Liigan siirtohuhut kaudelle 2013–2014

  • 5 212 387
  • 5 056

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli Heshkan lähtiessä ei mitään käyttöä kiekolliselle pakille? Tämä selvä. Kiekollinen ja liikkuva pakki kyseessä eli aikalailla tulee Virta mieleen. Tämä mielikuva ainakin Sondellista jäänyt.

Eli sinusta Heshka = Sondell?? Oli Aki Heinokin kiekollinen pakki öljylanteineen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mites Ässistä Tuomas Pihlman? Jotain huhua kevään mittaan olen kuullut että Jyväskylään olisi tulossa. Mitään tietoja lähteistä saati lähteiden luotettavuudesta ei ole..
 

Herra Perkele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites Ässistä Tuomas Pihlman? Jotain huhua kevään mittaan olen kuullut että Jyväskylään olisi tulossa. Mitään tietoja lähteistä saati lähteiden luotettavuudesta ei ole..

Pihlmannit ovat käsittääkseni muuttaneet (tai muuttavat lähiaikoina) uuteen osoitteeseen, joka on myöskin Porissa. Vanhan asunnon omistaja on ilmeisesti muuttamassa takaisin. En muista varmaksi, oliko tuo omistaja joku vanha Ässäläinen. Jos joku muistaa paremmin, niin ei muuta kuin paluuhuhuja vaan ilmoille :)
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Eli sinusta Heshka = Sondell?? Oli Aki Heinokin kiekollinen pakki öljylanteineen.

Sori mutta missä helvetin kohdassa sanoin, että Heshka = Sondell? Niin. Sondell = Kiekollinen hyvin liikkuva pakki = Pekka Virran käsikirja? Hinta ei varmasti olisi 200 000e kaudesta. Hyvä extrahaku siis.

Victor Hedman Ässiin. Kelpaako? Aijaa ei kelpaa selvä.
 

Seventeen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites Ässistä Tuomas Pihlman? Jotain huhua kevään mittaan olen kuullut että Jyväskylään olisi tulossa. Mitään tietoja lähteistä saati lähteiden luotettavuudesta ei ole..

Eiköhän Tuomas pysy sopimuksen mukaisen vuoden Porissa vielä. Ässien paketti tyhjenee oletettavasti aika hyvin, joten en usko Ässät haluaa sopimusta purkaa ja Pihlman ei pelannut mitenkään erinomaista kautta, joten en usko että kukaan ostaisi sopimusta ulos.

Erikoista on se että ennen Poriin lähtöään Philman ehti ostaa talon Muuramesta, joka oli suht kiire saada tyhjäksi ja tyhjäksi se sitten jäikin.

Tulisi siis jos JYP tarjoaisi sopimusta, mutta olen ymmärtänyt että Pilen palveluksista ei olle kiinnostuttu ainkaan viime vuonna.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eiköhän Tuomas pysy sopimuksen mukaisen vuoden Porissa vielä. Ässien paketti tyhjenee oletettavasti aika hyvin, joten en usko Ässät haluaa sopimusta purkaa ja Pihlman ei pelannut mitenkään erinomaista kautta, joten en usko että kukaan ostaisi sopimusta ulos.

Pilellä on pelaajan optio jatkosta eli saattaa kyllä lähteä mainituista seikoista huolimatta. Porissa on kanssa kuulunut asiasta vähän kahdenlaista viestiä, saattaa jäädä tai sitten ei.
 

Seventeen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pilellä on pelaajan optio jatkosta eli saattaa kyllä lähteä mainituista seikoista huolimatta. Porissa on kanssa kuulunut asiasta vähän kahdenlaista viestiä, saattaa jäädä tai sitten ei.

Ai tuo on pelaajan optio? Oliko tuo alunperinkin jo noin vai onko sitä muutettu kesken kaiken? Jatkoajan jutussa luki ja lukee että:
29-vuotiaan Pihlmanin alkukausi kärsi loukkaantumisista, ja laituri onnistui takomaan kaiken kaikkiaan 58 ottelussa 20 (8+12) tehopistettä ja keräämään 34 jäähyminuuttia. Sopimus pitää kauden 2011–2012 Suomen mestaruutta vyöllään kantavan Pihlmanin Porissa kaksi vuotta.

Pelaajakortissa kyllä suluissa. Mielelläänhän Pile täällä pelaisi, mutta luulen että sopimusta ei tarjota. Ehkä jos Immonen palaa. ;) Tyni rakentaisi oitis VIP-ketjun yhteen peliin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ai tuo on pelaajan optio? Oliko tuo alunperinkin jo noin vai onko sitä muutettu kesken kaiken?

Ei kai noita kesken kauden muutella, kyllä se on ollut alusta lähtien noin, sen takia se luku on suluissa. Tuosta onko optio pelkästään ulkomaille en minä tiedä mitään, mutta kolleri on ollut varma asiastaan.

