"Yllättäen" asia ei kiinnosta ketään eikä edes ole kovin vakava juttu, kun kyseessä ei ollut jokerifani
Haluaisitteko te Jokerifanit tästä ketjusta samaa paskaa nytkin mitä se on aina jonkun Jokerifanien tempausten jälkeen.
Haluaisitteko te Jokerifanit tästä ketjusta samaa paskaa nytkin mitä se on aina jonkun Jokerifanien tempausten jälkeen.
Se on mulle loppupeleissä aivan se ja sama mitä täällä jauhetaan. Huvittaa vain ajatus siitä kuinka monta kymmentä sivua ässäfanit ja muut olisivat tästä jo useamassa topicissa onnistuneet vääntämään. Nyt ketään ei kiinnosta ja yksittäisiä hölmöjä mahtuu joka jengiin jne.
HIFK:n (jääkiekko)fanien toilailuista jauhetaan vähemmän kuin Jokerifanien vastaavista koska tähän asti Jokerifanit ovat hölmöilleet useammin kuin HIFK:n (jääkiekko)fanit. Ei tässä ole mitään sen kummallisempaa.
Se on mulle loppupeleissä aivan se ja sama mitä täällä jauhetaan. Huvittaa vain ajatus siitä kuinka monta kymmentä sivua ässäfanit ja muut olisivat tästä jo useamassa topicissa onnistuneet vääntämään. Nyt ketään ei kiinnosta ja yksittäisiä hölmöjä mahtuu joka jengiin jne.
HIFK:n (jääkiekko)fanien toilailuista jauhetaan vähemmän kuin Jokerifanien vastaavista koska tähän asti Jokerifanit ovat hölmöilleet useammin kuin HIFK:n (jääkiekko)fanit. Ei tässä ole mitään sen kummallisempaa.
"Yllättäen" asia ei kiinnosta ketään eikä edes ole kovin vakava juttu, kun kyseessä ei ollut jokerifani
Nyt ketään ei kiinnosta ja yksittäisiä hölmöjä mahtuu joka jengiin jne.
PS. Minä en osta tuota totuutta, jossa IFK-fani olisi käynyt savuttelemassa Jokereiden fanikatsomossa.
Jännä juttu muuten, että eräs jääkiekkojoukkue täyttää kokonaisen katsomonosan näistä yksittäisistä hölmöistä.
PS. Minä en osta tuota totuutta, jossa IFK-fani olisi käynyt savuttelemassa Jokereiden fanikatsomossa.
Niin tämähän on täällä ainakin kahden HIFK-fanin toimesta myönnetty ja tuon uuden faniryhmän henkilö epäsuorasti sanoi, että tekijän henkilöllisyys on tiedossa. Ilmeisesti kyseinen kaveri on saatu myös kiinni.
Annat vahvaa kuvaa teistä Ilves-faneista.
Se, että ne ovat olleet esillä mediassa useammin, ei tarkoita, että sitä tapahtuisi useammin. Kuinka moni media on tämänkään päiväisen noteerannut? Tai lähinnä maininnut sitä jullien tekemäksi?
Eli jokainen kannattajaryhmä voi rauhassa kerran-kaks käydä heittämässä vastustajan fanien joukkoon soihtuja?
Taas saadaan kunnon tappelut tänne pystyyn. Otteluketju "tulvi" hetken aikaa savuttelun jälkeen ja lähes jokainen niistä mielestäni tuomitsi tekijän eikä lähtenyt tähän turhaan jeesusteluun "taas ne jokerifanit".
Otteluketju "tulvi" hetken aikaa savuttelun jälkeen ja lähes jokainen niistä mielestäni tuomitsi tekijän eikä lähtenyt tähän turhaan jeesusteluun "taas ne jokerifanit".
Ja palohälyttimet soi, kun joku viralliseen kannattajayhdistykseen kuulumaton yksittäistapaus pelleilee. Ei varmaan tarvitse kommentoida enempää.
Narreilla soihdut kädessä ja palohälyttimet päälle. Vitun apinakakarat saatana!!!
Palohälytys! Vittu te ootte viisaita, tulkaa nyt joku puolustelemaan.
Valopäiden kerho hoitaa hallille palohälytyksen. Upeaa toimintaa...
Käsi pystyyn ketkä yllättyivät missä fanikatsomossa pamahti savupommi :)
Savupommi Jokereiden fanikatsomossa.
Yllättyneet: -
Muistetaan nyt kuitenkin, että tekijä ei kuulu Jokereiden faniryhmään. Ulkopuolinen häirikkö, joka sattumalta päätyi samaan katsomonosaan.
Kellot soi. Vitun savupellet. Alkaisivat seuraamaan futista.
Jesh, tuosta päskäläjäporukasta pääsee tän kauden jälkeen eroon.
Tekopyhistä IFK-faneista olen kirjoittanut jo niin paljon, etten enää jaksa.
Niin tämähän on täällä ainakin kahden HIFK-fanin toimesta myönnetty ja tuon uuden faniryhmän henkilö epäsuorasti sanoi, että tekijän henkilöllisyys on tiedossa. Ilmeisesti kyseinen kaveri on saatu myös kiinni.
Joo näinhän se olikin.
Kun nyt olet minuakin vaivautunut lainaamaan, niin voisit lukaista ketjusta myös muut viestini aiheesta. Enkä tainnut tuossa lainauksessakaan mainita Jokerifaneja. Savujen heittelijät kuuluvat kyllä valopäiden kerhoon paidan väristä riippumatta.
Otteluseurantaketjussa muutenkin reagoidaan spontaanisti tapahtumiin sitä mukaa kun niitä tulee. Kuinka moni teistä Jokerifaneista, jotka täällä julistatte muiden tekopyhyyttä, uskoitte Jokerikatsomossa olleen savun olleen jonkun muun tekosia ennen kuin tuosta tuli tietoa Jokereiden Facebook-sivuston kautta? Jos joku on tekopyhää jeesustelua niin se, että erityisesti itse provoilevaan sävyyn jatkuvasti kirjoittelevat nimimerkit ottavat nokkiinsa kourallisesta spontaaneja reagointeja savuun ja tulevat tänne julistautumaan marttyyreiksi kun kukaan ei tuomitsekaan HIFK-faneja kokonaisuutena. "Nämä on yksittäistapauksia. No nyt se oli ifkifani, miksei kukaan lynkkaa HIFK:ta!?!?" Käykääpä lukemassa HIFK-puolelta ja muualtakin mitä mieltä meillä ollaan noista savuista ja kaikenmaailman vihahuudoista.