Tuo on täälläkin käyty moneen kertaan läpi. Ilves ei lepää vaan on CHL-reissulla jossainpäin Eurooppaa. Siksi ei pelaa ennenkuin ensi viikolla. Olisiko Liigan alku pitänyt siirtää viikolla jotta olisi saatu täysi kierros? Toinen vaihtoehto olisi sitten se että Liigajoukkueet jättäytyisivät pois CHL:stä.Aika hääviä, että muut 7 peliä kierroksella, mutta Ässät ja Ilves lepäävät. Kohnoo touhuu sano porilaine.
Ilves tosiaan tällä viikolla matkaa Sveitsiin, mikä selittää sen kohdalta pelaamattomuutta. Mutta miksiköhän SaiPan pitää nyt alkuun pelata kaksi kolmen pelin viikkoa, ja syyskuun lopulla niiden perään yhden pelin viikko. Siinä jää melkein viikon tauko pelien väliin.SaiPa pelaa neljä peliä ennen kuin Ilves ottaa ensimmäistäkään luistimenpiirtoa? Joku roti otteluohjelman laatimiseenkin.
Jännä kun Änärissä onnistuu pelaaminen pitkien lentojen jälkeisenä tai sitä seuraavana päivänä.Tuo on täälläkin käyty moneen kertaan läpi. Ilves ei lepää vaan on CHL-reissulla jossainpäin Eurooppaa. Siksi ei pelaa ennenkuin ensi viikolla. Olisiko Liigan alku pitänyt siirtää viikolla jotta olisi saatu täysi kierros? Toinen vaihtoehto olisi sitten se että Liigajoukkueet jättäytyisivät pois CHL:stä.
Siellä myös laitetaan "hieman" enemmän rahaa kiinni matkustamiseen ja siihen liittyviin asioihin.Jännä kun Änärissä onnistuu pelaaminen pitkien lentojen jälkeisenä tai sitä seuraavana päivänä.
Ämerikassa kaikki on toisin.Jännä kun Änärissä onnistuu pelaaminen pitkien lentojen jälkeisenä tai sitä seuraavana päivänä.
en tiedä onko aina, mutta ainakin kaksi edellistä kautta kylläMuistanko ihan väärin, vai onko Liiga yleensä alkanut ns finaalien uusinnalla?
Muistanko ihan väärin, vai onko Liiga yleensä alkanut ns finaalien uusinnalla?
en tiedä onko aina, mutta ainakin kaksi edellistä kautta kyllä
Muistanko ihan väärin, vai onko Liiga yleensä alkanut ns finaalien uusinnalla?
en tiedä onko aina, mutta ainakin kaksi edellistä kautta kyllä
Olin lähes varma, että näin on toimittu jo useana kautena putkeen, mutta asian tarkastettuani finaalien uusinnalla on lähimenneisyydessä aloitettu vain 2019-2020 (2020-2021 kaudella samainen pari uusiksi, koska edeltävänä kautena mestaruutta ei jaettu) ja 2022-2023 kausilla.Muistat(te) väärin.
Tai sitten olen itse ihan jossain toisessa ulottuvuudessa mutta muistaakseni 2023 kevään finaali ei ollut Lukko - HPK.
Jos Suomeen painaisi 14 joukkuetta ja 52 ottelun runkosarjan, niin minkäänlaista ongelmaa ei olisi pelipäivien suhteen.Minulle kyllä kelpaisi säännölliset pelipäivät ja täydet kierrokset. Kaljanmyynti edellä se olisi tietysti keskiviikko, perjantai, lauantai. Ihan ok, voisi katsoa sitten tiistaina ja torstaina SHL-matseja. Jotenkin ihmeellisesti ovat siellä saaneet kiinteät pelipäivät. Loppuvuoden aikana pelattavista peleistä kolme pelataan maanantaina + 30.12. maanantaina pelataan täysi kierros.
Liigan runkosarja kestää 27 viikkoa - joulu ja Suomen EHT, eli 25 viikkoa. Eli jokaisessa hallissa pitäisi olla 1,2 peliä per viikko kun kotipelejä on 30. No, kai se sitten on mahdotonta järkätä halliin yksi peli viikossa ja joka viides viikko kaksi.Jos Suomeen painaisi 14 joukkuetta ja 52 ottelun runkosarjan, niin minkäänlaista ongelmaa ei olisi pelipäivien suhteen.
Muistat(te) väärin.
Tai sitten olen itse ihan jossain toisessa ulottuvuudessa mutta muistaakseni 2023 kevään finaali ei ollut Lukko - HPK.
noh, asetellaas toisinpäin: kahtena edellisenä vuotena mestari-TAPPARA on kohdannut kauden ekassa liigapelissäÄN edellisen kauden finaaliHÄVIÄJÄN!Muistat(te) väärin.
Ei varmaan olisi ollut liikaa vaadittua sekään, että avauskierros voisi vaikka olla lauantaina eikä arkipäivänä.
Mikä siitä sisäsiittoisen tekee? Se että osallistujat valitaan menestyksen mukaan eikä arvalla?CHL on sisäsiittoinen läpsyttelysarja.
Se että sen perustivat joukkueet, jotka sitä ennen perustivat suljetun European Tropyhy -sarjan. Ja nykyään samat joukkueet ovat aina (no okei, koskee vain Tapparaa) mukana, ja ainakin merkittävä osa kyseisistä suurseuroista on mukana melkein joka vuosi.Mikä siitä sisäsiittoisen tekee? Se että osallistujat valitaan menestyksen mukaan eikä arvalla?