Kuten varmasti huomasit, on täällä ollut useampi muidenkin joukkueiden kannattaja antamassa tunnustusta RB:lle...
...Ymmärrän toki että Ässäfaneja vituttaa kun oma touhu katsomossa on suurimman osan ajasta silkkaa puuhastelua raumalaisten meininkiin verrattuna.
Kyllä, myös itse liityn Boikain kehujiin.
En vain ymmärrä, mikä tarve monella raumalaisella on Bojista puhuttaessa linkittää asiaan myös se, että Porissa moderni kannattaminen on lapsenkengissä. Tuskin ainakaan edistääkseen asian kehitystä Porissa..?
Asiahan on kaikille ihan tuttu, Porissa tälle modernille kannattamiselle on olemassa vahva oppositio, joka vain vahvistuu näistä "RB on kova juttu, hähää porilaiset"- jutuista.
Itse en miellä itseäni modernin kannattamisen vastustajaksi, päin vastoin. Toki haluan Porissa säilyvän nämä wanhat "perinteiset" jutut, joita moni tähänkin ketjuun kirjoittava pitää junttina.
Ja eikös tuo ole kaikilla ryhmillä ihan sama juttu, että linkitellään niitä omia juttuja keskustelupalstoille. Muistelisin että olen tällä palstalla klikannut linkkejä audiovisuaalisiin tallenteisiin Isomäenkin huikeasta tunnelmasta.
Itsehän en tuosta Kanada-maljasta pahoittanut mieltäni mutta c'mon, jos (kärjistetysti) ainut anti katsomossa on pahvinen Kanada-malja, "Viiskyt vuotta" ja "meillä on poika" -huudot ryyditettynä Eläintarhan torvella, niin onhan se vähän huvittavaa. Ymmärrän toki tuon kuittailun, mutta siltikin.
...
Oikeastaan sama vastaus myös sinun viestiisi. Katson mielelläni Boikain videoita myös jatkossa, mutta hyvin tutun kuuloista levyä muutama nimimerkki tällä forumilla asiaan liittyen soittaa: mutta kun ne porilaiset...