Ehkä olen kuitenkin hieman eri mieltä. Oma silmä kertoo itselle tuttujen joukkueiden peliesityksen tuplapelien jälkimmäisessä pelissä ja siinä on mielestäni suurikin ero, mikäli vastustaja on päässyt otteluun levänneenä. Ja tässä tarkoitan suunnilleen tasavahvojen joukkueiden välistä ottelua. Jokainen kiekoa seuraava tietää, että väsyneenä ottelun kääntäminen pelin loppupuolella on todella vaikeaa ja oman johdon suojeleminen paljon helpompaa, siksi pitäisi tietää jokaisen yksittäisen ottelun tapahtumat, onko se väsyneempi joukkue esim. päässyt johtoon vai joutunut takaa-ajajaksi, sillä tälläkin on erittäin suuri merkitys lopputulokselle. Pelkkä kaikkien lopputulosten tilastointi ei anna luotettavaa kuvaa. Tilasto pitäisi tehdä pelkästään yksittäisessä ottelussa tasavahvojen vastustajien kesken ja jokainen ottelu pitäisi analysoida, niin voitaisiin saada luotettavampi kuva lepoedun merkityksestä.
Itse haluaisin nähdä otteluohjelman, jossa tuplapelit pelataan aina niin, että kumpikin joukkue pelaa molempina päivinä, tai sitten on se välipäivä molemmilla.
Itse haluaisin nähdä otteluohjelman, jossa tuplapelit pelataan aina niin, että kumpikin joukkue pelaa molempina päivinä, tai sitten on se välipäivä molemmilla.