Liigan otteluohjelma 2024–2025

• 86 772
  • 582

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Eiköhän semmoinen jostain muualtakin löytyisi. Suomisarjassa pelataan peräkkäisinä päivinä.
Äsken vielä huusit ammattilaisten perään, mutta selvä.

Puolivälierien ohjelma tosiaan positiivinen yllätys. Ensimmäinen kierros aika raakaa peliä jos menee päätyyn ja siihen vielä mahdollisia jatkoeriä päälle.

peksa

Jäsen
Ongelma nyt on toki se että Ilves puolivälierissä ja mahdollisissa välierissä on kotiedulla ja Tappara vastaavasti todennäköisesti ei joten tuostakaan ei apua olisi :D Onpahan tosiaan järjetöntä että pakko pelata samalla sekunnilla alkaen kaikki matsit. Tuo on oikeasti terapeuttistakin katsella paineettomasti välipäivinä muita sarjoja ja elää vähän niissäkin mukana kun vanne kiristyy, mutta ei niin ei.

Siitä posia että pelipäivät vaikuttavat puolivälieristä alkaen aika järkeviltä, ei mitään järkyttävää kiireistä runnomista kuten ollaan totuttu.

On hyvinkin mahdollista että mikäli Tappara onnistuu puolivälieriin pääsemään niin vastassa on heti Ilves. Nykyiset peliesitykset eivät puolla että pelit jatkuu.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat

Tarkemmat ajankohdat julkaistu..
Kyllähän tässä tuo neljän sakin etu korostuu. Siinä kun vastustaja survoo viikkoon viisi peliä ja itse on vain treenaillut kotona ja vastustaja vielä saapuu kylään virkeänä.

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä tiedä tuosta ohjelman hyvyydestä. Puolivälierissä ei kumpanakaan viikonloppuna pelata lauantaina vaan perjantaina ja sitten maanantaina. Eihän se lauantai mikään hyvä pelipäivä olis ollukaan, mieluumminhan sitä vaikka arkena ajelee vieraalle paikkakunnalle peliä katsomaan. Välierissä ja finaaleissa sitten jo fiksummin, mutta oman joukkueeni pelit harvoin enää silloin jatkuvat.

Kireä pelitahti ei minua haittaisi, kun en itse siellä pelaa.

Suosikkijoukkue
Tappara
En tykkää ohjelmasta yhtään. Ei porrastuksia otteluparien pelipäivissä. Ei hyödynnetä maksimaalisesti pe-la edes niin että olisi otettu otteluparien porrastukset vaikka vaan noihin päiviin. Eli jos livenä käy katsomassa oman joukkueen pelit niin eipä tarvitse muita sarjoja seurata. Näin minimoidaan näkyvyys mediassakin. Otteluparit syövät toistensa näkyvyyden.

Edit. Ja erityisen kummalliseksi asian tekee tuo eka kierroksen tiiviys. Siinä voidaan pelata peräkkäisinä päivinä ja pe-la.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Pleiof-ohjelma väistää Veikkausliigan avausta. Näin Ilveskannattajana aivan erinomanen juttu, ettei pleiofseja pelata La 5.4. ja voi keskittyä kohtaan klupirunkkarit Tammelassa

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En kyllä tiedä tuosta ohjelman hyvyydestä. Puolivälierissä ei kumpanakaan viikonloppuna pelata lauantaina vaan perjantaina ja sitten maanantaina. Eihän se lauantai mikään hyvä pelipäivä olis ollukaan, mieluumminhan sitä vaikka arkena ajelee vieraalle paikkakunnalle peliä katsomaan. Välierissä ja finaaleissa sitten jo fiksummin, mutta oman joukkueeni pelit harvoin enää silloin jatkuvat.

Kireä pelitahti ei minua haittaisi, kun en itse siellä pelaa.
Ja kun vielä ensimmäisen kierroksen joukkeiden tilannetta olisi voinut helposti vähän parantaa aloittamalla puolivälierät vasta torstaina ja pelaamalla to, la, ma... Ei edes olisi tullut peräkkäisiä pelipäiviä ja top4 joukkeen kannattajille olisi avautunut lauantain vieraspelireissu.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän tässä tuo neljän sakin etu korostuu. Siinä kun vastustaja survoo viikkoon viisi peliä ja itse on vain treenaillut kotona ja vastustaja vielä saapuu kylään virkeänä.
Tosin, jos voittaa 1. kierroksella 3-4 pelissä, niin siihen tulee aika normaali useamman päivän tauko kahden pudotuspelisarjan väliin. Mahdolliset loukkaantumiset ovat asia erikseen, mutta kunnon puolesta siinä ehtii hyvin palautua. Vasta, jos sarja menee viidenteen peliin, nostaa se esiin pienen epäreiluuselementin suhteessa levänneeseen vastustajaan...

Yllä mainitulla en mitenkään ylimielisesti viittaa, että Tappara olisi ennakkosuosikki menemään jatkoon 3-4 pelissä. Itse asiassa ilmassa on tiettyjä elementtejä, jotka kyseenalaistavat Tapparan ennakkosuosikkiasetelman kokonaan. En tiedä ovatko pelaajat vaihtaneet lomarahat vapaiksi, vai miksi tuntuu olevan niin kiire kesälaitumille...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs JYP
  • 2.06
  • 4.10
  • 3.10
Jukurit vs K-Espoo
  • 1.96
  • 4.20
  • 3.30
KooKoo vs Ässät
  • 1.65
  • 4.60
  • 4.35
Pelicans vs Sport
  • 1.80
  • 4.20
  • 3.85
Tappara vs TPS
  • 2.20
  • 4.10
  • 2.84
Lukko vs Kärpät
  • 1.78
  • 4.60
  • 4.15
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy