Mielestäni aivan turhaa valittamista Pelicans faneilta. Linja ollut selvä jo viime vuodesta lähtien näiden majukomennuksien suhteen, eniten outoa tuossa on se että Pelicans luuli voivansa peluuttaa Jasekkia jo tänään.
Niin, se tässä on nyt ainoa virhe ollut Liigan osalta ettei ole oltu tietoisia Jasekin EHT komennuksesta, ja sen takia yritys olla selviä viestinnässä on epäonnistunut.En osaa sanoa miten muissa kurinpitopäätöksissä on puhuttu, mutta tuossa Jasekin päätöksessä puhuttiin Pelicansin seuraavasta pelistä, mikä oli se HPK-peli majukomennuksen aikana.
Ihan hyvä, että näitä älyvapaita linjauksia haastetaan. Liiga määrätköön pelikiellot Liigapeleihin.
tämähän on ollut Pelicansin tiedossa jo 08.02 alkaen niin ei voinut tulla yllätyksenä tänään.
Mutta oliko perjantaina Pelicansin käytössä? Epäilen.Jasek ei ollut perjantaina maajoukkueen käytössä. Sen vuoksi huilasi myös lauantain maaottelun, kun ei ollut ehtinyt takaisin pelipaikalle.
No ei kai se nyt ollut, kun oli Liigan määräämässä pelikiellossa.Mutta oliko perjantaina Pelicansin käytössä? Epäilen.
tämähän on ollut Pelicansin tiedossa jo 08.02 alkaen niin ei voinut tulla yllätyksenä tänään.
Vähän taas tempoillaan ja keksitään jotain lieventämisperusteita. Jos minimi on 5 se on 5. Vihkoon meni.Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Kestner on pelikiellossa Lukon neljän (4) seuraavan sellaisen ottelun ajan, joissa hän olisi edustuskelpoinen ja nimettävissä Lukon kokoonpanoon.
Onko se minimi näissä edelleen 5 ottelua? Olin siinä uskomuksessa, ettei tuon mukaan enää mennä. Korjatkaa, jos olen väärässä.Vähän taas tempoillaan ja keksitään jotain lieventämisperusteita. Jos minimi on 5 se on 5. Vihkoon meni.
Onko se minimi näissä edelleen 5 ottelua? Olin siinä uskomuksessa, ettei tuon mukaan enää mennä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Mitä hiton lieventämisperusteita.
Kun aina pitäisi päähän kohdistuneista iskuista tulla se 5 peliä.
Ehkä Lukon johto sitten itkenyt vääryyttä ja Sampo lieventänyt vähän, ettei tule paha mieli.
Ylipäätään pitäisi olla selkeät vaikka excel-taulukot, mitkä niitä lieventämisperusteita sitten ovat?Ja kai niitä lieventämisperusteita pitäisi sitten käyttää kaikilla asiaan liittyvillä mahdollisilla lieventämisperusteilla. Muistelisin että KalPan Sissons taklasi HIFK pelaajaa joka yritti maalille lentämällä kuin supermies, kai supermies tyyli, pää edellä maalille pyrkiminen, voitaisiin katsoa myös takaajan tuomiota lieventäväksi seikaksi? Kysyn ja ihmettelen en varsinaisesti vastaa.
Päätöksestä lainattu:Ei sitä 5 ottelun minimiä enää ole tällä kaudella ollut, vaikka usein noista se viisi peliä tulee. Kestnerin tilanteessa on katsottu että vähäinen vauhti liukuen ja taklauksen voima ovat seikkoja jotka huomioitu lieventämisperusteena.
Sampon linjattomuus sen kuin jatkuu. On tuo kyllä melkoista suorittamista viikosta toiseen.