Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen tylsä ja veikkaan Turusta. Ollut melko pysäyttämätön koko kuun ajan.
Cody Kunykin marraskuu päättyi lukemiin 2+10=12. Pistetilastossa seuraavina pikaisen silmäilyn perusteella olivat Turunen (5+6=11) ja Kärki (6+4=10), ja Larmi torjui aika hyvät prosentit marraskuulta. Saas nähdä kuka valitaan.
Ihan mielenkiinnosta, näkeekö jostain pisteet joltain tietyltä ajalta, vai pitääkö ihan ite laskea?
Itse valitsisin Turusen. Kunyk ei ansaitse palkintoa kakkossyötöillä.Cody Kunykin marraskuu päättyi lukemiin 2+10=12. Pistetilastossa seuraavina pikaisen silmäilyn perusteella olivat Turunen (5+6=11) ja Kärki (6+4=10), ja Larmi torjui aika hyvät prosentit marraskuulta. Saas nähdä kuka valitaan.
Larmi torjui aika hyvät prosentit marraskuulta. Saas nähdä kuka valitaan.
Leskinen on kyllä ihan omalla tasollaan pisteiden valossa. Kuitenkin, kun puhutaan kokonaisvaltaisesta vaikuttamisesta pelin kulkuun, nostaisin itse valokeilaan Jyri Junnilan eli Junsu-Jykän, joka eittämättä ansaitsee kuukauden pelaajan tittelin.
Miten niin omalla tasollaan? Saarinen tehnyt 2+10 eli samat tehot.Leskinen on kyllä ihan omalla tasollaan pisteiden valossa. Kuitenkin, kun puhutaan kokonaisvaltaisesta vaikuttamisesta pelin kulkuun, nostaisin itse valokeilaan Jyri Junnilan eli Junsu-Jykän, joka eittämättä ansaitsee kuukauden pelaajan tittelin.
Miten niin omalla tasollaan? Saarinen tehnyt 2+10 eli samat tehot.