Kyllä sen aina loppupelissä tuomarit ratkaisee, 50% vastaajista on sitä mieltä.Minä luulin että paremmuus ratkaistaan pelaamalla.
Kyllä sen aina loppupelissä tuomarit ratkaisee, 50% vastaajista on sitä mieltä.Minä luulin että paremmuus ratkaistaan pelaamalla.
Sihvonen yllätti totaalisesti. (Kuva Maikkarin jutusta.)
Ettäs tiijätte!
Ja tänään Ässät sai... pisteitä pari.
Nimenomaan. Jos pelaa syksyllä hyvin, niin ei pelaa keväällä hyvin. Tää on tieteellisesti todistettu fakta.Minä luulin että paremmuus ratkaistaan pelaamalla.
Nimenomaan. Jos pelaa syksyllä hyvin, niin ei pelaa keväällä hyvin. Tää on tieteellisesti todistettu fakta.
Ilveksen kannalta positiivista on se, että Tapparan uusi valmennus ei tätä vielä ymmärrä, joten ei mene mestaruus Tapparallekaan.
Kyllä sitä Ipan ehjää 60 minuuttista kärkijoukkueita vastaan saadaan vielä odotella syksyn yli, joka ilmeiseti negatiivinen uutinen muiden joukkueiden kannalta :)
Eihän tässä katsota mikä se joukkueen pelin taso on verrattuna maksimiin, vaan verrattuna muihin. Ei saa voittaa liikaa syksyllä.Ilves ei ole kyllä Liigassa pelannut kauhean hyvin, no HPK:ta vastaan näytti paremmalta jo. Pelitapa kuitenkin lienee kunnossa jo nyt kun pisteitä ropisee heikommallakin pelillä.
Kyllä sitä Ipan ehjää 60 minuuttista kärkijoukkueita vastaan saadaan vielä odotella syksyn yli, joka ilmeiseti negatiivinen uutinen muiden joukkueiden kannalta :)
Eihän tässä katsota mikä se joukkueen pelin taso on verrattuna maksimiin, vaan verrattuna muihin. Ei saa voittaa liikaa syksyllä.
Ja varsinkaan ennen siirtoikkunan sulkeutumista ei saa näyttää kaikkea, mitä osaa. Muutenhan muut ehtii reagoimaan ja hankkimaan liian hyviä vahvistuksia.Eihän tässä katsota mikä se joukkueen pelin taso on verrattuna maksimiin, vaan verrattuna muihin. Ei saa voittaa liikaa syksyllä.
Ei tarvitse olla hyvä. Riittää että on paras paikalle saapuneista, sanoi eräs valmentajaguru aikoinaan.Ilves ei ole kyllä Liigassa pelannut kauhean hyvin, no HPK:ta vastaan näytti paremmalta jo. Pelitapa kuitenkin lienee kunnossa jo nyt kun pisteitä ropisee heikommallakin pelillä.
Sanoisin, että tuollakin suurin syy huonoon peliin löytyy penkin takaosasta. Jotenkin en ole itse pitänyt Lämsää koskaan suuressa arvossa. Liian lepsu tai ainakin semmoinen habitus. Oli outo "hankinta" alunperinkin Lukolta siinä mielessä.Alkaako Raumalla vanne kiristymään? Aika nopeasti pitäisi se ensimmäinen 3 pisteen voitto kaivaa tuolta tai kausi lähtee täysin väärään suuntaan.
Toviottavasti jo tämän kuun puolella. Surkein Kärppäjoukkue koskaan.Kyllä saa Marjamäki kenkää tämän vuoden puolella, jollei peli ala hyvin pian muuttumaan.
Toivottavasti jo tämän meneillään olevan tunnin puolella.Toviottavasti jo tämän kuun puolella. Surkein Kärppäjoukkue koskaan.
Toviottavasti jo tämän kuun puolella. Surkein Kärppäjoukkue koskaan.
On tuo ulkopuolisenkin silmään yksi heikoimpia Kärpät joukkueita aikoihin, oli jo ennen kauden alkua. Mielestäni se kertoo jo jotain, että aina ennen Kärppiä povattu TOP4 lähes joka kausi, nyt ehkä 10% veikkasi Kärppiä TOP4, muut sijoille 5-8.Toviottavasti jo tämän kuun puolella. Surkein Kärppäjoukkue koskaan.