Eli maalilaulun pitäminen samana tarkoittaa sitä että organisaatio ei pyri kehittymään, mikä pointti?
Tämä on minun mielipiteeni, mutta jos halutaan aidosti kohti ammattiurheilua (muutenkin kehittää toimintaa ja lisätä yleisöä yms), niin vastustajalle lällättely (tässäkin täytyy ottaa huomioon henkilön omakohtainen kokemus laulusta, onko se lällättelyä vai ei) on huono käytäntö. Toimii toki provokaationa muita kohtaan, vaikka toki harmiton laulu sinänsä ja normaali ihminen ei tämmöisestä provosoidu, mutta tiedän henkilöitä joita tämä v*tuttaa suuresti, itseänikin kyllä ärsyttää mutta kykenen asian kanssa elämään hyvin (minua nyt ärsyttää jokainen maali omaa lemppariani vastaan).
Huomaa, että tämä on vain MINUN mielipiteeni ja se voi olla sinun ja muiden mielestä täysin väärä, mutta eikö keskustelufoorumilla ole tarkoitus keskustella vaikka mielipide olisi väärä tai oikea. Monen mielestä Ilveksen maalilaulu voi olla he*vetin ärsyttävä ja se on heidän mielipide, joka on heidän päässään oikein eikä siihen ole minulla valittamista. Itse joukkuetta/organisaatiota vastaan minulla ei juurikaan sitten ole juuta tai jaata sanottavaksi, eli ei voida puhua mistään Hpk-vihasta tässä tapauksessa. Kirjoitin tämän sinulle täydellä kunnioituksella ja pyrin avaamaan näkemystäni.
Yhtälailla sama pätee Jypin maalilauluun, ja varmaan syystäkin johtaa tätä äänestystä aika radikaalisti, vaikkakin maalilaulu on uusittu ja MINUN mielestäni ei ole samanlainen kuin vanha, tämä vanha versio silti elää varmasti monen mielessä vahvasti ja osittain vaikuttaa äänestykseen.