Tämä tuli minulle yllätyksenä. Vaikka tilastot helmikuulta ovat loistavat niin ei tuo Karhu mitään maagista ole noissa peleissä esittänyt. Mukavaa että maalivahtejakin joskus muistetaan.
Tämä tuli minulle yllätyksenä. Vaikka tilastot helmikuulta ovat loistavat niin ei tuo Karhu mitään maagista ole noissa peleissä esittänyt. Mukavaa että maalivahtejakin joskus muistetaan.
Ei ollut syyskuun pistepörssin kärki, vaan nousi ykköseksi 1.10.Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut sille, ettei esimerkiksi Iikka Kangasniemi ollut edes haastajissa. Pistepörssin kärki, tehot 3+8 (+10) ja melkoista dominointia kiekon kanssa. Yksi Pelicansin vahvan alkukauden mahdollistajista.
Okei, sehän pelaa jossain HMV-Pelicansissa eikä Tapparassa.
Tuosta kun poistetaan viime lauantain tehot, jotka eivät tulleet syyskuussa, niin tehoiksi jää 1+6.Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut sille, ettei esimerkiksi Iikka Kangasniemi ollut edes haastajissa. Pistepörssin kärki, tehot 3+8 (+10) ja melkoista dominointia kiekon kanssa.
Huh. On kyllä tosiaan ihmeellinen tilasto :D Muistelisin jotenkin hämärästi, että KalPastakin taisi viime kaudella ottaa Keränen ja Rissanen ja maalivahti Kilpeläinen kuukauden pelaajan tittelin. Taisi tosin olla vaan Keränen siihen lisäksi mutta kumminkin. Puhutaan niin eriluokan jengeistä materiaaliltaa ja menestykseltäänkin ja silti näin. Kertoo toisaalta siitä, mikä on ollut Tapparan vahvuus jo useamman vuoden. Tasaisuus. Löytyy lupaavia nuoria, konkareita ja niitä starojakin jotka pystyvät pelejä ratkaisemaan. Silti ne semmoiset "huippu kuukaudet" voivat jäädä vielä vähän varjoon. Tosin olisi kait tuo Savinainenkin nyt ollut ihan ok ehdokas ko titteliin. Hattutemppu ja kaikki. 6peliin 5+3 +3. Olihan hän toki haastajana sitten.Tappara on nyt napannu maalivahtien voimin kaks peräkkäistä Kuukauden pelaaja -titteliä. Karhunen helmikuussa ja nyt heti Domi syyskuussa. Sitä edellinen Tapparan palkinnon pokannu pelaaja oli niin ikään maalivahti, Metsola. Edellinen kenttäpelaaja, joka tittelin Tapparasta on voittanu, oli Jori Lehterä v.2009. Huikeita kavereita on Tapparassa Jorinkin jälkeen pyöriny, mutta tämmönen jännä tilasto.
Toisaalta vähän täälläkin kukaan kirjoittelis, jos näistä kaikki olisi samaa mieltä. Itsekkin ajattelin, että miks ei Iikka, mutta enhän mä muistanut että 1.10 vasta siirty pörssi kärkeen. Onnea Rakoviinalle ja Tapparalle, oikeaan osoitteeseen menee.Siitä huomaa, että on Liiga alkanut, kun tässä ketjussa on joka kuukausi samat ihmettelyt ja nitinät, miksi jotain oman jengin pelaajaa ei valittu.
Ihan oikein meni (tämäkin) valinta, ei mitään epäselvää.
Itse en ihmetellyt hetkeäkään.Siitä huomaa, että on Liiga alkanut, kun tässä ketjussa on joka kuukausi samat ihmettelyt ja nitinät, miksi jotain oman jengin pelaajaa ei valittu.
Ahonen oli tänään niin paska, ettei voi olla mitään mahdollisuuksia palkintoon!Ari Ahonen, 93,44%
Aleksi Laaksonen 2+6=8 ihan ok pakiksi.
Ketäs tämä kaveri on?Nenonen 6+3=9 aika lähellä myös, muttei ihan riitä.
Aleksi Laaksonen 2+6=8 ihan ok pakiksi.
Tässä olisi potentiaalisia vaihtoehtoja lokakuun kuukauden pelaajaksi:
Henrik Haapala 10. 3+12=15