Lienee tämän ketjun heinä, että Liiga on solminut 3+3 vuotisen sopimuksen brändin rakentamisesta sellaisen puljun, kuin Planex kanssa:
Liiga rakentaa brändiä yhdessä Planexin kanssa | Uutiset | Liiga
Lyhykäisyydessään juttu menee näin:
– Meillä on paljon tilaisuuksia, joissa haluamme kasvattaa brändimme lisäarvoa. Olemme erittäin tyytyväisiä, että Planex tuo oman ammattitaitonsa ja laatunsa Liigan tapahtumien ja näkyvyyden kehittämiseen, toteaa Liigan myynti- ja yhteysjohtaja
Juha Kuosa.
Liiga toteuttaa yhteistyössä Planexin kanssa Liigan valtakunnalliset tapahtumat ja keskitetyt näkyvyyselementit. Kumppanuus Planexin kanssa auttaa kehittämään aiempaa laadukkaampaa brändinhallintaa ja markkinointitoimintaa.
– Planexilla on yli 20 vuoden kokemus urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnista, ja haluamme tuoda huippuosaamisemme Liigan avuksi brändimarkkinointiin. Tavoitteenamme yhdessä Liigan kanssa tuoda aitoa lisäarvoa Liigan asiakaskohtaamisiin ja -kokemuksiin, kertoo Planexin toimitusjohtaja
Veli-Pekka Männistö.
-----------
Aika lailla ympäri pyöreää juttua tuossa, eli jäämme jännityksellä odottamaan, mitä tämä käytännössä tarkoittaa tai miten näkyy jatkossa.