Edit. En tiedä muista seuroista mutta Ässät on aika usein tiedottanut ennen kautta kahden vuoden sopimuksista ja kauden aikana onkin käynyt ilmi että kyseessä olikin optio.
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tämän päivän Tappara-jatkajien ilmoitusten jälkeen seuraavat hyökkääjät poistunee muualle, mihin?

Sami Venäläinen
Jussi Makkonen
Niclas Lucenius
Dragan Umicevic
 

Kukko

Jäsen
Tämän päivän Tappara-jatkajien ilmoitusten jälkeen seuraavat hyökkääjät poistunee muualle, mihin?

Sami Venäläinen
Jussi Makkonen
Niclas Lucenius
Dragan Umicevic

Eikös noista Venäläinen ja Makkonen, olisi ollut loistavia hakuja Ipalle?
A) Liigatason miehiä
B) Halpoja
C) Suostuvat pelaamaan Ilveksessä
D) Tampere tuttu.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mika Norjaa viedään tuolla Mestiksen puolella milloin Jukureiden, kun Peliittojenkin maalille. Mä olen suorastaan ällikällä lyöty, jos mies palaa sarjatasoa alemmas. Tuli seurattua miestä aika tarkasti näiden kahden kauden aikana IFK:ssa ja edelleen hämmästelen sitä kuinka vähän mies sai peliaikaa esityksiin nähden. Heikot ottelut laskettavissa yhden käden sormilla. Oikeastaan niitä oli kaksi ja ne tuli tällä kaudella. Itse olisin ehdottomasti pitänyt ensi kauden joukkueessa ja antanut sen 20-30 peliä alle. Hyvin liikkuva, peittävä, isokokoinen veskari. Todella rauhallisen ja varman oloinen aina. En missään tapauksessa olisi vaihtanut tuohon Oreen, joka nyt on ilmeisesti tulossa meille.

Ihme homma jos ei kelpaa esim. HPK:lle, Ilvekselle, SaiPalle tai Pelicansille?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sori mutta missä helvetin kohdassa sanoin, että Heshka = Sondell? Niin. Sondell = Kiekollinen hyvin liikkuva pakki = Pekka Virran käsikirja? Hinta ei varmasti olisi 200 000e kaudesta. Hyvä extrahaku siis.

Victor Hedman Ässiin. Kelpaako? Aijaa ei kelpaa selvä.

Heshka oli viime kaudella sarjan paras pakki roolissaan Karlssonin lähdettyä, joten en ymmärrä miten yhdistät Heshkan mahdollisen lähdön ja Sondellin. Mikäli Ässät haluaa mennä halvalla, Parkkonen nousee Heshkan rooliin, mikäli taas satsataan, niin taso on selkeästi Sondellia kovempi. Joka tapauksessa Sondell on mielestäni väärän tasoinen mies Ässille.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mika Norjasta tekstiä.

Ihme homma jos ei kelpaa esim. HPK:lle, Ilvekselle, SaiPalle tai Pelicansille?
Ilvekseen on huhujen mukaan tulossa Juha Järvenpää, jolloin maalivahtikaksikko olisi Kolppanen - Järvenpää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SaiPalla on jo kakkosvahtina Andreas Bernard ja en tiedä onko Norjasta ykköseksi.

Onhan siinä aina riskinsä ottaa tällainen veskari ns. ykköseksi joka ei ole siinä roolissa ikinä pelannut, mutta olisi kiva nähdä jonkun ottavan tämän riskin. IFK-visiitistä jäi kaikinpuolin erittäin hyvä maku.
 

J.Petke

Jäsen
Ihme homma jos ei kelpaa esim. HPK:lle, Ilvekselle, SaiPalle tai Pelicansille?

Vaikka HPK:n maalivahdeista hieman skeptinen olenkin niin riveissä on kuitenkin ikäluokkansa lupaavin maalivahti euroopassa ja juuri NHL-sopimuksen tehnyt Tuohimaa. En näe, että Norja toisi tähän yhtään mitään lisää. Jos tuohon maalivahti hankitaan niin sen pitää olla tasoa Järvinen, muuten ei kannata.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihme homma jos ei kelpaa esim. HPK:lle, Ilvekselle, SaiPalle tai Pelicansille?

HPK:n Tuohimaa lähti ennenkuin tulikaan, joten olisikohan Hämeenlinnassa uskallusta antaa se 20-40pelin mahdollisuus Norjalle? Saros tuskin ihan selkeäksi ykkösvahdiksi vielä ensi kaudella nousee.
Itse ainakin olen ollut näkemäni perusteella vakuuttuneempi Norjasta, kuin Tuohimaasta ja HPKn maalivahtivalmentaja on "aika hyvä" verrattuna HIFK:hon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös