Meikäläisen okulääreillä kovimmat siirrot pelipaikkakohtaisesti ovat:
KH
1. Perrin, TPS
2. Niemi, Kärpät
3. Lajunen, Tappara
4. Malinen, KooKoo
5. Hahl, HPK
LH
1. Savinainen, Tappara
2. Polak, HPK
3. Aaltonen, Kärpät
4. Davis, KalPa
5. Spina, TPS
P
1. Tallinder, TPS
2. Järvinen, HIFK
3. Taimi, HIFK
4. Koivisto, Lukko
5. Peltola, Sport
MV
1. Karhunen, Tappara
2. Ahonen, Ässät
3. Toivonen, Ilves
4. Järvenpää, KooKoo
5. Järvinen, Sport
@Jaws Ymmärrän kyllä tarkoitusperäsi. Minä vaan suhtaudun kaikenlaiseen sääntöjen venyttelyyn penseästi, ihan vaan koska ikinä sitä hommaa ei osata lopettaa. Minun mielessäni vaan tälläisiin mukahassutteluihin kytkeytyy vähintäänkin yhdenvertaisuus ongelma. Jos sinä saat olla mukahauska tässä ketjussa, miksi ei kaikki muutakin palstan rekisteröityneet käyttäjät saisi sitä olla? Lopulta meillä olisikin sitten useamman sivun mukahassuttelubakkanaalit täällä menossa. No eipä se ole minun tehtäväni toimia minään palstapoliisina, sitä varten on ihan muut ihmiset, kunhan ilmaisin näkemykseni. Sen vielä kuitenkin totean, että juttusi olisi ollut miljoona kertaa hauskempi, jos Mamadou Diouf olisi siirtynyt FC Ilveksen sijaan HC Ilvekseen.
KH
1. Perrin, TPS
2. Niemi, Kärpät
3. Lajunen, Tappara
4. Malinen, KooKoo
5. Hahl, HPK
LH
1. Savinainen, Tappara
2. Polak, HPK
3. Aaltonen, Kärpät
4. Davis, KalPa
5. Spina, TPS
P
1. Tallinder, TPS
2. Järvinen, HIFK
3. Taimi, HIFK
4. Koivisto, Lukko
5. Peltola, Sport
MV
1. Karhunen, Tappara
2. Ahonen, Ässät
3. Toivonen, Ilves
4. Järvenpää, KooKoo
5. Järvinen, Sport
@Jaws Ymmärrän kyllä tarkoitusperäsi. Minä vaan suhtaudun kaikenlaiseen sääntöjen venyttelyyn penseästi, ihan vaan koska ikinä sitä hommaa ei osata lopettaa. Minun mielessäni vaan tälläisiin mukahassutteluihin kytkeytyy vähintäänkin yhdenvertaisuus ongelma. Jos sinä saat olla mukahauska tässä ketjussa, miksi ei kaikki muutakin palstan rekisteröityneet käyttäjät saisi sitä olla? Lopulta meillä olisikin sitten useamman sivun mukahassuttelubakkanaalit täällä menossa. No eipä se ole minun tehtäväni toimia minään palstapoliisina, sitä varten on ihan muut ihmiset, kunhan ilmaisin näkemykseni. Sen vielä kuitenkin totean, että juttusi olisi ollut miljoona kertaa hauskempi, jos Mamadou Diouf olisi siirtynyt FC Ilveksen sijaan HC Ilvekseen.