Pikkaraisen tapauksesta 2 peliä ja Humlin 0.
Mitä helvettiä??
Olis nyt sen yhden matsin tuosta naputtanut niin olis linjaa eikä tarttis kuunnella kenenkään kitinöitä.
Eikö ole oikeutettua? Pikkarainen ottaa niskalenkin ja lyö hanskat kädessä Humalojaa => 2 peliä.
Huml lyö paljain nyrkein Savinaista => 0 peliä.
3. Humlin tilanne spontaani, lähti kostamaan joukkuekaverille hetkeä aiemmin tehtyä rikettä
5. Savinainen vain nauroi ja teki Iivana Julmasta naurettavan pellen ja jossa on rangaistusta jo tarpeeksi.
6. Eteenpäin.
Samaa mieltä. Pitäisi se joku linja olla kurinpidollakin näissä kostoretkissä. Kyllä Iivanalle olisi ainakin yhden pelin voinut kieltoa antaa.Minä en kyllä rehellisesti ymmärrä, miten tämä Humlin teko ei mene samaan laariin kuin aiemmat Pikkaraisen ja Åstenin vastaavat. Jätkällä menee hermot vastustajaan ja lähtee kostoretkelle seuraavassa vaihdossa, eikä tätä edes käsitellä. Todella kummallista.
Minä en kyllä rehellisesti ymmärrä, miten tämä Humlin teko ei mene samaan laariin kuin aiemmat Pikkaraisen ja Åstenin vastaavat. Jätkällä menee hermot vastustajaan ja lähtee kostoretkelle seuraavassa vaihdossa, eikä tätä edes käsitellä. Todella kummallista.
Dixonin taklaus meni jatkokäsittelyyn, mikä on hyvä. Kun osuu päähän niin osuu päähän.
Tähän vielä sen verran, että kiekko taisi olla jo ollut hetken aivan toisaalla eli kysymys, oliko Suoranta tapahtumahetkellä kiekoton pelaaja?
Tällaisten taklaamiseen lienee on vielä omat sääntönsä.
Minä en kyllä rehellisesti ymmärrä, miten tämä Humlin teko ei mene samaan laariin kuin aiemmat Pikkaraisen ja Åstenin vastaavat. Jätkällä menee hermot vastustajaan ja lähtee kostoretkelle seuraavassa vaihdossa, eikä tätä edes käsitellä. Todella kummallista.
Älä nyt, mukava tölviä noita turkulaisia vääryyttä kokeneita kun mahdollisuus on.
Niin no itse ainakin olen oikeudenmukaisuuden puolella. Kaikille samat säännöt, eikä mitään perkeleen suosimisia. Toiset on tietysti eri linjalla, mutta en voi ymmärtää sitä.
Kaikille ON samat säännöt. Huvittaa turkulaisten salaliittoteoriat ja puheet joidenkin suosimisesta.
Kuten aikanaan laulettiin, "laki on kaikille sama, vain tuomiot vaihtelevat".Kaikille ON samat säännöt. Huvittaa turkulaisten salaliittoteoriat ja puheet joidenkin suosimisesta.
Humlin tilanne ei todellakaan ollut sponttaani.
Kuten aikanaan laulettiin, "laki on kaikille sama, vain tuomiot vaihtelevat".
Tämä on hyvin kiteytetty tästä asiasta.
Hieman ihmetyttää se, että muutamat kärppäfanit eivät myönnä Humlin ja Pikkaraisen tekojen samankaltaisuuksia, vaan pitävät Humlin tekoa spontaanimpana ja täten tarvetta lisäsanktioille ei ole.
Ei se ollut. Kuten ei ollut Humlinkaan. Jos kentällä ollut Sailio, Pentikäinen tai Hakanpää olisi tuon tehnyt, voitaisiin puhua spontaanista.Toki voisit perustella, miksi Pikkaraisen aloitus oli sinusta spontaani.