Mainos

Liigan lehdistötilaisuudet

• 100 271
  • 429

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Ruotsin kaveri tapansa mukaisesti valittaa pressissä tuomarilinjasta, vaikka joukkueensa hyötyy siitä kaikkein eniten, ja teki mm. kaikki viikonlopun maalinsa ylivoimalla.
Olikos noissa SaiPan saamissa jäähyissä jotain purnaamista? Mun muistin mukaan juurikin Tappara sai aika oudon kevyitä jäähyjä, joista taisi otteluseurannassa joku saipalainenkin mainita. No, ehkä muistan väärin.

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret. Jyri Rönn
Ruotsin kaveri tapansa mukaisesti valittaa pressissä tuomarilinjasta, vaikka joukkueensa hyötyy siitä kaikkein eniten, ja teki mm. kaikki viikonlopun maalinsa ylivoimalla.
Onko jotain näyttöä että Tappara hyötyy linjasta eniten. Tällä hetkelle eniten AV kertoja ja toisiksi eniten AV minuutteja. Jos tilastoja kattoo niin on vastakohta siihen mitä väität.

taspmas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Örebro
Onko jotain näyttöä että Tappara hyötyy linjasta eniten. Tällä hetkelle eniten AV kertoja ja toisiksi eniten AV minuutteja. Jos tilastoja kattoo niin on vastakohta siihen mitä väität.
En minä tiedä mistään hyötymisestä tai muusta sellaisesta mitään tiedä kun ei noita Tapparan pelejä tule katsottua, mutta tilastoja kun katsoo niin Tapparalla on eniten myös YV-kertoja. YV-minuuteissa ei sitten olekaan niin korkealla kun verkko heiluu sen verran ahkeraan oman YV:n aikana verrattuna muihin. Eli päästäänkö tässä lopputulokseen, jossa Tapparan peleissä vihelletään keskimäärin eniten jäähyjä molemmille joukkueille?

Kaakonita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston, Saipa
En minä tiedä mistään hyötymisestä tai muusta sellaisesta mitään tiedä kun ei noita Tapparan pelejä tule katsottua, mutta tilastoja kun katsoo niin Tapparalla on eniten myös YV-kertoja. YV-minuuteissa ei sitten olekaan niin korkealla kun verkko heiluu sen verran ahkeraan oman YV:n aikana verrattuna muihin. Eli päästäänkö tässä lopputulokseen, jossa Tapparan peleissä vihelletään keskimäärin eniten jäähyjä molemmille joukkueille?
Osa tuomareista varmaan koittaa tasoittaa jäähyjä joukkueiden välillä. Voisiko johtua siitä?

Tuomarilinja on ollut välillä tällä kaudella todella poukkoilevaa. Linja tuntuu muuttuvan joskus otteluiden sisälläkin, saati sitten otteluiden välillä.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Tapparan peleissä tosiaan taidetaan viheltää ylipäätään molemmille paljon jäähyjä. Erikoinen tilasto omaan silmään on, että 5vs5 pelissä Tappara on tehnyt neljänneksi vähiten maaleja, vain Jukurit, Kerho ja JYP takanaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy