Liigan siirtohuhut kaudella 2021–2022

  • 1 412 672
  • 3 636

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mahtaako kuitenkaan hinta ja laatu kohdata, että Raumalla nähtäisiin.
Lukkohan hakee peliätekevää pakkia ja onhan Kousa ollut Raumalla ennenkin..... Mulle kelpais.
Mä olen vähän @Metsästäjä linjoilla, ennemmin kuin @Remu2021. Kousa oli silloin 6-7 vuotta sitten Raumalla ihan ok, mut mies on kyllä niin väsynyt omissa, etten usko että Virtanen jaksaisi, kun ei ne hyökkäyspään taidot kuitenkaan älyttömästi auta, jos tasakentin ollaan kymmenkunta pakkasella ja menetetään useampia pisteitä kauden aikana yhden kaverin välinpitämättömyyksiin. Ja Lukolla on kuitenkin Saarijärvi, Gregoire, Laitinen + lupaavat nuoret pakit (Pietilä, Korkka, Nyman), niin mieluummin melkein odotettaisin kuin ottaisin Kousan nyt joukkueeseen. Todennäköisesti Kalle ja Veltsu ajattelevat myös Kousan kohdalla näin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän Lukko hae ensisijaisesti leftin pakkia. Siis jos on varaa ja aikaa valita, ja vielähän on. Leftejä ei pelaavassa kuusikossa ole kuin Abt ja Piipponen. @#16
 
Viimeksi muokattu:

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Juu tuskin on lukkoon tulossa, Kousa niin nähty.
Saarijärvi, Gregoire raitin miehiä, ja molemmat paljon parempia
kuin Kousa.
 
Viimeksi muokattu:

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerholle kuulemma tulossa niin kova sentteri et vanajakin jäätyy jo lokakuussa:) Olisiko itse Fehr, mutta sitten heräsin.. No odotellaan..
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Helpotetaan vähän Kousan valintaa, jos matka Lahdesta on kriteerinä.

Lahti-Lappeenranta 148 km
Lahti-Kouvola 62 km
Eikös Kousa asu Helsingissä? Mulle on väitetty että asui nuo viimeiset Pelicans kaudetkin. Sieltä kai sitä matkaa pitäisi alkaa mittailemaan. Toki Kouvola lähempänä noista kahdesta silloinkin.
 
SaiPan Krivosik palasi kotimaahansa, eli eiköhän SaiPaan yksi "top6" hyökkääjä saavu jollakin aikataululla. Saas nähdä millaisen kalan saavat ylös, HPK ja JYP vahvisti kuitenkin ihan ok ukoilla joukkueitaan ihan viime päivinä. Luulen samanlaisen haun olevan ihan realistinen.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei varsinaisesti mikään varma huhu, mutta Sami Lepistö haastattelussa vihjaili että hänen isänsä vaihtoi Jokerit IFK: hon niin miksei hän itsekin voisi tehdä niin
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Ei varsinaisesti mikään varma huhu, mutta Sami Lepistö haastattelussa vihjaili että hänen isänsä vaihtoi Jokerit IFK: hon niin miksei hän itsekin voisi tehdä niin

Mielenkiintoista. Missä moinen haastattelu luettavissa?
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista. Missä moinen haastattelu luettavissa?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres

Kiitoksia.

Rauman Lukko says hello, eikö siellä ole nimenomaan ”pelaava” allround pakki leftin lavalla hakusessa?
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Rauman Lukko says hello, eikö siellä ole nimenomaan ”pelaava” allround pakki leftin lavalla hakusessa?
Lepistön saapumiseen en sano mitään mutta Lukolta putosi eilen Gregoire jo muutenkin ohuesta puolustuskalustosta joten uskon että Lukkoon tulee uusi pakki nopeahkolla aikataululla.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Lepistön saapumiseen en sano mitään mutta Lukolta putosi eilen Gregoire jo muutenkin ohuesta puolustuskalustosta joten uskon että Lukkoon tulee uusi pakki nopeahkolla aikataululla.
Kyllä toi pakkikalusto alkaa olla hälyttävällä tasolla. Bottom joukkueet hoidellaan juu mutta 7 kärki
aiheuttaa jo harmaita hiuksia alakertaan. Leftin pelaava pakki tosiaan ollut haussa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalevan toimittaja Joonas Hentilä mainitsi tuoreessa Kärppiä koskevassa kolumnissaan, että Kärpät on edelleen markkinoilla puolustajaa etsimässä. Tämä nyt ei tietystikään yllätä ketään, jotka ovat Kärppien pakiston nähneet. Yleensä nuo Kalevan toimittajat ovat kohtalaisen hyvin perillä Kärppien asioista. Mitään nimiä mahdollisesta uudesta pakista ei ole kyllä kuulunut mistään suunnasta.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Lepistö olis kyllä kova lisä Lukkoon. Nyt vaan Kalle käteistä pöytään!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Haisee raharikkailta pikkuveljiltä eli Raum Säpp.

Tapparalla on budjetissa tilaa ja yksi alaketjujen laituri taisi viime pelissä liukua itsensä saikulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös