On tähän menneessä erikoisin runkosarja minkä olen eläessäni nähnyt. Kukaan ei pelaa niin hyvin, että voi sanoa heidän olevan tyrkyllä finaaleihin. Tarjontaa on pelkästään välieriin menevien kohdalla runsaasti. Lukon kehuminen tuntuu oudolta kun vasta vähän aikaa sitten metsästettiin kolmen voiton putkea.
Tapparalla paljon poissaoloja, jonka lisäksi kolme mestaruutta peräkkäin voi alkaa näkyä jo suurimman nälän puutteena. Psykologisesti täysin ymmärrettävää, että jotkut muut alkavat haluta enemmän.
Lukolla on parhaiten pelisapluuna kunnossa ja peli näyttää kaikista "valmiimmalta", lisäksi materiaali on sen verran kova että kiristysruuvia on reilusti. KalPa sitten toinen, mutta siellähän peli on näyttänyt hyvältä jo monta kautta putkeen. Se on mielestäni aika iso etu kevättäkin ajatellen. Otanta tosin vaan ne pelit mitä minä olen nähnyt. Tämän perusteella olisi helppo veikata Lukkoa ja KalPaa välieräjoukkueiksi.
Tosin jos top 4:ään ei pääse runkosarjassa, homma muuttuu tietysti vaikeammaksi.