaajia?IFK:n puolella joku huhuilee, että Ville Husso olisi lähdössä ensi kaudeksi Jenkkilään ja ilmeisesti Toronto Marliesiin. Jos pitää paikkaansa, mulla loppuu sanat kesken.
Voiko tällä hetkellä muka signata vapaana olevia varauskelpoisia pelaajia?
Kyllä AHL:ään voi sopparin tehdä vaikkei olisikaan NHL-varausta takataskussa. Siellä on varsin montakin varaamatonta pelaajaa antamassa näyttöjä uralla eteenpäin. Toki ei tuo mitenkään erityisen järkevältä reitiltä vaikuta ja jotenkin vaikea uskoa AHL-sopimukseen. Ennemmin kausi-pari Liigassa ja sitten NHL-sopparin kanssa yrittämään.
Eikä tarvitsisi mennä hattu kourassa Nybarin eteen, notta "voinkmää ny lähtee, ku toronton kirkkaat valot ja yäelämä houkuttelee nii pal kovin?" NHL-sopimuksella kun voisi vain todetta, että "pärjäilkää".
P.S. En yrittänyt imitoida mitään murteita, kun en siinä onnistuisi kuitenkaan. Mutta eikö itähelsinkiläiset vähän juntisti puhu kumminkin?
P.S. En yrittänyt imitoida mitään murteita, kun en siinä onnistuisi kuitenkaan. Mutta eikö itähelsinkiläiset vähän juntisti puhu kumminkin?
En nyt lähde kiistämään väitettäsi mutta eikös tässä Husson tapauksessa puhe ollut että Husso olisi tekemässä sopimusta nimenomaan Toronto Marliesin kanssa suoraan. Eli ei Maple Leafsin kanssa? Minun järjen mukaan Husso olisi tällöin edelleen varattavissa minkä tahansa NHL-seuran toimesta eikä Maple Leafsilla olisi minkäänlaista etuoikeutta Hussoon vaikka hänellä soppari olisikin heidän farmijoukkueeseensa.Noniin, kannattaisi lopettaa tuo Husso panikointi. Husso on vielä varausiässä. Jos Husso nyt tekisi sopimuksen Torontoon nnin se olisi sama asia kuin esim. Anaheim tarjoaisi NHL:n tulevalle ykkösvaraukselle Aaron Ekbladille 3millin sopimusta, jos näin voisi tehdä, voidaan koko NHL Draft kuopata samantein. Miettikää nyt jos vaikka MacKinnon olisi tehnyt sopimuksen Pittsburghin kanssa ja Draftissa muut jäävät nuolemaan näppejään.
Eikös nuo farmijengit kuitenkin saa solmia ihan omiakin, änäristä riippumattomia sopimuksia?
Eikös nuo farmijengit kuitenkin saa solmia ihan omiakin, änäristä riippumattomia sopimuksia?
Aina sama kaveri hämmentämässä, ketjusta riippumatta.
Mitä merkitystä tuollakaan on minkään kanssa? Mitä merkitystä on asuinalueella? Varmasti itse et idässä asu kun ylpeästi täällä heitä koitat painaa alas.
Myötähäpeä toista IFK-kannattajaa kohtaan.
Annetaan vielä vähän luiskahtaa OT:n puolelle, pahoittelut siitä jo valmiiksi.
Pointti ylipäänsä Itä-Helsinki -asiassa oli se, että eräs naapuriseuroista niin kovasti elvistelee itähelsinkiläisyydellään, vaikka seuran juuret jossain aivan muualla ovatkin.
Miika Arponen @MiikaArponen
Huhu kertoisi viime yönä Calder Cupin Texas Starsin kapteenina nostaneen puolustaja Maxime Fortunuksen neuvottelevan sopimuksesta #Liigaan.
Joukkueesta ei ole tietoa, mutta kyseessä olisi kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista _nimistä_, joita kotimaisessa #Liigassa on pelannut.
Kysehän olikin nimestä, ei tehoista. Onnen-Pekka, maksimaalinen sellainen. Tapparan huhuissa on puhuttu AHL-finaaleja pelanneen pelaajan olevan haarukassa, saa nähdä olisiko juuri Mr Forttuuna kyseessä. Kelpaisi kyllä.Huvittava tuo "yksi kaikkien aikojen parhaista..." Fortunuksen AHL-statsit kalpenevat jopa Danny Groulxiin verrattuna.
Minä taas ymmärsin että Arponen viittasi kirjaimellisesti nimeen. Ei niinkään pelitaitoihin.Huvittava tuo "yksi kaikkien aikojen parhaista..." Fortunuksen AHL-statsit kalpenevat jopa Danny Groulxiin verrattuna.
Minä taas ymmärsin että Arponen viittasi kirjaimellisesti nimeen. Ei niinkään pelitaitoihin.
HP Hartikainen @hp_hartikainen
@MiikaArponen Fortunus olisi toki kova haku, mutta millä perusteella yksi_kaikkien_aikojen_parhaista? #Liiga
@hp_hartikainen Huomaa painotus sanaan "nimi".
HP Hartikainen @hp_hartikainen
@MiikaArponen Luetun ymmärtäminen näemmä hiukan kateissa täällä päässä #hymiö
Minä taas ymmärsin että Arponen viittasi kirjaimellisesti nimeen. Ei niinkään pelitaitoihin.