Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
@peterra Hyvä ja juuri sopivan mittainen kysely. Oli kiva täyttää, eikä vienyt aikaa kuin minuutin pari.
Olisi ollut hyvä, että tuossa voisin katsoa jonkun muun joukkueen peliä vaihtoehto en minkään sillä itseäni ei kiinnosta minkään muun joukkueen pelit. Nyt joudun valehtelemaan tähän kyselyyn, että saan tehtyä sen.
Allekirjoittaneessa herättää vain kiusallista myötähäpeää tämä tekele :D. Oisitte jättäneet kokonaan tekemättä taikka tehneet sen myöhemmin ihan ajatuksen kanssa.
En osaa sanoa mistä on peräisin, mutta ainakin siinä viirissä joka hilattiin Hippoksen kattoon lukee: Euroopan mestari 2018Mistä edes on peräisin ajatus, että CHL:n voittaminen tarkoittaisi Euroopan mestaruutta? Kyllä ideana ihan kiva, mutta toteutus todella laaduton. Ilmeisesti tosiaan oli se kymmenen minuuttia aikaa tehdä, joten eivät keksineet mitään järkevää siihen laittaa.
Miksi ei tarkoittaisi, KHLn läntinen osa poissa turnauksesta, mutta ei se niin mene jos he eivät halua tulla, niin ei voitaisi Euroopan mestaruudesta puhua. Muut Euroopan huippusarjat mukana ja mukaan pääsee vain pelaamalla tarpeaksi hyvin. Kyllä minusta CHLn voitosta voi myös Euroopan mestaruudesta puhua.Mistä edes on peräisin ajatus, että CHL:n voittaminen tarkoittaisi Euroopan mestaruutta? .
Saat toki tehdä mitä haluat, itse arvostan porukka joka tifoa teki oli pelissä Vexjöössä, tulivat keskiviikkona pois, juhlivat euroopan mestaruutta keskiviikko iltana/yöllä jkl baareissa ja tekivät tuon torstaina. Eilen eli perjantaina olivat jo Tampereella pelissä ja tänään tosiaan itse pääpeli. Kova juttu, tuolla aikataululla. Ensimmäisen kerran jyväskylässä varmaan koskaan oli pienimuotoista ongelmaa ton pitämisessä oikein tämä oli abaut 10-15 tifo kaikkiaan Hurrikaanisydämeltä+Taputusryhmältä. Kerrankos sitä vähän ongelmia tulee? Silti tuosta selvän saa joten, ei täysi farssi.
Mistä edes on peräisin ajatus, että CHL:n voittaminen tarkoittaisi Euroopan mestaruutta?
Tämä saattaa kuulosta erittäin kaukaa haetulta, mutta miten olisi.... CHL:n voitosta?No mistäs muusta CHL:ssä pelataan, jos ei seurajoukkueiden Euroopan mestaruudesta?
On tosiaan hassua, että liigassa nimeltään Jääkiekon SM-liiga pelataan Suomen mestaruudesta. Mistäköhän tuo SM on tässä tapauksessa lyhenne? Vihjeenä mainittakoon, että kyseessä ei ole sadomasokismi.Vähän niinku pelataan Liigan voitosta eikä Suomen mestaruudesta?
Tämä saattaa kuulosta erittäin kaukaa haetulta, mutta miten olisi.... CHL:n voitosta?
Jotenkin on aina hauskaa, kun oikein kannattajat jaksaa ratsastaa paikalle vittuilemaan kun joku tekee jotenkin. Pitää olla ehdottomasti capot ja lauluja ja tifoja ja kaikkee hienoo. Ja sitten kun joku tifoilee (suht hätäisen näköisellä kyhäelmällä) niin tullaan itkemään toteutuksesta, kun ois pitäny olla hienompi. En oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kuinka tarkkaa lutuurijaostolle oikein kannattaminen on.
Aamen!Mua ei kiinnosta juuri yhtään miten muut jengin pelaa kuin TPS. Ei kiinnosta ketä niissä pelaa, Mua kiinnostaa millaiset kannattajat niillä on ja mitä ne tekee. Joukkueiden kiinnostavuudesta hyvin suuri osa tulee kannattajista.
ps. Onko typerämpää keskustella pelistä, johon ei voi itse vaikuttaa vai kannattajatoiminnasta, johon jokainen voi periaatteessa ainakin vaikuttaa.
pps. Toki itse olen sitä mieltä, jokainen saa keskustella mistä haluaa ja mikä itseään kiinnostaa tällä palstalla. Oli se sitten viivelähdöt tai kannattajatoiminta.
Mua ei kiinnosta juuri yhtään miten muut jengin pelaa kuin TPS. Ei kiinnosta ketä niissä pelaa, Mua kiinnostaa millaiset kannattajat niillä on ja mitä ne tekee. Joukkueiden kiinnostavuudesta hyvin suuri osa tulee kannattajista.
ps. Onko typerämpää keskustella pelistä, johon ei voi itse vaikuttaa vai kannattajatoiminnasta, johon jokainen voi periaatteessa ainakin vaikuttaa.
pps. Toki itse olen sitä mieltä, jokainen saa keskustella mistä haluaa ja mikä itseään kiinnostaa tällä palstalla. Oli se sitten viivelähdöt tai kannattajatoiminta.
Tähän sama. Onhan se mukavaa, että muistetaan mutta jokin raja menee siinäkin. Ansaitseeko ensimmäisena suomalaisena seurana voitettu Euroopan mestaruustifoksi mallia: "Ville 5v"? Minkä takia tämän tason asiaa pitää juostenkustuna kiirehtiä.
Miksei sitten tehtäisi kunnon tifoa laajemmin ja laadukkaammin vaikka muutaman kotipelin päähän voitetusta hetkestä, jos aikataulun kanssa on tiukkaa. Tahi sitten peliliikkeitä, että massiivista tuotosta aletaan tekemään jo ajoissa ennen mestaruuden ratkeamista, silläkin uhalla että mestaruus olisikin jäänyt saavuttamatta.
Huvittavaa lukea Ässien kannattajalta tällaisia kommentteja, kun omat teokset ovat luokkaa alla olevat twiitit.