Viestin lähetti kangaroo
Onko Laraque siirtynyt Anaheimiin ? :confused:
-No ei, yhä Edmontonissa....pahoittelen ajatuskatkoa. Mutta sehän todistaa, että ajatustoimintaa on:p
Viestin lähetti kangaroo
Onko Laraque siirtynyt Anaheimiin ? :confused:
Viestin lähetti flintstone
Ilman turhaa "hullunkiilto" silmissä vaahtoamista näistä ns kovista kavereista on ihan hauska lukea. Myös se että sieltä punapaitaisistakin löytyy kavereita jotka olivat sitä mieltä että tuo Mäkkäri-Varis mittelö oli yksipuolisuudessaan ikävää katseltavaa ja varsinkin näin Jokeri näkökulmasta oman taitopelaajan, joka on tappeluissa pehmeä kuin makarooni, saaminen nekkuun vastustajan kovanaamalta ei oikein tuntunut oikeutetulta.
Viestin lähetti flintstone
Tosin itse olen sen verran "kuuma kalle" näissä ylilyönneissä (varsinkin kun oma joukkue on kärsinyt vääryyttä) että välillä tulee naama punaisena kirjoitettua sellaisia asioita että saa muutamaa päivää myöhemmin lukiessa ihmetellä että minäkö tosiaan tuollaista päästelen suustani. Ei pitäisi provosoitua vaikka provosoitaisiinkin ja ainakin itse ipitäisi välttää turhaa provokaatiota joka ei muutenkaan yleensä johda yhtään mihinkään.
:rolleyes:
Sen verran kuitenkin myös omasta puolesta voin kehaista että teko joka vastustajan tekemänä omaa joukkuetta kohtaan on mielestäni törkeä pysyy törkeänä vaikka tekijä ja kohde olisikin toisin päin - tosin tuolloin löydän varmasti jotain lieventäviä asianhaaroja. Kaksinaamaisuus on itse asiassa se joka ehkä eniten täällä lukiessa ja kirjoitellessa ärsyttää ja tällaista havaitessani saatan piikitellä varsin hanakasti.
Viestin lähetti JHag
-Glad hävisi kyllä Laaksosen Tompalle 98-99 kaudella ja tappelu otettiin siellä Jyväskylässä. Ei se hänestä huonoa tappelijaa tee kuitenkaan, Mäkkärikin hävisi Laaksoselle HPK:n aikoinaan.
Viestin lähetti rekufa
No niin,on ollut vähän kiireitä.
Ilmeisesti suht kapea-alaisesti asioita arvioivat kaverit ovat olleet kommentoimassa.
Kiitos silti mielipiteistänne,ja olihan joukossa muutama yes mielipidekin.
En ihmettele teistä suurimman osan mielipiteitä,kun luin jatko keskusteluanne.
Haluan kuitenkin hiukan selventää omaa kantaani.
Pidän häpeällisenä sitä,että kun väliin ei mennä tappelu jatkuu ikään kuin näennäistappeluna.
Eihän sitä voi "kunnian" mies tappelua lopettaa. Siis kumpikaan ei voi lopettaa menettämättä kasvojaan. Jos tuomari menisi väliin siinä olisi hyvä tilaisuus lopettaa munaamatta itseään.
Minä ainakin tunnen,että minua esim TV-katsojana aliarvioidaan,kun tällainen käytännössä tuomareiden väliin menemättä järjestämä tappelun jatkuminen = näennäistappelu zoomataan koko kansan ihmeteltäväksi. Jääkiekkoon kuuluu ilman muuta kovat otteet ja aidot tappelutkin ne tuovat meininkiä ja väriä matseihin.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka matsissa syntyy kunnon tappelu ja se jatkuu siitä syystä että tuomarit eivät pysty sitä keskeyttämään. Aika ajoin todellinen, Ei tuomareiden suosima tappelu matsissa on paikallaan.
No kyllä Kummot/Helkot ovat aika hyvin tämänkin asian markkinoinnissa onnistuneet:
Aika moni keskustelija tuntuu olevan tilanteeseen tyytyväinen.
Viestin lähetti trivekku
: JHagille Tom Laaksosesta, vielä
Miksi Tomppa lopetti, ainakin liiga-tasolla? Omassa fyysisessä roolissaan kuitenkin hyvä pelaaja. Kiekollinen pelikin kehittyi viimeisinä kausina, taisi tulla pisteennätyskin 4+6 pari kautta sitten. Lisäksi harva pelaaja tekee tuomarin takana mastubointi liikkeitä :D , sopivan hauskaa.
Taitaa olla siviilissä kuitenkin fiksu kaveri, eikös opiskele tkk:ssa (teknillinen korkeakoulu, Otaniemi?) ja eikös ole perheellinen mies myös?