Lähde oli hyvä. Mielenkiintoinen siirto.Emil Larmia huhutaan jo tälle kaudelle Växjö Lakersiin. Bartosak vahvistaa uuden seuran lähipäivinä. Lahti.
Lähde oli hyvä. Mielenkiintoinen siirto.Emil Larmia huhutaan jo tälle kaudelle Växjö Lakersiin. Bartosak vahvistaa uuden seuran lähipäivinä. Lahti.
Tarkoitat varmaan menestysjahdista? :DNopeasti Pelicans poistui mestaruusjahdista.
Missäs se Bartosakin tulo on varmistunut? Ja kyllä Larmi on ainoa syy miksi Pelicans on edes poffeihin menossa.Ihan ihme taivastelua osalta tämä Larmi-Bartosak vaihto. Varsinkin Twitterissä liikkeellä melkoista syväkurkkua laput silmillä.
Tässä ihan normaalisti joukkue teki radikaalin liikkeen rakentaessaan tulevaisuutta, ottamatta sen enempää takkiin. Tuskin Pelicans tulee keväällä maalivahtipeliin kaatumaan. Växjo lisäksi maksoi varmasti kohtalaisen kipukorvauksen. Larmi olisi ehkä saattanut jonkun yksittäisen pelin voittaa ihan yksinään, mutta ei tuo Bartosak mikään huono tuuraaja ole.
Larmi halusi lähteä ja Bartosak halusi tulla Pelicansiin. Bartosak on varmaan mahdollista pitää myös ensi kaudella ja Pelicans sai ehkä myös vähän lisärahaa loppukauden hankintoihin. Itse näen tämän vaihdon ihan plusmiinusnollana Pelicansin kannalta. Saattaa jopa kääntyä pieneksi voittoliikkeeksi.
Ihan voi Pelicansin sivuilta käydä tiedotteen lukemassa.Missäs se Bartosakin tulo on varmistunut? Ja kyllä Larmi on ainoa syy miksi Pelicans on edes poffeihin menossa.
*Edit. Näköjään olikin varmistunut.Missäs se Bartosakin tulo on varmistunut? Ja kyllä Larmi on ainoa syy miksi Pelicans on edes poffeihin menossa.
Paha pistää Pelicanssin siirtoa vastaan, jos Larmi itse halusi siirtoa. Toki Pelicansille tästä vielä kohtuullinen korvaus.
Eipä Bartosak huono korvaaja ole. Vieläkun on itse tiedustellut mahdollisuutta päästä Pelicanssiin pelaamaan.
Olen itsekin tehnyt pitkiä työviikkoja ja reissannut - nyt eläkkeellä.Tavallaan ymmärrän pointtisi, mutta olisihan tuo urheilijoiden kevyempi verotus sellasta paskaa muita kohtaan että huhheijjaa.
Itsekin teen reissutyötä (yli 200pv vuodessa) kovemman palkan takia. Jos haluan pitää siviilielämäni yhtä hyvässä tilanteessa kuin nyt on niin en voi tätä jatkaa enään hirveän montaa vuotta. Tienaan tätä kovempaa liksaa vain rajatun ajan niin kehtaisinko vaatia itselleni sen takia kevyempää verotusta? No en vitussa.
Yleisesti Suomessa verotuksen lasku ja veikkauksen monopolin purku voisi tuoda helpotusta seurojen talouteen.
Totta turisetOlen itsekin tehnyt pitkiä työviikkoja ja reissannut - nyt eläkkeellä.
Ymmärrän sinua, mutta tämä on ehkä meidän perimmäinen ongelma, että kateus helposti iskee. On työelämässä paljon muutakin epäreilua.
Esim. hoitajien palkka.
Mutta tämä menee muutenkin kauas ketjun aiheesta.
Älä nyt, paljon hauskempaa repiä väkisin draamaa miten SHL kairaa Liigaa anneliin.Ihan ihme taivastelua osalta tämä Larmi-Bartosak vaihto. Varsinkin Twitterissä liikkeellä melkoista syväkurkkua laput silmillä.
Ei sillä ole väliä, vaikka Lahteen olisi tullut Dominik Hasek maaliin.Jos mun tarvis valita omalle joukkueelle ykkösmaalivahti loppukaudelle Larmin ja Bartosakin väliltä, niin luultavasti kallistuisin Bartosakiin.
Mut Liiga on ihan paska ja SHL vie kaiken ja Tshekki ja Itävaltakin tulee ohi yhy yhy.
En ihan saa kiinni, että miten ”ajettu”. Suomalaisia ei kiinnosta urheilu lähellekään niin paljon, kun vertaa katsojamääriä Ruotsiin. Ja vaikka vertaisi sillon kun Mestis on auki. Kirjoitin tästä jo aiemmin pidemmin toiseen ketjuun, mutta sellainen fanikulttuuri puuttuu. Ei ole sidettä seuraan, jotta sinne vietäisiin rahaa. Täällä meno välillä kuin nykyhallituksella, ei ymmärretä sitä, että raha pyörittää maailmaa, vaan kaikilla pitäis olla kivaa, vaikka ollaan ihan persaukisia.Ei sillä ole väliä, vaikka Lahteen olisi tullut Dominik Hasek maaliin.
Minun pointtini ruikuttamisen keskellä on se mihin jamaan tämä sarja on ajettu. Luulisi viimeistenkin hälytyskellojen soivan, jos kesken kauden pudotuspelijoukkueen ykkösmaalivahti ostetaan Ruotsiin tosta noin vaan. Jos ei nähdä metsää puilta ja tähän ollaan isossa joukossa tyytyväisiä, niin asia sitten olkoon niin.
Sen verran lisään, että minulla ainakin menisi vati nurin, jos Saarijärvi ostettaisiin kesken kauden ulos sopimuksesta Ruotsiin ja vaihdossa tulisi joku ehkä saman kaliberin kaveri.
Saarijärven joukkueella saattaa olla pinkka siinä määrin paremmassa kunnossa kuin Larmin ex-joukkueella ettei taloudenpitoa tarvitse miettiä joka eurolleen. Jos siellä on vaikka länsinaapuri luvannut satasen kiloeuroa ja sponssata korvaavan veskan liksoja kaupantekijäisiksi seuralle millä kassasta löytyy lähinnä pölyä ja pakottavia maksuja tiedossa, niin houkutus kaupanteolle on suurehkoa vaikka imagohaittaa (todellista tai kuviteltua) tulisikin....
Sen verran lisään, että minulla ainakin menisi vati nurin, jos Saarijärvi ostettaisiin kesken kauden ulos sopimuksesta Ruotsiin ja vaihdossa tulisi joku ehkä saman kaliberin kaveri.
Viikonloppuna sitten olympiakultaa ja kaikki kehuvat kilpaa, kuinka Suomi-kiekko voi niin helvetin hyvin.
Nopeasti Pelicans poistui mestaruusjahdista.
Millä perusteella? Nyt on tällä viikolla vahvistettu maalivahti-, puolustus- ja hyökkäysosastoa.
No nyt palasivat takaisin taistoon.Millä perusteella? Nyt on tällä viikolla vahvistettu maalivahti-, puolustus- ja hyökkäysosastoa.
Olisi tuttu paikka. Erittäin mahdolliselta kuulostaa.Pelicans palstalla joku kertoi, että Rudolf Cerveny olisi mahdollisesti tulossa loppukauden lainalle Pelicansiin.